Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tosiaan 7 kuukautta vanha clippi, siinä tuorempaa matskua, nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

nämä vaan pitäs upscalata 4K:ksi, oli kyllä virhe laittaa toi shortiks et toimii varmaan paremmin vaakatasossa, et täytyy upata uusiksi

Sori mutta ei yhtään sen parempi. Todella tökerönnäköisiä nuo liikkeet esim.

tosiaan 7 kuukautta vanha clippi, siinä tuorempaa matskua, nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

nämä vaan pitäs upscalata 4K:ksi, oli kyllä virhe laittaa toi shortiks et toimii varmaan paremmin vaakatasossa, et täytyy upata uusiksi

Mutta mikä tämä kontentti lopulta on? Pusket helvetisti Final Fantasy fanfictiota kun part 3 alkaa saamaan pöhinää pönttöön? Miksi?

Mä en vaan saa kiinni tosta kuviosta mitä yrität saavuttaa.

tosiaan se sephiroth vs cloud on 7 kuukautta vanha clippi 2.0 modelilla kun taas tuo matsku mistä laitoin kuvan on tehty 2 kuukautta vanhalla hailou 2.3:lla, tässä tosiaan vähän tuorempaa matskua Seedance 2.0:lla nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista ilman sen kummempia edittejä. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

niinno eikai siinä muuta tavoitetta tarvii olla ku tehdä kontenttia mistä itse tykkää ja saada sillä mahdollisimman paljon viewsejä ja tilaajia. tehdä vaikka jotain countdown videoita per päivä, et monta päivää jäljellä julkaisuun.

tää on tosiaan tehty sillä Seedance 2.0:lla mut melkoista säätäimistä että saa kontenttia ulos sillä, kun se ei ole virallisesti julkaistu, uskon että sitten ku se tulee oikeasti saataville pystyy tekemään vieläkin paljon parempaa jälkeä ja nyt tosiaan ku tuossa "ilmaismallissa on vain 5 sekunttia maksimi" et paljon pitäs parantua kun se tulee saatavilla virallisesti

Viimeksi muokattu:
No huh huh mikä määrä täysin yhdentekeviä videoita, jolla taas tukkia eri palveluita lisää.

tää pätkä on tehty Hailou 2.0:lla nuo pätkät on generoitu Hailou 2.3:lla, ja seedance 2.0:lla tuun tekemään sit lisää

No olipas kökkö. Minäkin kiinnitin erityisesti huomiota siihen, miten tönkköjä liikkeitä tuossa varsinkin on. Ja se tuoreempikin oli ihan yhtä tönkköä. Jatkuvuus puuttuu myös täysin eli jotain irrallisia "mitä jos nää juoksis alle 10 sekuntia jotain siltaa ja jättikäärme tulisi merestä"-juttuja.

Nuo oli ehkä joskus alussa uutta ja erilaista mutta varmasti aika monella tulee jo korvista ulos.

tosiaan se sephiroth vs cloud on 7 kuukautta vanha clippi 2.0 modelilla kun taas tuo matsku mistä laitoin kuvan on tehty 2 kuukautta vanhalla hailou 2.3:lla, tässä tosiaan vähän tuorempaa matskua Seedance 2.0:lla nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista ilman sen kummempia edittejä. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

niinno eikai siinä muuta tavoitetta tarvii olla ku tehdä kontenttia mistä itse tykkää ja saada sillä mahdollisimman paljon viewsejä ja tilaajia. tehdä vaikka jotain countdown videoita per päivä, et monta päivää jäljellä julkaisuun.

tää on tosiaan tehty sillä Seedance 2.0:lla mut melkoista säätäimistä että saa kontenttia ulos sillä, kun se ei ole virallisesti julkaistu, uskon että sitten ku se tulee oikeasti saataville pystyy tekemään vieläkin paljon parempaa jälkeä ja nyt tosiaan ku tuossa "ilmaismallissa on vain 5 sekunttia maksimi" et paljon pitäs parantua kun se tulee saatavilla virallisesti

Kysyn nyt ihan mielenkiinnosta:

Mitä ajattelet saavuttavasi näillä pätkilläsi?

Et voi rahastaa ainakaan koska et luo mitään omaa, käytät muiden luomuksia. Joten mitä teet? Maksat näistä kaikista ja hehkutat maasta taivaisiin mutta et luo itse yhtään mitään. Sinä kopioit ja liität muiden tuotoksia yhteen. Siihen käytät kaiken aikasi.

Luo omat hahmosi, luo omat tarinasi. Sitten voisi alkaa kiinnostamaan. Nyt ei kiinnosta ketään muuta kuin itseäsi. (Juu, jossain Discordissa varmasti on ne miljoonat ylistämässä sinun taitojasi, me muutamat rahvaat emme ymmärrä).

odotellaan mielummin sitä kun AI syö kaiken elävältä ja korvaa kaiken. koska niin siinä tulee käymään ku tällä vauhdilla hommat menee eteenpäin.
Vasta luin jostain pointin että AI ei voi korvata kaikkea (varsinkaan työtä) jo ihan siksi että me eletään kulutusyhteiskunnassa. Jos meillä korvataan ihmistyötä, ei korvatut ihmiset saa palkkaa eivätkä voi ostaa tavaroita ja palveluita, joita ne tekoälyt tuottaa. Se on vähän toimimaton yhtälö se.

uskokaa tai älkää mutta heti kun ensimmäinen traileri droppaa ja mielellään vielä julkaisu aika taulu FF7 part 3:sta sen jälkeen FF7 AI kontent tulee räjähtämään käsiin näin kävi Zootopian kanssa ja näin tulee käymään myös FF7 kanssa, ja ku FF7 on mun henkilökohtainen passion niin mä aion oikeasti olemaan parhaita FF7 AI kontent creatoreita. ja vaikka moni tykkää aliarvioida minua niin mulla on siihen kaikki eväät. mä teen FF7 teemaisia peli templateja AI agentin avulla sen takia koska se on passion en sen takia että se olisi joku todella luova idea. eli haluan tehdä itselleni FF7 tyylisen vampire survivor pelin tai kingdom hearts tyylisen korttipelin gwenthin säännöillä, turha siis napista mistään luovuudesta kun mä oikeasti tykkään tehdä sen tyylistä kontenttia. mä generoin 2500 ai clippiä FF7:stä sen takia koska mä haluisin nähdä mitä kaikkea AI:lla voi tehdä sille maailmalle.

Viimeksi muokattu:
uskokaa tai älkää mutta heti kun ensimmäinen traileri droppaa ja mielellään vielä julkaisu aika taulu FF7 part 3:sta sen jälkeen FF7 AI kontent tulee räjähtämään käsiin näin kävi Zootopian kanssa ja näin tulee käymään myös FF7 kanssa, ja ku FF7 on mun henkilökohtainen passion niin mä aion oikeasti olemaan parhaita FF7 AI kontent creatoreita. ja vaikka moni tykkää aliarvioida minua niin mulla on siihen kaikki eväät. mä teen FF7 teemaisia peli templateja AI agentin avulla sen takia koska se on passion en sen takia että se olisi joku todella luova idea. eli haluan tehdä itselleni FF7 tyylisen vampire survivor pelin tai kingdom hearts tyylisen korttipelin gwenthin säännöillä, turha siis napista mistään luovuudesta kun mä oikeasti tykkään tehdä sen tyylistä kontenttia. mä generoin 2500 ai clippiä FF7:stä sen takia koska mä haluisin nähdä mitä kaikkea AI:lla voi tehdä sille maailmalle.
Aluksi sanoit että olet Suomen parhaita, nyt alat olemaan parhaita FF7 AI content creatoreita. Millä meriiteillä? Oikeasti, katso nyt peiliin. Kuten sanoin jo aikaisemmin, älä luovu päivätyöstä. Voi olla herätys melkoisen kova. Mä olen valmis lyömään pääni pantiksi että puolen vuoden päästä puhutaan samaa shaibaa tässä ketjussa mutta silloin ollaan varmaan parhaita Tekken AI creatoreita koska tuli hyvä idea tämän suhteen. Ei helvetti tätä pelleilyä

Ylös Bottom