HideoMiyamoto
Well-Known Member
Tuosta viimeisimmästä videosta napattu direct feed Series X gameplaytä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen miettinyt pelin hankintaa vaikka en pelaa autopelejä. Minulla on ollut Gran Turismo 3 jota aikanaan pelasin todella paljon. Mietin onko tässä perusjuoni sellainen että suoritetaan erilaisia tehtäviä ja sitten palkintona on erilaisia autoja? Tavallaan jokin juoni tai tarina?
Videoissa näkee välillä muita pelaajia jos oikein tulkitsen. Onko tämä online-peli myös kuten Destiny pelisarja? Graafisesti näyttää uskomattomalta ja olen muistaakseni kokeillut Forza Motorsport peliä. Mahdollisesti 3 tai 4 ja ajettavuus on hyvää. Tässä ilmeisesti arcademaisempaa vai?
"The game is the first in the franchise to support ray tracing on cars (although this is only available in ForzaVista)" Mistä kyse?
@HideoMiyamoto sen tuossa yllä jo hyvin selittikin, mutta ajattele niin että Forza Motorsport on Microsoftin vastine Gran Turismolle. Se on siis rata-autoilua suljetuilla oikeasta elämästä mallinnetuilla radoilla. Tämä nojaa enemmän realismiin, vaikkei mikään täysi simulaattori olekaan.Olen miettinyt pelin hankintaa vaikka en pelaa autopelejä. Minulla on ollut Gran Turismo 3 jota aikanaan pelasin todella paljon. Mietin onko tässä perusjuoni sellainen että suoritetaan erilaisia tehtäviä ja sitten palkintona on erilaisia autoja? Tavallaan jokin juoni tai tarina?
Videoissa näkee välillä muita pelaajia jos oikein tulkitsen. Onko tämä online-peli myös kuten Destiny pelisarja? Graafisesti näyttää uskomattomalta ja olen muistaakseni kokeillut Forza Motorsport peliä. Mahdollisesti 3 tai 4 ja ajettavuus on hyvää. Tässä ilmeisesti arcademaisempaa vai?
"The game is the first in the franchise to support ray tracing on cars (although this is only available in ForzaVista)" Mistä kyse?
Ja ForzaVista on tosiaan tällainen autojen "silmäilytila", jossa niitä voi tutkiskella ja kuvata autoja, eli ajaessa tuota RT:tä ei ole päällä. Ja muistaakseni tuo ForzaVista toimii vain autotallissa, eli ilmeisesti RT:tä ei saa esim. mennessä photo modeen kesken ajamisen, vaan pitää olla aina autotallissa? Tämän voi joku korjata tai vahvistaa.Olen miettinyt pelin hankintaa vaikka en pelaa autopelejä. Minulla on ollut Gran Turismo 3 jota aikanaan pelasin todella paljon. Mietin onko tässä perusjuoni sellainen että suoritetaan erilaisia tehtäviä ja sitten palkintona on erilaisia autoja? Tavallaan jokin juoni tai tarina?
Forza Horizon 4:ssä ForzaVista toimi festivaalialueen "autotallissa" kuin myös jokaisen ostetun talon pihassa. Tuosta muutamaa viestiä ylempää löytyvästä videosta voi nähdä, että tässä vitosessakin ForzaVista toimii vähintäänkin ostetun talon pihassa, mutta en nyt äkkiä löytänyt mitään tarkempaa tietoa.Ja muistaakseni tuo ForzaVista toimii vain autotallissa, eli ilmeisesti RT:tä ei saa esim. mennessä photo modeen kesken ajamisen, vaan pitää olla aina autotallissa? Tämän voi joku korjata tai vahvistaa.
Jos en nyt ihan väärin muista, niin Game Pass Ultimateen sisältyy myös EAPlay ja sitten tuo xcloud-kuvio, joten jos niistä edes jompi kumpi kiinnostaa niin Ultimate kannattaa. Forza Horizon 5 toimii Game Passissa samalla tavalla kuin ostettu versio. Ostin itsekin Forza Horizon 4:sta sellaisen Ultimate-version, joka sisälsi latausoikeuden tuleviin lisäosiin. Samalla tuin myös kehittäjätiimiä. Saman teen varmasti nyt myös Forza Horizon 5:n kanssa.Kiinnostavaa luettavaa, varsinkin kun ymmärsin että peli on tulossa Game Pass valikoimaan. Siitä kysyisinkin että onko tuo Ultimate se juttu jos pelaan vain konsolilla? Toiseksi toimiiko Forza Horizon 5 jotenkin eri tavalla jos sen ostaa verrattuna Game Pass kautta? Niin ja vielä se että poistuuko peli aikanaan Game Pass valikoimasta?
Tavallaan haluaisin aina ostaa pelin ja tukea pelitiimiä.
Ultimate-jäsenyyteen kuuluu myös Xbox Live -edut, eli voit pelata multiplayeriä netissä + kuukausittaiset ilmaispelit. Live maksaa erikseen 6,99e/kk. Lisäksi nuo EAPlay ja pilvipelaamisen edut, sekä Game Pass myös PC:lle. Kannattaa ilman muuta pistää Ultimate mielummin.Kiinnostavaa luettavaa, varsinkin kun ymmärsin että peli on tulossa Game Pass valikoimaan. Siitä kysyisinkin että onko tuo Ultimate se juttu jos pelaan vain konsolilla? Toiseksi toimiiko Forza Horizon 5 jotenkin eri tavalla jos sen ostaa verrattuna Game Pass kautta? Niin ja vielä se että poistuuko peli aikanaan Game Pass valikoimasta?
Tavallaan haluaisin aina ostaa pelin ja tukea pelitiimiä.
Ja mulla nää on osastoa et aivan julmetun hyviä pelejä mihin kyllästyn nopeasti. Eli 1-2kk Gamepassia riittää helposti tyydyttämään tarpeet.Tämä on sellainen peli, jota en ostaisi, mutta koska Game Pass, niin ehdottomasti kokeilen ja silloin voikin käydä niin että hankin koko pelin. Tässä piilee Xboxsin valttikortti jos pelivalikoima pysyy noin laadukkaana.