väsäsin tuollaisen pienen pätkän niinku sanoin mulla on tämä suhteen hemmetin hyvin pullat uunissa.
tämä feature tulee tekemään ihmeitä, meitsin hailou 2.3 clipeillä joista koostin tuon pienen pätkän ja biisin tein omalla localilla sunolla. 15 sekunttia menee generoida biisi tällä hardwarella niin väsäsin 10 biisiä sephirothista ja valitsin parhaan päältä, Hailou 2.3 on aivan jumalainen engine tuohon FF7 cinematic videoiden tekemiseen ja pesee itseasissa myöskin sen seedancen jos lähdetään tekemään suoraan text to videolla videoita FF7:sta se on myös markkinoiden kallein engine tehdä videoita. Seedance 2.0:lla luon sitten action pätkät mun kontenttiin.
yes you can extend your clips for Seedance 2.0, The platform features "
Smart Video Continuation," which allows you to extend existing video footage (up to 15 seconds long) by analyzing the style, lighting, and motion to generate a seamless continuation, maintaining consistency. It works with uploaded footage from phones, cameras, and AI generators.
mulla on 35 000 euron edestä hailou 2.3:lla generoituja clippejä joita generoin silloin kun Hailou 2.3 eli generoin yhteensä 13 000 clippiä sillon kun se oli viikon ilmaisena. eli generoin niin paljon clippejä 16 tuntia päivässä että rahassa se oli 35 00 euron edestä creditsejä. joten kyllä mä tiedän jo valmiiksi että, kun FF7 part 3 hype alkaa tulen lyömään läpi ja isosti, ja FF7 ei ole ainut peli mistä generoin sillon clippejä et löytyy tomb raideria, Horizon Zero dawnia, god of waria, last of ussia yms, koska Hailou 2.3 on treenattu Unreal engine 4-5:lla
et moni ei ymmärrä että miten ultimaattinen combo tuo on että sulla on matskut jo valmiina, sit sulla hardware viimeisen päälle generoinnit salaman nopeita ja sitten voit localisti upscalata 4k 60fps:ksi. (en oo tosiaan vielä upscalenu kun se vaatii yhden tietyn softan ostamisen, että en osta sitä vielä, kaikki ammattilaiset upscalaa videonsa youtubeen juuri kyseisellä softalla, joten tiedän että sillä saa aikamoisen kuvanlaatu eron videoille)