Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi

Etkö sinä Ippe vanhana pieruna ole elänyt sitä aikakautta kun pelit julkaistiin valmiina heti silloin day one eikä tarvittu mitään päivityksiä peliin jälkikäteen? Oliko tuossa menettelytavassa mielestäsi jokin vikana silloin?
En ole Ippe mutta olen itse elänyt aikaa kun peleihin tuli ihan patcheja ja muita korjaustiedostoja. Ne piti erikseen vielä hakea.

Oli pelit toki yleisesti ottaen valmiimpia silloin mutta ei voi kyllä sanoa ettei olisi tarvinnut mitään korjauksia jälkikäteen.

Hommaa vielä vaikeutti se, että se oli puhelinmodeemi-aikaa, joten jos patch oli iso (silloin jo kymmenet megat oli isoa btw) niin ahdisti. Jäi aika usein jopa korjaamatta jos ei ollut maatakaatava ongelma.

Pystytkö jotenkin järkeenkäyvästi selittämään miksi se on parempi julkaista peli nyt "keskeneräisenä betaversiona" sen sijaan, että peliä siirrettäisiin viikolla tai muutamalla kuukaudella tuonnemmaksi jotta siihen saadaan olennainen komponentti mukaan mikä selvästi monelle on dealbreaker?
En pysty selittämään mutta ymmärrän miksi pelit nykyisin on raakileita. Siitä huolimatta että en pidä siitä ajattelusta että laitetaan ulos ja korjataan sitten kun virheitä nousee esiin.

Syy kuitenkin on se, että onhan nykypelit "hieman" monimutkaisempi kuin ne muinaisaikojen "valmiina" myydyt pelit.

Toivoisin tietysti että pelit yhä hiottaisiin valmiiksi asti mutta ei sellaista aikaa varmasti enää tule.

Eikä tämä siis ole mikään synninpäästö Redfallille tai muillekaan mutta onhan noille silti olemassa ihan loogiset syyt ja seuraukset. Samoin on ihan päivänselvää mikä ero on nykypeleissä ja wanhoissa peleissä. Seuraavaksi varmaan vertaillaan NES:n Mariota johonkin CP 2077:aan ja ihmettellään että miksi toinen on ollut niin vaikeampi saada virheettömäksi ja toinen on julkaisussaan heti toimiva paketti.

Ja ehei, en osta tuota "no kun ilmaiseksi saa niin ei oo mitään väliä missä kunnossa se julkaisussa on. Kyllä se kumminkin sit aikanaan korjataan". Ihan samalla tapaa sitä voi sanoa, että ei ole väliä maksaa 60 euroa rikkinäisestä pelistä launchissa kun sen voi jättää koteloon odottamaan päivityksiä.
En ole sitä mieltä että on ihan sama missä kunnossa pelit julkaistaan mutta toisaalta on totta että jos se peli kerran ilman lisämaksuja minun tilaamaani palveluun tulee, niin onhan sillä ongelmalla merkittävästi vähemmän merkitystä.

Eikä ole mitenkään sama asia kuin maksaa jostain ja sitten odottaa kun kyse nimenomaan oli siitä että ei ole maksanut pelistä mitään.

En ymmärrä miten tuollaista vertailua voi edes pitää millään lailla järkevänä.

Lähinnä kahden ahneen megayhtiön ero on tässä se, että Sonylla teot vuosien takaa puhuvat puolestaan jolloin ei tarvitse lupailla kuuta taivaalta toisin kuin Microsoft joka on jo useaan otteeseen tässäkin genissä jäänyt kiinni harhaanjohtavasta mainonnasta.
Myönnän että en ole seurannut kuka on tehnyt ja minkä verran mutta sen pystyn sanomaan että pelialalla on valheellista (ja "valheellista") mainontaa harrastettu aina. Enkä tällä siis ole antamassa MS:lle mitään synninpäästöä vaan lähinnä totean että että oliko jotain muuta uutta maan päällä?

Aika moni ei myöskään tunnu vieläkään ymmärtävän/muistavan että se kehitysversio ei välttämättä ole täysin sama mitä lopullinen tuotos. Siellä voi niitä rapakoita olla vähemmän kuin on demottu jne. Mutta sellaisestakin porukka valittaa.

Ja sitten on ne selvemmällä tarkoituksella tehdyt harhaanjohtamiset, kuten nyt kun on näytetty ilmeisesti 60 fps kuvaa. Toisaalta eihän siinä ole ongelma kuin se että ei kerrottu että kaikilla alustoilla ei ole (heti) sama fps. Valheelliseksi tuota ei voi sanoa jos kerran pc:llä on 60 fps mutta harhaan sillä on kyllä johdettu.

Ihmettelen kyllä että miten jatkuvasti pelialan päättäjät ja/tai markkinoijat (tuskin kehittäjät tekisi tuollaista typeryyttä*) tekevät tuota että vähän oikovat mutkia eikä tajua että pelaajat itkee aika pienistä asioista. Muun muassa pelihahmon liian pienet rinnat ja liian vähäiset rapakot on olleet itkujen aiheina, joten ehkä kannattaisi tuntea yleisönsä ja laittaa suoraan sinne että miltä alustalta kuva on. Samoin ne Ämöriikkalaiselta haiskahtavat "disclaimerit": ei ole kuule välttämättä tällainen se julkaisuversio.

* En usko että esimerkiksi Cyberpunkin tekijät oikeasti halusivat pelinsä niin paskana ulos. Siellä on markkinoijat, päättäjät tai muut "pukuhenkilöt" olleet massin himoissaan. Tajuamatta että kyseinen ratkaisu lähinnä aiheuttaa massin menettämistä. Ainakin sitä toivoisi että pelinteko olisi yhä edes jossain määrin myös intohimohommaa eikä pelkkää pankkitilin saldon maksimoimista.
 
Ennenkuin nähdään missä kunnossa Redfall oikeasti julkaistaan, niin se on kyllä aika paksua puhua rikkinäisestä pelistä. Keskeneräinenkin on vähän siinä ja siinä, jos peli on muuten valmis paitsi se pyörii 60fps:n sijaan 30fps. Kyseinen tiimi ei ole tainnut koskaan julkaista 60fps peliä (Deathloopin julkaisi studion toinen haara), joten miksi 30fps olisi keskeneräinen? Jos eivät olisi maininneet, että myöhemmin tuovat 60fps ruudunpäivityksen peliin, niin peli ei olisi keskeneräinen. Silloinkin kritiikkiä voisi antaa että miksi 30fps, mutta se on ihan eri asia kuin rikkinäinen tai keskeneräinen peli. Olihan viime vuoden loppupuolella julkaistu Plague Tale Requiem ja Gotham Knights myöskin vain 30fps ja saivat siitä kritiikkiä, mutta se ei tee peleistä automaattisesti keskeneräistä.

Redfallin ei kuulu saada synninpäästöä siitä, että se on 30fps, mutta ei myöskään sellaista rikkinäisen pelin kritiikkiä kuin mitä Last of Usin PC-version tai vaikka uusimman Pokemon pelin pitää saada. Ne pelit oli/on oikeasti rikki. Redfall voi olla rikkinäinen tai toisaalta hyvässä kunnossa. Sitä me ei vielä tiedetä.
 
Ennenkuin nähdään missä kunnossa Redfall oikeasti julkaistaan, niin se on kyllä aika paksua puhua rikkinäisestä pelistä. Keskeneräinenkin on vähän siinä ja siinä, jos peli on muuten valmis paitsi se pyörii 60fps:n sijaan 30fps. Kyseinen tiimi ei ole tainnut koskaan julkaista 60fps peliä (Deathloopin julkaisi studion toinen haara), joten miksi 30fps olisi keskeneräinen? Jos eivät olisi maininneet, että myöhemmin tuovat 60fps ruudunpäivityksen peliin, niin peli ei olisi keskeneräinen. Silloinkin kritiikkiä voisi antaa että miksi 30fps, mutta se on ihan eri asia kuin rikkinäinen tai keskeneräinen peli. Olihan viime vuoden loppupuolella julkaistu Plague Tale Requiem ja Gotham Knights myöskin vain 30fps ja saivat siitä kritiikkiä, mutta se ei tee peleistä automaattisesti keskeneräistä.

Redfallin ei kuulu saada synninpäästöä siitä, että se on 30fps, mutta ei myöskään sellaista rikkinäisen pelin kritiikkiä kuin mitä Last of Usin PC-version tai vaikka uusimman Pokemon pelin pitää saada. Ne pelit oli/on oikeasti rikki. Redfall voi olla rikkinäinen tai toisaalta hyvässä kunnossa. Sitä me ei vielä tiedetä.

Voi olla että Microsoftilla on myös painetta saada peli ulos vaikka vähän keskeneräisenä, peliä on lykätty jo todella monta kertaa. Last of usin PC version kohdalla homma kusi Sonyn omaan tyhmyyteen käyttää alihankkijaa kehittämään peliä. Sen kohdalla oli myös varmana kiire saada peli ulos ennekuin sarjan tuoma hype kerkeää sammua.
 
Voi olla että Microsoftilla on myös painetta saada peli ulos vaikka vähän keskeneräisenä, peliä on lykätty jo todella monta kertaa. Last of usin PC version kohdalla homma kusi Sonyn omaan tyhmyyteen käyttää alihankkijaa kehittämään peliä. Sen kohdalla oli myös varmana kiire saada peli ulos ennekuin sarjan tuoma hype kerkeää sammua.
Tämä voi hyvinkin olla totta. Ajankohdat julkaisuille on äärimmäisen tärkeitä. Redfall "pitää" saada ulos ennen kesää, ihan niinkuin Last of Us PC-versio piti saada ulos vielä kun TV-sarja on ihmisillä mielessä.

Redfall ehdottomasti ansaitsee kritiikkinsä siitä että se on vain 30fps, mutta muu keskeneräisyys jää nähtäväksi.
 
Voi olla että Microsoftilla on myös painetta saada peli ulos vaikka vähän keskeneräisenä, peliä on lykätty jo todella monta kertaa.

Montas kertaa tätä muuten lykättiin?

Joka tapauksessa, varmasti ollut isompi puntarointi nimenomaan sen välillä, että mikä on huonoista vaihtoehdoista huonompi, lykkäys kokonaan/pelkästään konsoleilla vai vain konsoleilla ilman performance modea julkaisu ja päädytty tähän kompromissiin. Toki vielä ei tiedetä onko siellä muitakin haasteita laadussa, mutta pianhan tuo selviää.

Myös Deathloop myöhästyi aikanaan useamman kerran, joten sinänsä aikatauluista lipsumista oli myös Arkanen toisella tiimillä:


Tämä Arkanen ensimmäinen oston jälkeen julkaistu kaksikko tosiaan oli jo kehityksessä ilman Microsoftia, joten saa nähdä josko sitten ensimmäiset kokonaan Microsoft Gamingin alla julkaistavat tuotannot pysyvät paremmin aikataulussa. Jos tosiaan studion koko kasvaa ja resursseja tulee lisää, niin ihan loogistahan se olisi. Toki ehkä myös kunnianhimo kasvaa ja sitä kautta projektien monimutkaisuus.
 
Montas kertaa tätä muuten lykättiin?

Joka tapauksessa, varmasti ollut isompi puntarointi nimenomaan sen välillä, että mikä on huonoista vaihtoehdoista huonompi, lykkäys kokonaan/pelkästään konsoleilla vai vain konsoleilla ilman performance modea julkaisu ja päädytty tähän kompromissiin. Toki vielä ei tiedetä onko siellä muitakin haasteita laadussa, mutta pianhan tuo selviää.

Myös Deathloop myöhästyi aikanaan useamman kerran, joten sinänsä aikatauluista lipsumista oli myös Arkanen toisella tiimillä:


Tämä Arkanen ensimmäinen oston jälkeen julkaistu kaksikko tosiaan oli jo kehityksessä ilman Microsoftia, joten saa nähdä josko sitten ensimmäiset kokonaan Microsoft Gamingin alla julkaistavat tuotannot pysyvät paremmin aikataulussa. Jos tosiaan studion koko kasvaa ja resursseja tulee lisää, niin ihan loogistahan se olisi. Toki ehkä myös kunnianhimo kasvaa ja sitä kautta projektien monimutkaisuus.

2-3 kertaan taisi olla:



Phil Spencerin mukaan peliä lykättiin sen perusteella myös ettei sitä haluta julkaista keskeneräisenä mutta minä en tähän jaksa takertua.
 
Myös Deathloop myöhästyi aikanaan useamman kerran, joten sinänsä aikatauluista lipsumista oli myös Arkanen toisella tiimillä:
Nykypäivänä on vaikeampi löytyy isomman profiilin julkaisua, jota ei olisi lykätty.

Semiuusista peleistä nämä ainakin lykkääntyivät:
Cyberpunk 2077
Gran Turismo 7
Horizon Forbidden West
God of War Ragnarok
Dead Space Remake
Forspoken
Starfield
Redfall
Forza Motorsport
Suicide Squad: Kill the Justice League
STALKER 2 : Hearts of Chernobyl
Dead Island 2
Evil West
Hogwarts Legacy
Warhammer 40,000: Darktide
The Lord of the Rings: Gollum
Avatar: Frontiers of Pandora
Test Drive Unlimited: Solar Crown

+ iso kasa muita pelejä.

Tuntuu että se on melkein enemmän ihme, jos peli julkaistaan alunperin ilmoitettuna ajankohtana. :)

Ehkä tässä on julkaisijoilla peiliin katsominen, ettei pelistä kannata liian aikaisin hiiskua, eikä varsinkaan luvata mitään julkaisuajankohtaa.
 
Koskas tällainen aikakausi on ollut sillä mä olen pelannut todella paljon pelejä jotka olisi varsin kipeästi tarvinnut päivityksen tai kaksi, mutta eihän mitään nes, amiga, megadrive eikä edes ps2 pelejä päivitetty.
Eilen tuli pelattua xboxilla deus ex: invisible war jonka metacritic keskiarvo on 84 ja senkin ruudunpäivitys on sellainen, että aika harva täällä sitä varmaan suostuisi orkkis raudalla pelaamaan sillä se vaihtelee nykivän ja diashown välillä ja tähtäys on käyttökelvoton ilman autoaimia.
Kyllä minä muistan pelien toimineen sen verran hyvin 20v sitten, että tuskin mitään kaksinkertaista suorituskykyä peliin olisi ollut mahdollista saada päivityksellä.

Kyllä sitä nyt vain ennen pelit huomattavasti valmiimpana julkaistiin eikä mitään patcheja tarvittu jossa yhtäkkiä tuplataan pelin suorituskyky niin kuin Redfallin tapauksessa. Sehän tässä taisi pointti olla, ei se että pelien olisi pitänyt täydellisessä kunnossa olla koska se ei nyt ole edes teoriassa mahdollista. Tarpeeksi kun hinkkaa peliä kuin peliä niin varmasti jonkun framedropin tai bugin löytää.
Redfall ehdottomasti ansaitsee kritiikkinsä siitä että se on vain 30fps, mutta muu keskeneräisyys jää nähtäväksi.
Hienoa, että täällä joku on samaa mieltä tästä asiasta kanssani!
 
Eka oli että 2022 -> 2023 ja sitten se pikkulykkäys toukokuulle, oliko nyt 6 viikkoa alkuperäisestä julkaisupäivästä.


En nyt tiedä, että voiko tätä viimeisintä sanoa lykkäykseksi, koska Microsoft ei vielä silloin ollut ilmoittanut uutta päivämäärää pelille. Silloin vain nämä "sisäpiiriläiset" arvioivat, että peli julkaistaisiin maalis-huhtikuun aikana.
 
En nyt tiedä, että voiko tätä viimeisintä sanoa lykkäykseksi, koska Microsoft ei vielä silloin ollut ilmoittanut uutta päivämäärää pelille. Silloin vain nämä "sisäpiiriläiset" arvioivat, että peli julkaistaisiin maalis-huhtikuun aikana.

Niin eihän se Microsoft kerennyt sitä "toista" julkaisupäivää kerennyt julkistaa mutta hyvin "Insiderilla" arvio lähelle osui.
 
huomenna cma kertoo actiblizan kauppojen hylkäämisestä., ei microsotf voi saada monipolia. Tutkijat tietävät että betesdan jälkeen microsoft ei voi ostaa suuria julkasioita.
 
Niin eihän se Microsoft kerennyt sitä "toista" julkaisupäivää kerennyt julkistaa mutta hyvin "Insiderilla" arvio lähelle osui.

Omaan silmääni tämä ei ole edes kahteen kertaan virallisesti lykkääntynyt, joten siksi kysyin tästä:

Voi olla että Microsoftilla on myös painetta saada peli ulos vaikka vähän keskeneräisenä, peliä on lykätty jo todella monta kertaa.

Ja ilmeisesti olin siis ihan oikeassa, jos virallisesti peli lykättiin kerran 2023 vuoden ensimmäiselle puoliskolle, jolla se nyt ilmestyy. Ja toki riippuu nyt tietenkin siitä, että milloin se kohuttu 60FPS-päivitys tulee ja missä kunnossa kaikki muu on, mutta olisihan se voinut olla ihan fiksua siirtää sen toisenkin kerran virallisesti, jos muutamalla kuukaudella olisi saanut paketin hiottua.

No tämä tästä sinänsä semanttisesta seikasta. Fakta on kuitenkin, että myös lykkäys olisi saanut kohua aikaan, joten senkin osalta olisi riittänyt parran pärinää, joten tässä tosiaan on vastakkain kaksi huonoa vaihtoehtoa. Katsotaan missä kunnossa Redfall lopulta on ja jatketaan sen perusteella pohtimista.

Fallout 4:n julkistuksesta saisi kyllä monet ottaa mallia. Huhuja pelistä toki kuultiin vuosia, mutta virallinen julkistus Bethesdalta tuli kesällä 2015 E3-messuilla ja julkaisu vielä saman vuoden syksyllä.

Nimenomaan tätä itsekin toivon ja myös Tangon Hi-Fi Rushin shadowdrop oli todella virkistävä tuulahdus tähän suuntaan. Toki suoraan julkistuksesta pelattavaksi julkaiseminen tulee jatkossakin olemaan harvinainen poikkeus, ehkä kerran konsolisukupolvessa nähtävä yksisarvinen, mutta kyllähän nämä ovat hienoja tapauksia, joita muistellaan pitkään - varsinkin jos tuote on yhtä laadukas kuin tässä esimerkissä.

Ja siis Nintendon tilaisuudet ovat ainakin omaan silmääni eniten sisältäneet näitä julkistuksia, joissa ensiesittely ja julkaisu on lyhyen ajan sisään. Näistä ainakin itse saan eniten irti ja siksi Nintendon tilaisuudet aina kiinnostaa normaalia enemmän. Siellä saattaa milloin vaan tippua isoja julkistuksia lähitulevaisuuteen.

Joku hämyinen CGI-traileri vuosia ennen julkaisua on sitten se toinen ääripää, josta en ainakaan itse koe mitään lisäarvoa saavani. Toivottavasti näistä päästään alalla irti pääosin, vaikka niillä jonkinlainen paikka onkin esimerkiksi rekrytoinnissa ja "isomman kuvan maalaamisessa". Mieluummin vaikka sitten ilmoittelevat projektin nimillä tulevaisuuden kuvioita, niin voivat sitten rekryissä käyttää tuota koodistoa ja virallisesti sitten julkistaa projektit siinä vaiheessa, kun on muutakin näyttää kuin joku muutaman kymmenen sekuntin fiilistelypätkä.

Vaikka toki, Obsidian teki tästä kyllä hienoa huumoria:

 
Minulla olisi jäänyt tämäkin aihe siihen yhteen viestiin, mutta minkäs teet kun jengin on pakko vastailla näihin mun viesteihin usean miehen voimin, niin toistoksihan tämä helposti menee.
On niin selvästi poteroituneita mielipiteitä että pakko vastailla. Annan sellaisen vinkin, että kannattaa kokeilla muitakin konsoleita, saatat yllättyä!

Kyllä 60fpsää itsekin toivon, mutta kehittäjää en siitä ala mollaamaan. Varsinkin jos se myöhemmin tulee peliin.

Eiköhän Starfield tule myös olemaan vain 30fps, yllätyn jos se on 60.
 
Omaan silmääni tämä ei ole edes kahteen kertaan virallisesti lykkääntynyt, joten siksi kysyin tästä:



Ja ilmeisesti olin siis ihan oikeassa, jos virallisesti peli lykättiin kerran 2023 vuoden ensimmäiselle puoliskolle, jolla se nyt ilmestyy. Ja toki riippuu nyt tietenkin siitä, että milloin se kohuttu 60FPS-päivitys tulee ja missä kunnossa kaikki muu on, mutta olisihan se voinut olla ihan fiksua siirtää sen toisenkin kerran virallisesti, jos muutamalla kuukaudella olisi saanut paketin hiottua.

No tämä tästä sinänsä semanttisesta seikasta. Fakta on kuitenkin, että myös lykkäys olisi saanut kohua aikaan, joten senkin osalta olisi riittänyt parran pärinää, joten tässä tosiaan on vastakkain kaksi huonoa vaihtoehtoa. Katsotaan missä kunnossa Redfall lopulta on ja jatketaan sen perusteella pohtimista.



Nimenomaan tätä itsekin toivon ja myös Tangon Hi-Fi Rushin shadowdrop oli todella virkistävä tuulahdus tähän suuntaan. Toki suoraan julkistuksesta pelattavaksi julkaiseminen tulee jatkossakin olemaan harvinainen poikkeus, ehkä kerran konsolisukupolvessa nähtävä yksisarvinen, mutta kyllähän nämä ovat hienoja tapauksia, joita muistellaan pitkään - varsinkin jos tuote on yhtä laadukas kuin tässä esimerkissä.

Ja siis Nintendon tilaisuudet ovat ainakin omaan silmääni eniten sisältäneet näitä julkistuksia, joissa ensiesittely ja julkaisu on lyhyen ajan sisään. Näistä ainakin itse saan eniten irti ja siksi Nintendon tilaisuudet aina kiinnostaa normaalia enemmän. Siellä saattaa milloin vaan tippua isoja julkistuksia lähitulevaisuuteen.

Joku hämyinen CGI-traileri vuosia ennen julkaisua on sitten se toinen ääripää, josta en ainakaan itse koe mitään lisäarvoa saavani. Toivottavasti näistä päästään alalla irti pääosin, vaikka niillä jonkinlainen paikka onkin esimerkiksi rekrytoinnissa ja "isomman kuvan maalaamisessa". Mieluummin vaikka sitten ilmoittelevat projektin nimillä tulevaisuuden kuvioita, niin voivat sitten rekryissä käyttää tuota koodistoa ja virallisesti sitten julkistaa projektit siinä vaiheessa, kun on muutakin näyttää kuin joku muutaman kymmenen sekuntin fiilistelypätkä.

Vaikka toki, Obsidian teki tästä kyllä hienoa huumoria:



Noh ollaan nyt vähän erimieltä mutta minä en ala sen takia ketjua täyttämään eikä ole sen arvoista hommaa :) Hifi Rush tosiaan on ollut hitti vaikka peli julkaistiin lyhyellä varoitusajalla tai käytännössä täysin puskista:

 
Noh ollaan nyt vähän erimieltä mutta minä en ala sen takia ketjua täyttämään eikä ole sen arvoista hommaa :)

Joo, ei se kaksikaan lykkääntymistä kuitenkaan käänny minun päässäni "todella moneksi kerraksi", joten ei tässä mitään järkeä ole tästä jatkaa, vaikka lykkäyksiä olisikin ollut enemmän kuin yksi :)

Hifi Rush tosiaan on ollut hitti vaikka peli julkaistiin lyhyellä varoitusajalla tai käytännössä täysin puskista:

Nimenomaan, peli siis tosiaan julkaistiin suoraan julkistuksesta pelattavaksi, joka ei edes tuossa mittakaavassa olisi mahdollista ilman Game Passia. En usko shadowdroppeja tulevan jatkossakaan jatkuvasti, mutta kyllähän näitä mielellään jatkossakin näkisi.

Ja tässä varmaan hyvä painottaa tuota Greenbergin vastausta, Microsoft Gamingin johto on ollut todella tyytyväinen tähän julkaisuun:



 
Joo, ei se kaksikaan lykkääntymistä kuitenkaan käänny minun päässäni "todella moneksi kerraksi", joten ei tässä mitään järkeä ole tästä jatkaa, vaikka lykkäyksiä olisikin ollut enemmän kuin yksi :)



Nimenomaan, peli siis tosiaan julkaistiin suoraan julkistuksesta pelattavaksi, joka ei edes tuossa mittakaavassa olisi mahdollista ilman Game Passia. En usko shadowdroppeja tulevan jatkossakaan jatkuvasti, mutta kyllähän näitä mielellään jatkossakin näkisi.

Ja tässä varmaan hyvä painottaa tuota Greenbergin vastausta, Microsoft Gamingin johto on ollut todella tyytyväinen tähän julkaisuun:





En ole itse peliä pelannut kun ei oikein omaan makuun iske mutta yleisö puhuu puolestaan. Tälläistä olisi kiva nähdä jatkossakin, kertoo myös että riskejä otetaan ja se kannattaa.
 
Raportin mukaan Microsoft on valmis sulkemaan Activision/Blizzardin kaupan FTC:n päätöksestä huolimatta:



Tällä viikolla myös CMA:n pitäisi tehdä päätös kaupoista.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom