Pistetään muutama valitus lähinnä koskien onlinea. Onlineen ei pääse valikosta invite/friends/crew/mikälie sessioon vaan pakosta pitää mennä puplalle ja sieltä käsin valita minne sessioon haluu, sinänsä pieni juttu mutta esim jahdin paikka voi aina välillä vaihtua kun mulla se on vakiopaikassa, siirto onkin sitten aina se 25k, joten olkoot nyt minne ikinä se tuleekin. Puplalla en tätä peliä pelaa sitten kirvelläkään!
Valikot jotenkin ihme haaluja, kaikki värimaailma siinä ihan pielessä, myös kaikki heistin jälkeen ruuttuun popsahtavat tekstit ovat ihme haaluja, käy ärsyttävästi silmiin, samoin kartta, puhelinvalikko, lähinnä siis kaikki valikkojen värit täysin pielessä.
Kaverin kanssa onlinessa tapahtuu outoja varppauksia kun ollaan samassa autossa, kuva pysähtyy ja auto on paikallaan tyyliin 20sekunttia jonka jälkeen teleportataan kilometri tolkulla tyylii "hei miksä pysähtyit?" "no ei täs mä ajan" sit kaveri lentää autosta ulos, "miksä hyppäsit ulos" "mä luulin et sä pysähyit" Hieman hankalaa siinä tehää mitää coop juttuja jos toisen pitää ampua tai tehää jotain kun ollaan ihan eri universumeissa. Kaverilla se tekee enemmän sitä, sitku kaveri aja ja mä oon kyydis nii ei tapahu pysähyksiä mut koko ajan ajelee kolareita ja toisten autojen perään kahtasataa ja mä sit ihmettelen siinä et mitä sä kolaroit vaik se ajaa omassa universumissa nätisti.
Jotain serveriongelmia selkeesti, jos ajetaa omilla autoilla niin ei ongelmaa. Tosi outoja juttuja, mut eiköhän nää asiat sit ala korjautuu mut rockstarin korjaamiset ei välttämättä tapahu ihan hetkessä ellei kyse ole jostain money glitch patchista jotka korjataan tyyliin 24h sisään välittömästi! Vaikka se rikkoo jotain itse pelistä.
Sit ne ikuiset vanhat lukuisat bugit mitkä ollut jo vuosia tyylii ps3 ajoilta ovat edelleen myös tässä, sen luettelemiseen menisi vaan ikuisuus. Ne ovat pieniä mutta niitä on niin perkeleesti että ne jo oikeesti alkaa ottaa päähän!
Luulis nyt että sen 4koon ja 60 äfpeeässän ja "next gen" julkasun kunniaksi oltais myös sivussa korjattu lukuisia bugeja. Mut ei, peli vaan ulos kuha jotenkin toimii ja shakr cards mainoksia valikkoon ja ei muuta ku menoks.