Joulukenttä päivitys oli kiva lisä!
Koko peli on tullut jo kaksi kertaa pelattua läpi niin että kaikki botit on kerätty (toisella kerralla ilman linnun apua). On niin hauskaa ja leppoisaa pelattavaa että voisi aloittaa jossain kohtaa kolmannenkin läpipeluun. Speedrun kenttiä tuli aika paljon Astro's playroomissa jo hakattua, tässä on jatkunut sama linja. Tuota kiipeilyapinaa lukuunottamatta, hyviä kenttiä kaikki!
Game Awards menestys oli hieman yllättävää mutta täysin ansaittu ja tämä toivottavasti kannustaa entisestään jatko-osia, ja kuten jo mainittu, kertoo että kysyntää tällaisille peleille on. Sonyn modernit yksinoikeus pelit on itselleni (Demon's Souls/Bloodbornea lukuunottamatta) täysin turhanpäiväisiä ja jotenkin niin samasta puusta veistettyjä (tarinavetoisia, elokuvallisia action/seikkailu tylsyyksiä) että Astro Bot on oikeasti raikas tuulahdus.
Jatko-osaan (tai miksei tähänkin, päivityksen muodossa) joku HARD-mode vaikeustaso olisi aika jees!
Koko peli on tullut jo kaksi kertaa pelattua läpi niin että kaikki botit on kerätty (toisella kerralla ilman linnun apua). On niin hauskaa ja leppoisaa pelattavaa että voisi aloittaa jossain kohtaa kolmannenkin läpipeluun. Speedrun kenttiä tuli aika paljon Astro's playroomissa jo hakattua, tässä on jatkunut sama linja. Tuota kiipeilyapinaa lukuunottamatta, hyviä kenttiä kaikki!
Game Awards menestys oli hieman yllättävää mutta täysin ansaittu ja tämä toivottavasti kannustaa entisestään jatko-osia, ja kuten jo mainittu, kertoo että kysyntää tällaisille peleille on. Sonyn modernit yksinoikeus pelit on itselleni (Demon's Souls/Bloodbornea lukuunottamatta) täysin turhanpäiväisiä ja jotenkin niin samasta puusta veistettyjä (tarinavetoisia, elokuvallisia action/seikkailu tylsyyksiä) että Astro Bot on oikeasti raikas tuulahdus.
Jatko-osaan (tai miksei tähänkin, päivityksen muodossa) joku HARD-mode vaikeustaso olisi aika jees!