Peli tuntuu ihan uskomattoman hyvältä ja sulavalta. Ja upean näköinen on. Löytyy Quality- ja Performance -moodit. Mulla telkkarin reso yltää vain 1440p/120fps ja ainakin FreeSync päällä on todella sulavaa menoa.
Pieniä teknisiä ongelmia, välillä kaatunut matsi jne. Varsinkin alussa oli, mutta nyt pitemmällä päivää on jo vakaampaa. Academy-moodissa outoa välkkymistä välillä, mutta itse multiplayer (Bot Slayer)-matseissa ei ollenkaan samaa ongelmaa. PC-puolella on ilmeisesti aika paljon ongelmia performancen kanssa.
Nyt on vasta Marine (normal)-tason botteja vastassa, joten kaikki pelit päättyy 50vs10-20 pistettä. Haastavampia botteja tarvisi pikaisesti, kiitos. Ja yksi kenttä vasta tässä. Huomenna varmaan tulee uusi kenttä ja ODST-tason botteja vastaan. Lisäksi on tuo Academy, joka on harjoitteluampumarata eri aseilla. Uudet aseet tuntuu hyviltä ja onnistuneilta. Ylipäätänsä kaikki aseet tuntuu ja näyttää mahtavilta.
Tekisi mieli päästä pelaamaan PvP, toivottavasti saadaan se vielä tämän Flightin aikana.
Kuten voi ehkä tekstistä huomatakin, olen todella innoissani! Peli tuntuu classic Halolta, mutta tuoreelta ja hauskalta pelata. Time to Kill on samaa luokkaa kuin vanhoissakin Haloissa. Fiilikset mahtavat ja tulee melko samanlainen olo kuin aikoinaan Halo 3 Betasta.
Lisäsin kuvia, joita napsin. Kokoa pienennetty puhelinsovelluksen avulla.