EDIT: HUOM! Pelaajien mukaan tässä on vakava bugi joka vaatii välitöntä korjausta. Useat pelaajat ovat ilmoittaneet että jos PS5 kaatuu pelaamisen aikana se pyyhkii koko pelin tallennukset pois. Tämä on usealle käyttäjälle jo tapahtunut.
Onneks tuli heitettyä tallennus pilveen vaikka yleensä en niin tee tällaisten lyhyempien pelien kanssa kuin mahdollisesti vasta läpäisyn jälkeen jos on new game+
Eipä tuo tänään kaatunut kertaakaan viiden tunnin session aikana. Sen sijaan pleikkarin levyasema kyllä pitää aika ikävän kuuloista surinaa aina kun se pyörittää levyä. Toivottavasti on vaan astron levy joka aiheuttaa jotain resonanssia eikä koko asema leviämässä.
Muuten kyllä oli kiva pelata vaikka aluksi sai hetken säätää jotta sai ohjaimen kajarista tulevat äänet tasapainoon kotiteatteri kajareista tulevien äänien kanssa.
Tässä on siis sama homma mitä playroomin kanssa eli varmaan kolmannes pelin äänistä tulee ohjaimen kajarista ja jos vetää sen volumen nolliin pleikkarin asetuksista niin sitten ne äänet puuttuu kokonaan.
Sitä en kokeillut miten tuo toimii jos pelaa kuulokkeilla. Jos osa äänistä silloinkin tulee vain ohjaimen kajarista niin se on aika paskaa suunnittelua.
Pelattavaa tässä on ainakin mulle aivan tarpeeksi sillä tuon viiden tunnin jälkeen olen vasta kolmannessa "maailmassa".
Salaisia kenttiä olen löytänyt kaksi ja kakkos maailmasta tein myös kaikki extra haasteet jotka löytyy sieltä avaruudesta.
Jos vaan menee aina planeetalta toiselle niin nuokin missaa täysin.
Kaikki eri kyky gimmickit on olleet ihan kivoja ainakin vielä. Toivottavasti tämä playroomin kyky ei tee paluuta sillä se oli ylivoimaisesti huonoin asia koko paketissa.