Minä puhun yleisesti Xboxin studioista joita on lähes 15 ilman Bethesdaakin (vuosien 2018-19 välillä ostettiin 7 studiota). Sinä keskityt jauhamaan Bethesdasta ja siitä kuinka Xboxilta ei voi odottaa pelejä kun Bethesda kaupasta on vasta kaksi vuotta. Mitä helvettiä? Missä on muiden studioiden panos? Miksi Xboxin tulevaisuuden pitää Bethesdasta riippua? Hauska kuinka tässä valossa otit tuon "älyllisen epärehellisyys"-termin esiin, mutta sitten itse teeskentelet kuinka pelkästään Bethesdan studioista koostuisi koko Xboxin tuotanto.
Eläs lähre tolle linjalle, että alat huutelemaan lapsellisesta toiminnasta ja vahingonilosta huomioonottaen sinun kirjoitus -ja rikehistorian täällä. Katso ensiksi peiliin ja kuinka esimerkiksi olet TLOU2-ketjussa operoinut ja kuinka edelleen käytät Sonyn peleistä puhuttaessa termejä "iljettäväwokemädätyspaska/elokuvapelit". Tuus nyt kertoo meille millä mittarilla katsottuna itse olet täällä jotenkin asiallisemmin keskustellut asioista?
Minun ainoa vahingoniloni tässä on se, että näin harvinaisen reaktion sinulta jossa sinäkin kaiken kiemurtelun jälkeen jouduit myöntämään itsellesi, että pannukakku tuli vaikka useassa viestissä minua tämän asian tiimoilta haastoit totutun ylimieliseen sävyysi.
Yhdellekään deville en ole vahingoniloinen. Pystyn komppaamaan tunnetta jossa olet 5 vuoden ajan työstänyt projektia josta lopulta tulee pettymys. Ei se hyvältä tunnu.