Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tosiaan 7 kuukautta vanha clippi, siinä tuorempaa matskua, nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

nämä vaan pitäs upscalata 4K:ksi, oli kyllä virhe laittaa toi shortiks et toimii varmaan paremmin vaakatasossa, et täytyy upata uusiksi

Sori mutta ei yhtään sen parempi. Todella tökerönnäköisiä nuo liikkeet esim.

tosiaan 7 kuukautta vanha clippi, siinä tuorempaa matskua, nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

nämä vaan pitäs upscalata 4K:ksi, oli kyllä virhe laittaa toi shortiks et toimii varmaan paremmin vaakatasossa, et täytyy upata uusiksi

Mutta mikä tämä kontentti lopulta on? Pusket helvetisti Final Fantasy fanfictiota kun part 3 alkaa saamaan pöhinää pönttöön? Miksi?

Mä en vaan saa kiinni tosta kuviosta mitä yrität saavuttaa.

tosiaan se sephiroth vs cloud on 7 kuukautta vanha clippi 2.0 modelilla kun taas tuo matsku mistä laitoin kuvan on tehty 2 kuukautta vanhalla hailou 2.3:lla, tässä tosiaan vähän tuorempaa matskua Seedance 2.0:lla nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista ilman sen kummempia edittejä. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

niinno eikai siinä muuta tavoitetta tarvii olla ku tehdä kontenttia mistä itse tykkää ja saada sillä mahdollisimman paljon viewsejä ja tilaajia. tehdä vaikka jotain countdown videoita per päivä, et monta päivää jäljellä julkaisuun.

tää on tosiaan tehty sillä Seedance 2.0:lla mut melkoista säätäimistä että saa kontenttia ulos sillä, kun se ei ole virallisesti julkaistu, uskon että sitten ku se tulee oikeasti saataville pystyy tekemään vieläkin paljon parempaa jälkeä ja nyt tosiaan ku tuossa "ilmaismallissa on vain 5 sekunttia maksimi" et paljon pitäs parantua kun se tulee saatavilla virallisesti

Viimeksi muokattu:
No huh huh mikä määrä täysin yhdentekeviä videoita, jolla taas tukkia eri palveluita lisää.

tää pätkä on tehty Hailou 2.0:lla nuo pätkät on generoitu Hailou 2.3:lla, ja seedance 2.0:lla tuun tekemään sit lisää

No olipas kökkö. Minäkin kiinnitin erityisesti huomiota siihen, miten tönkköjä liikkeitä tuossa varsinkin on. Ja se tuoreempikin oli ihan yhtä tönkköä. Jatkuvuus puuttuu myös täysin eli jotain irrallisia "mitä jos nää juoksis alle 10 sekuntia jotain siltaa ja jättikäärme tulisi merestä"-juttuja.

Nuo oli ehkä joskus alussa uutta ja erilaista mutta varmasti aika monella tulee jo korvista ulos.

tosiaan se sephiroth vs cloud on 7 kuukautta vanha clippi 2.0 modelilla kun taas tuo matsku mistä laitoin kuvan on tehty 2 kuukautta vanhalla hailou 2.3:lla, tässä tosiaan vähän tuorempaa matskua Seedance 2.0:lla nopeesti kasasin vain jonkun pätkän noista ilman sen kummempia edittejä. sanoisin että mulla on helvetin hyvin pullat uunissa tän kontentin suhteen,

niinno eikai siinä muuta tavoitetta tarvii olla ku tehdä kontenttia mistä itse tykkää ja saada sillä mahdollisimman paljon viewsejä ja tilaajia. tehdä vaikka jotain countdown videoita per päivä, et monta päivää jäljellä julkaisuun.

tää on tosiaan tehty sillä Seedance 2.0:lla mut melkoista säätäimistä että saa kontenttia ulos sillä, kun se ei ole virallisesti julkaistu, uskon että sitten ku se tulee oikeasti saataville pystyy tekemään vieläkin paljon parempaa jälkeä ja nyt tosiaan ku tuossa "ilmaismallissa on vain 5 sekunttia maksimi" et paljon pitäs parantua kun se tulee saatavilla virallisesti

Kysyn nyt ihan mielenkiinnosta:

Mitä ajattelet saavuttavasi näillä pätkilläsi?

Et voi rahastaa ainakaan koska et luo mitään omaa, käytät muiden luomuksia. Joten mitä teet? Maksat näistä kaikista ja hehkutat maasta taivaisiin mutta et luo itse yhtään mitään. Sinä kopioit ja liität muiden tuotoksia yhteen. Siihen käytät kaiken aikasi.

Luo omat hahmosi, luo omat tarinasi. Sitten voisi alkaa kiinnostamaan. Nyt ei kiinnosta ketään muuta kuin itseäsi. (Juu, jossain Discordissa varmasti on ne miljoonat ylistämässä sinun taitojasi, me muutamat rahvaat emme ymmärrä).

odotellaan mielummin sitä kun AI syö kaiken elävältä ja korvaa kaiken. koska niin siinä tulee käymään ku tällä vauhdilla hommat menee eteenpäin.
Vasta luin jostain pointin että AI ei voi korvata kaikkea (varsinkaan työtä) jo ihan siksi että me eletään kulutusyhteiskunnassa. Jos meillä korvataan ihmistyötä, ei korvatut ihmiset saa palkkaa eivätkä voi ostaa tavaroita ja palveluita, joita ne tekoälyt tuottaa. Se on vähän toimimaton yhtälö se.

uskokaa tai älkää mutta heti kun ensimmäinen traileri droppaa ja mielellään vielä julkaisu aika taulu FF7 part 3:sta sen jälkeen FF7 AI kontent tulee räjähtämään käsiin näin kävi Zootopian kanssa ja näin tulee käymään myös FF7 kanssa, ja ku FF7 on mun henkilökohtainen passion niin mä aion oikeasti olemaan parhaita FF7 AI kontent creatoreita. ja vaikka moni tykkää aliarvioida minua niin mulla on siihen kaikki eväät. mä teen FF7 teemaisia peli templateja AI agentin avulla sen takia koska se on passion en sen takia että se olisi joku todella luova idea. eli haluan tehdä itselleni FF7 tyylisen vampire survivor pelin tai kingdom hearts tyylisen korttipelin gwenthin säännöillä, turha siis napista mistään luovuudesta kun mä oikeasti tykkään tehdä sen tyylistä kontenttia. mä generoin 2500 ai clippiä FF7:stä sen takia koska mä haluisin nähdä mitä kaikkea AI:lla voi tehdä sille maailmalle.

Viimeksi muokattu:
uskokaa tai älkää mutta heti kun ensimmäinen traileri droppaa ja mielellään vielä julkaisu aika taulu FF7 part 3:sta sen jälkeen FF7 AI kontent tulee räjähtämään käsiin näin kävi Zootopian kanssa ja näin tulee käymään myös FF7 kanssa, ja ku FF7 on mun henkilökohtainen passion niin mä aion oikeasti olemaan parhaita FF7 AI kontent creatoreita. ja vaikka moni tykkää aliarvioida minua niin mulla on siihen kaikki eväät. mä teen FF7 teemaisia peli templateja AI agentin avulla sen takia koska se on passion en sen takia että se olisi joku todella luova idea. eli haluan tehdä itselleni FF7 tyylisen vampire survivor pelin tai kingdom hearts tyylisen korttipelin gwenthin säännöillä, turha siis napista mistään luovuudesta kun mä oikeasti tykkään tehdä sen tyylistä kontenttia. mä generoin 2500 ai clippiä FF7:stä sen takia koska mä haluisin nähdä mitä kaikkea AI:lla voi tehdä sille maailmalle.
Aluksi sanoit että olet Suomen parhaita, nyt alat olemaan parhaita FF7 AI content creatoreita. Millä meriiteillä? Oikeasti, katso nyt peiliin. Kuten sanoin jo aikaisemmin, älä luovu päivätyöstä. Voi olla herätys melkoisen kova. Mä olen valmis lyömään pääni pantiksi että puolen vuoden päästä puhutaan samaa shaibaa tässä ketjussa mutta silloin ollaan varmaan parhaita Tekken AI creatoreita koska tuli hyvä idea tämän suhteen. Ei helvetti tätä pelleilyä

siinä sulle konkretiaa, niin kun sanoin mulla on yli 2500 näitä clippejä ja mulla on nyt laitteisto upscaleta ne 4k 60fps halutessani

Näytä liitetiedosto 20560

tää pätkä on tehty Hailou 2.0:lla nuo pätkät on generoitu Hailou 2.3:lla, ja seedance 2.0:lla tuun tekemään sit lisää

Mä voin pistää myös saman verran Grok:lla tehtyjä kuuden sekunnin videoita, joissa varmaan sisällön juoni on samaa tasoa.

Ylös tähtäämisellä ei tee mitään, jos ei ole vielä edes sitä ensimmäistä tuotosta. Ja mun on pakko tunnustaa, että en tiedä yhtään millaista kontenttia sä olisit sitten tekemässä.

väsäsin tuollaisen pienen pätkän niinku sanoin mulla on tämä suhteen hemmetin hyvin pullat uunissa.

tämä feature tulee tekemään ihmeitä, meitsin hailou 2.3 clipeillä joista koostin tuon pienen pätkän ja biisin tein omalla localilla sunolla. 15 sekunttia menee generoida biisi tällä hardwarella niin väsäsin 10 biisiä sephirothista ja valitsin parhaan päältä, Hailou 2.3 on aivan jumalainen engine tuohon FF7 cinematic videoiden tekemiseen ja pesee itseasissa myöskin sen seedancen jos lähdetään tekemään suoraan text to videolla videoita FF7:sta se on myös markkinoiden kallein engine tehdä videoita. Seedance 2.0:lla luon sitten action pätkät mun kontenttiin.

yes you can extend your clips for Seedance 2.0, The platform features "Smart Video Continuation," which allows you to extend existing video footage (up to 15 seconds long) by analyzing the style, lighting, and motion to generate a seamless continuation, maintaining consistency. It works with uploaded footage from phones, cameras, and AI generators.

mulla on 35 000 euron edestä hailou 2.3:lla generoituja clippejä joita generoin silloin kun Hailou 2.3 eli generoin yhteensä 13 000 clippiä sillon kun se oli viikon ilmaisena. eli generoin niin paljon clippejä 16 tuntia päivässä että rahassa se oli 35 00 euron edestä creditsejä. joten kyllä mä tiedän jo valmiiksi että, kun FF7 part 3 hype alkaa tulen lyömään läpi ja isosti, ja FF7 ei ole ainut peli mistä generoin sillon clippejä et löytyy tomb raideria, Horizon Zero dawnia, god of waria, last of ussia yms, koska Hailou 2.3 on treenattu Unreal engine 4-5:lla

et moni ei ymmärrä että miten ultimaattinen combo tuo on että sulla on matskut jo valmiina, sit sulla hardware viimeisen päälle generoinnit salaman nopeita ja sitten voit localisti upscalata 4k 60fps:ksi. (en oo tosiaan vielä upscalenu kun se vaatii yhden tietyn softan ostamisen, että en osta sitä vielä, kaikki ammattilaiset upscalaa videonsa youtubeen juuri kyseisellä softalla, joten tiedän että sillä saa aikamoisen kuvanlaatu eron videoille)

Viimeksi muokattu:
Passion... vai pakkomielle? Kuulostaa kyllä valitettavasti enemmän jälkimmäiseltä. Eiköhän suurin osa FF7 faneista katso trailerin muutaman kerran kun se tulee ja jäävät odottamaan lisää, sekä jatkavat elämäänsä. Suurimmalla osalla ihmisistä on varmasti järkevämpää tekemistä kuin tuijotella AI ripulia kaiket päivät. Isot katselumäärät tai muut "räjähdykset" ei kerro itsessään mitään muuta kuin että kiinalaiset botit on vauhdissa tai että AI content creatorien omien pierujen haistelu klubit ovat lähteneet liikekannalle.

FF7 ja koko pelisarja on itsellenikin aika suuri intohimo, ollut aina, siispä kunnioitan sitä myös koska se on rakas asia. On mielestäni epäkunnioittavaa tehdä rakastamastaan asiasta irvikuva kopioita jatkuvalla syötöllä. Tämän vuoksi se kuulostaa lähinnä pakkomielteeltä ja opportunismilta.

mulla on 35 000 euron edestä hailou 2.3:lla generoituja clippejä joita generoin silloin kun Hailou 2.3 eli generoin yhteensä 13 000 clippiä sillon kun se oli viikon ilmaisena. eli generoin niin paljon clippejä 16 tuntia päivässä että rahassa se oli 35 00 euron edestä creditsejä. joten kyllä mä tiedän jo valmiiksi että, kun FF7 part 3 hype alkaa tulen lyömään läpi ja isosti, ja FF7 ei ole ainut peli mistä generoin sillon clippejä et löytyy tomb raideria, Horizon Zero dawnia, god of waria, last of ussia yms, koska Hailou 2.3 on treenattu Unreal engine 4-5:lla
Hienoa, että oot avartanut näkemystäsi sieltä lokaalimaailmasta myös maksullisiin palveluihin. Mut nyt on pakko puuttua vähän matematiikkaan. Tarkistin juuri, että minulle maksaisi 6 sekunnin pätkä 1080p Hailuo 2.3:lla ~8snt/kpl. Eli 35000 / 0,08 = 437 500. Oletko siis luonut noin puolimiljoonaa AI-pätkää makaamaan johonkin kovalevyllesi? Onnea.

Tarjoan vielä ilmaisen vinkin saavutuksesi kunniaksi. Mikset ala postaamaan niitä pätkiä jo ennen julkaisua, mitä hävittävää siinä on? Voisit pahimmassa tapauksessa ehtiä kerätä jo pienen katselijakunnan kaltaisistasi ihmisistä ennen julkaisua itsellesi. Ekat tuhat tilaajaa on se vaikein askel eikä se tule helposti, eikä nopeasti alustalle johon upataan 150 000 videota joka tunti. YouTubella kestää noin 0,5-2 vuotta opetella kenelle suositella sun sisältöä. Lisäksi kaikki somealustat luokittelee sut spammiksi jos uppaat 2000 videota sinne putkeen kun FF on julkaistu, eikä näin ollen ehdota sun videoita kenellekään.

Onko prokrastinaatio -sanana tuttu? Googleta jos ei ole.

Hienoa, että oot avartanut näkemystäsi sieltä lokaalimaailmasta myös maksullisiin palveluihin. Mut nyt on pakko puuttua vähän matematiikkaan. Tarkistin juuri, että minulle maksaisi 6 sekunnin pätkä 1080p Hailuo 2.3:lla ~8snt/kpl. Eli 35000 / 0,08 = 437 500. Oletko siis luonut noin puolimiljoonaa AI-pätkää makaamaan johonkin kovalevyllesi? Onnea.

Tarjoan vielä ilmaisen vinkin saavutuksesi kunniaksi. Mikset ala postaamaan niitä pätkiä jo ennen julkaisua, mitä hävittävää siinä on? Voisit pahimmassa tapauksessa ehtiä kerätä jo pienen katselijakunnan kaltaisistasi ihmisistä ennen julkaisua itsellesi. Ekat tuhat tilaajaa on se vaikein askel eikä se tule helposti, eikä nopeasti alustalle johon upataan 150 000 videota joka tunti. YouTubella kestää noin 0,5-2 vuotta opetella kenelle suositella sun sisältöä. Lisäksi kaikki somealustat luokittelee sut spammiksi jos uppaat 2000 videota sinne putkeen kun FF on julkaistu, eikä näin ollen ehdota sun videoita kenellekään.

Onko prokrastinaatio -sanana tuttu? Googleta jos ei ole.

siinä sulle viralliset hinnat, ota huomioon että sillon hinnat oli eri muutenkin kun itse generoin sillä, eli se oli sillon kun hailou 2.3 julkaistiin, joten pienen piirin meemi youtubettajan on ihan turha alkaa pätemään. mun minimi tavoite on tälle vuodelle mennä sun ohite tilaajamäärissä.

Screenshot 2026-02-18 100411.png

Ehkä vähän kiertää tämä keskustelu raiteillaan. Huomenna vissiin taas jotain uusia ohjelmia tulossa, paukutellaan vähän henkseleitä ja mitään konkreettista ei taaskaan ole tulossa. Ei siinä. Onhan tätä ihan hauskaa lukea päivän viihteenä. Tulee vähän sellainen päiväni murmelina-fiilis. Ehkä odotan, että ketjuun tulee 20 sivua lisää tätä samaa, niin saa oikein romaanina lukea tätä samaa jankkausta.

Ihan kuin koko ketju olisi yhtä tekoälyä.

siinä sulle viralliset hinnat, ota huomioon että sillon hinnat oli eri muutenkin kun itse generoin sillä, eli se oli sillon kun hailou 2.3 julkaistiin, joten pienen piirin meemi youtubettajan on ihan turha alkaa pätemään. mun minimi tavoite on tälle vuodelle mennä sun ohite tilaajamäärissä.

Näytä liitetiedosto 20567
Oho, ompa outoa että Hailuo tarjoaa omalla sivullaan tuotetta yli kolminkertaisella hinnalla mitä siitä joutuu pulittamaan jostain kolmannen osapuolen API-sivustolta.

Toi on ihan hyvä ja realistinen tavoite. Mut miks et alkais postaamaan jo etupeltoon niitä videoita?

Tuskin kenelläkään on vaikeuksia uskoa että AI-sloppia tungetaan jatkuvasti liikaa tarjolle, joten miksi kirjoitat itsestäänselvyyksiä? Se ei kuitenkaan tarkoita että juuri sinun sisältösi saavuttaisi mitään erikoisia virstanpylväitä.

Saanko muuten kysyä, että miksi sotket jatkuvasti englantia kirjoitukseesi? Passion = intohimo, creator = tekijä, droppaa = ilmestyy, clip = video/videonpätkä. Näille asioille on ihan tavallisia suomenkielisiä sanoja olemassa. Eri asia termit, joille ei sellaisia löydy. Jos siis understandaat mitä tarkoitan.

-- joten pienen piirin meemi youtubettajan on ihan turha alkaa pätemään. mun minimi tavoite on tälle vuodelle mennä sun ohite tilaajamäärissä.
Ei ole mitään syytä mennä tässä(kään) asiassa henkilökohtaisuuksiin. Tuon saman mielipiteen olisi voinut kirjoittaa ihan kuka tahansa muukin, ilman että siinä on mitään pätemistä mukana. Se on myös ihan joku muu, joka täällä jatkuvasti pätee vaikka mitään näkyviä tuloksia ei saakaan aikaiseksi.

Minäkään en muuten ymmärrä että miksi et jo ala laittamaan videoita tarjolle. Kerrallako meinaat syöstä sen 35000 euron edestä videoita esille? Kuka helvetti niitä sieltä jaksaa katsoa? Tai no joo, tämän slopin ideahan onkin selvästi vallata homma määrällä eikä laadulla.

sit ku pääsee jossain AI porukassa tämmöiseen asemaan niin katellaan sitten uusiksi. niin ku mä sanoin mä kuulun erään tämän tyypin kovimman tekijän lähipiiriin. väitän että tällainen verkostointi on huomattavasti vaikeampi temppu kun youtubessa 1000 tilaajaa. local ai asioissa mua ei ainakaan kannata alkaa valistamaan ku väitän että tiedän siitä kokonaisvaltaisesti enemmän kun kukaan muu täällä palstalla. tällä kanavalla on ihmisiä jotka pyörittää kokonais firmoja ai agentti struktuurin avulla. ja kun kuuluu tällaiseen ryhmään niin saan myös ennakkoon testiin eri Ai agentti LLM:miä ja modeleita

ai discordddd.png

Viimeksi muokattu:
sit ku pääsee jossain AI porukassa tämmöiseen asemaan niin katellaan sitten uusiksi. niin ku mä sanoin mä kuulun erään tämän tyypin kovimman tekijän lähipiiriin. väitän että tällainen verkostointi on huomattavasti vaikeampi temppu kun youtubessa 1000 tilaajaa. local ai asioissa mua ei ainakaan kannata alkaa valistamaan ku väitän että tiedän siitä kokonaisvaltaisesti enemmän kun kukaan muu täällä palstalla. tällä kanavalla on ihmisiä jotka pyörittää kokonais firmoja ai agentti struktuurin avulla.

Näytä liitetiedosto 20570
Näyttäisi ainakin kanavalistauksen mukaan olevan paikka, johon kuka tahansa Patreonissa heille rahaa suoltava henkilö pääsee mukaan.

Näyttäisi ainakin kanavalistauksen mukaan olevan paikka, johon kuka tahansa Patreonissa heille rahaa suoltava henkilö pääsee mukaan.

juu mukaan pääset mutta tuohon OG kerhoon et pääse, ainiin en ole edes OG vaan olen ystävystynyt tuon kanavan pyörittäjän kanssa joten hän nosti minut suoraan siihen kovimpaan ryhmään tuolla, ja se on omasta mielestäni todella kova saavutus. että tuo OG on vähä kun vip jäsenet.

Ylös Bottom