Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Noice! Ikinä en oo niist rullista mitään saanu. Hevospelistå saa pikkuhiljaa voittoa kun pelaa niit semi-varmoja vetoja.
 
Joo meinas silmät pullistua päästä, emmäkä niit hedelmäpelei ku aina välil viidestä kymmenee rullausta. Yleensä black jackia pikkuvoittoi.
 
Pistetään muutama valitus lähinnä koskien onlinea. Onlineen ei pääse valikosta invite/friends/crew/mikälie sessioon vaan pakosta pitää mennä puplalle ja sieltä käsin valita minne sessioon haluu, sinänsä pieni juttu mutta esim jahdin paikka voi aina välillä vaihtua kun mulla se on vakiopaikassa, siirto onkin sitten aina se 25k, joten olkoot nyt minne ikinä se tuleekin. Puplalla en tätä peliä pelaa sitten kirvelläkään!

Valikot jotenkin ihme haaluja, kaikki värimaailma siinä ihan pielessä, myös kaikki heistin jälkeen ruuttuun popsahtavat tekstit ovat ihme haaluja, käy ärsyttävästi silmiin, samoin kartta, puhelinvalikko, lähinnä siis kaikki valikkojen värit täysin pielessä.

Kaverin kanssa onlinessa tapahtuu outoja varppauksia kun ollaan samassa autossa, kuva pysähtyy ja auto on paikallaan tyyliin 20sekunttia jonka jälkeen teleportataan kilometri tolkulla tyylii "hei miksä pysähtyit?" "no ei täs mä ajan" sit kaveri lentää autosta ulos, "miksä hyppäsit ulos" "mä luulin et sä pysähyit" Hieman hankalaa siinä tehää mitää coop juttuja jos toisen pitää ampua tai tehää jotain kun ollaan ihan eri universumeissa. Kaverilla se tekee enemmän sitä, sitku kaveri aja ja mä oon kyydis nii ei tapahu pysähyksiä mut koko ajan ajelee kolareita ja toisten autojen perään kahtasataa ja mä sit ihmettelen siinä et mitä sä kolaroit vaik se ajaa omassa universumissa nätisti.

Jotain serveriongelmia selkeesti, jos ajetaa omilla autoilla niin ei ongelmaa. Tosi outoja juttuja, mut eiköhän nää asiat sit ala korjautuu mut rockstarin korjaamiset ei välttämättä tapahu ihan hetkessä ellei kyse ole jostain money glitch patchista jotka korjataan tyyliin 24h sisään välittömästi! Vaikka se rikkoo jotain itse pelistä.

Sit ne ikuiset vanhat lukuisat bugit mitkä ollut jo vuosia tyylii ps3 ajoilta ovat edelleen myös tässä, sen luettelemiseen menisi vaan ikuisuus. Ne ovat pieniä mutta niitä on niin perkeleesti että ne jo oikeesti alkaa ottaa päähän!

Luulis nyt että sen 4koon ja 60 äfpeeässän ja "next gen" julkasun kunniaksi oltais myös sivussa korjattu lukuisia bugeja. Mut ei, peli vaan ulos kuha jotenkin toimii ja shakr cards mainoksia valikkoon ja ei muuta ku menoks.
 
Onko se ps5 versio vaan hyvin piilotettu vai enkö mä voi oikeasti ostaa sitä web storen kautta?
Kokeillut eri hakusanoilla ja löydän vain ps4 version.
Älkää sanoko, että mä missaan koko tarjouksen, koska mulla ei vielä ole ps5:sta.
 
Onko se ps5 versio vaan hyvin piilotettu vai enkö mä voi oikeasti ostaa sitä web storen kautta?
Kokeillut eri hakusanoilla ja löydän vain ps4 version.
Älkää sanoko, että mä missaan koko tarjouksen, koska mulla ei vielä ole ps5:sta.
Onhan tässä parikuukautta tarjousta jäljellä
 
Onhan tässä parikuukautta tarjousta jäljellä

Mutta siis PS5 versiota ei pysty ostamaan, ellei koko konsolia omista? Ongelmahan ei mua koske, kun PS5 on löytynyt talosta jo reilun vuoden verran, mutta aika outo ratkaisu, jos kerra näin on.
 
Mutta siis PS5 versiota ei pysty ostamaan, ellei koko konsolia omista?
Tällä hetkellä tilanne on noin. Onko sitten kyseessä Storen bugi vai ihan tietoinen päätös, sitä ei tiedetä.

Tosin ainahan sitä voi tarvittaessa vierailla kaverin luona, kirjautua siellä PS5:lle omalla PSN-tunnuksellaan, ja ostaa pelin valmiiksi.
 
Ikävä kyllä se on tällähetkellä niin että vain jos omistat fyysisesti PS5 laitteen, tai kuten mainittu ylempänä kirjautua kaverilla jos on kavereita ja jos hänellä on PS5 ja lunastaa sielt omilla tunnuksilla. (tai jos luottaa psn kavereihin ja antaa hänelle omat tunnukset jotta hän lunastais sen puolestasi)

Outo ratkasu kieltämättä, et mitä siin menettäis kukaan jos sen vois kaikki vaan lunastaa mistä vaan milloin vaan. Varsinkin kun peeäss vitosii ei voi vaa hakea prismasta varmaa ikinä tän konsolisukupolven aikana. Pari kk ei riitä tätä tarjousta kun konsoleita joutuu odottaa ja jonottaa tyylii 6kk ja yli tai sit jos käy joku flaksi.
 
kaikkia muita on parannettu mutta yhtä paikaa ei ole tehty oikein mitään se stripbaari edellekiin näytää ps3 versiolta se
 
Oli jo sormi ostonapilla, mutta jotenkin rupesi siinä ratkaisevalla hetkellä ärsyttämään Rockstarin lypsylehmä niin paljon että jäi panos piippuun. Yksinpeli on aikanaan pelattu PS3:lla läpi, PS4:lla ja PC:llä aloitin vielä mutta aika nopeasti luovutin. Tämän uusimman version halpa hintalappu sai jonkun ostomanian päälle, onneksi ei sentään päätyyn saakka.
 


Platinaa taas tuli että naps. Ostin tuon storymoden kun oli kerran vain kympin ja onlineversio ilmainen PS5:llä. Onlinehahmo siirtyi ja tippui online trophyt, storymodessa uploadasin ps4-versiolla saven social clubiin ja PS5-versio ehdotti sitä suoraan että käytätäkö tätä. Siinä sitten ladatessa dingahteli loput yksinpelin trophyt.
 
Kyllähän se niin on että vaikka peli julkaistiin alunperin 2013, niin oikeastaan vasta nyt on tarpeeksi tehokkaat konsolit että tätä voi kunnolla pelata, kertoo osittain siitä että kuinka paljon aikaansa edellä tämä aikoinaan oli.
 


Ei mitään isompia oleellisia eroja. Hienovaraisia ja harvinaiset hidastelutkin vähän vaihtelee konsolista toiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Series X:llä ärsytti minimapin pieni nykiminen, kun testailin eilen performance-moodia. Varmaan kannattaa peli vielä päivittää uuteen versioon, jos aikoo vielä pelata pitempiä aikoja ja on varaa laittaa se pari kymppiä taas kerran uuteen versioon. Jos peli on loppuun kaluttu, tuskin tuo päivitys sitä pelastaa.
 
Series X:llä ärsytti minimapin pieni nykiminen, kun testailin eilen performance-moodia. Varmaan kannattaa peli vielä päivittää uuteen versioon, jos aikoo vielä pelata pitempiä aikoja ja on varaa laittaa se pari kymppiä taas kerran uuteen versioon. Jos peli on loppuun kaluttu, tuskin tuo päivitys sitä pelastaa.

Ei pelasta, ellei pelaa onlinea mitä mä pelaan vieläkin. Yksinpeli nyt on jo nähty kolmeen kertaan eikä siinä tosiaan mitkää fpeeässät auta ainakaan tolla hinnalla, se kympin tarjouski on sillee et miks mä maksaisin jostain mitä en ikinä käytä.
 
Itse ostin PS5 vaikka peli on läpäisty jo PS3 ja PS4. Vedän tällä kertaa läpi first person kameralla ja ajaessa third person. Kyllä tuo sen verran laadukas remaster on että menisi ihan uudesta pelistä ja kun hintaa on 10€ niin miksi ei.
 
Ylös Bottom