Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo ihmisten pitää tajuta myös että mä olen kokonaisvaltainen AI käyttäjä, mä haluan hallita AI:n kokonaisvaltaisesti en mä tee pelkkiä videoita, kuvia vaan teen musiikkia, videoita, kuvia, pelejä, appeja ja käytän AI agentteja ja Eri LLM:iä, en mä haluan oppia kokoajan uusia keinoja käyttää AI:ta mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. mä tykkään noista kaikista, enkäs mä aiemmin maininut että oon tehny jo 7 peliä ja 2 eri appia tainno nyt 8 kun suunnittelin AI:lla jo seuraavan viime yönä. joten mä teen tai onko se termi luon, todella paljon AI:lla vaikka mitä. sit mä teen useita noita monta kertaa päivässä.
Pääseekö jotain näistä tekemistäsi peleistä pelaamaan? Olisi oikeasti siisti päästä kokeilemaan onko tuollaisesta tekoälyllä luodusta pelistä mihinkään.
Seedance 2.0 muuten myöhästyi niin saa nähdä millon sitä videoita pääsee tekemään, no se ei haittaa mulla on niin paljon kaikkea muuta nyt mitä tehdä, kuten noille peleille niitä assetteja.

Hauska muuten että myöhästymisen syy on tekijänoikeuksiin liittyvät ongelmat. Tämä on taistelu mikä pitää käydä nyt tai oikeastaan olisi pitänyt käydä kovemmilla aseilla jo aikaisemmin. Pitää löytyä joku keskitie AI:n ja tekijänoikeudellisen materiaalin välillä. Nyt homma on ainakin ulospäin näyttänyt aikamoiselta villiltä länneltä. Toivottavasti tekijänoikeudellisen materiaalin käytölle saadaan pitkässä juoksussa selvät rajat.

Se että mä uskallan sanoa mun tavoitteeni ääneen, enkä ole perinteinen suomalainen nöyristelijä niin se ei ole syy tämmöiselle käytökselle, niin kun sanoin jo aiemmin jos tämä keskustelu käytäisiin kasvotusten niin moni olis hiljaa. tarkoitan sillä että helppo sen huudella sen nimimerkin takaa ja en tarkoita tällä mitään nakkikiska juttuja vaan yleisesti sitä että moni foorumilainen ei vaan kasvotusten tuskin sanoisi yhtään mitään. ja kyllä jännetuppitulehdus on sairaus.
Ei ole kyse siitä ettetkö saisi puhua tavoitteistasi :D Tuostakin näkee, että et sisäistä yhtään sitä kritiikkiä mitä olet saanut, mistä olet sitä saanut. Ja kyllä minä nämä samat sanoisin sinulle kasvotustenkin.

Jännetuppitulehdus ei ole sairaus vaan rasitusvamma, joka voi tulla kenelle tahansa, ihan vaikka vaan hiiren käytöstä.

Hats off DestiZ siitä, että jaksat perehtyä tekoälyn käyttöön noin paljon. Itseä se ei kiinnosta yhtään vielä käytännön jutuissa kun olen siinä junassa, joka ajattelee sen käytön tekevän minusta tyhmemmän ja saamattoman.

Koita vähän painaa jarrua noissa jutuissasi, koska vaikka niissä olisikin hyvää tietoa jne.,niin kaikilta menee mielenkiinto niitä seurata/keskustella niistä kun sun tekstit on melkoista ajatuksenvirtaa ja sä keulit jostain asiasta melkein joka viestissä.

joo kyllähän noista mun viesteistä saa siis sellaisen kuvan että keulisi jos niin haluaa, se on vaan tosiaan mun luonne, että mä en ole niin nöyrä ehkä kun pitäisi suomalaisena olla, että ei kannata aina ihmisten ottaa kaikkea keulimisena, ja sitten tosiaan mä tykkään puhua tavoitteistani etukäteen, koska jos mä sanon ne ääneen niin todennäköisesti pyrinkin sillon niihin, sitten esim toi kun sanoin tossa viime viestissä, että oon tehnyt 7-8 peliä ja 2 appia niin se ei ollut tarkoittu millään tavalla keulimiseks kuhan kerroin että monta niitä on tullut luotua. osa on tosiaan pienempiä kun toiset, mutta jokaisessa on jonkunlainen pohja, osaa oon sitten työstäny eteenpäin ja osa on jääny sille pohja tasolle, tosiaan ei niitä ainakaan vielä pääse testaan, täytyy varmaan ainakin ottaa video tuosta FF survivorista ku se on pisimmällä. osa on sitten sellaisia testejä että kattonu lähinnä että minkälaisen pelin se AI agentti pystyy luomaan. no kaikissa on jonkunlainen mekaniikka et peli lähtee päälle ja jotain löytyy.

projekti mitä nyt yritän luoda on visual novel tyylistä peliä Final Fantasy VII:sta, toikin on tosiaan vaan sellanen et tykkään FF7:sta yli kaiken haluan siitä pelin mahdollisimman monessa muodossa. et toi on semmonen mitä mä työstän varmaan aika paljonkin

Viimeksi muokattu:
joo kyllähän noista mun viesteistä saa siis sellaisen kuvan että keulisi jos niin haluaa, se on vaan tosiaan mun luonne, että mä en ole niin nöyrä ehkä kun pitäisi suomalaisena olla, että ei kannata aina ihmisten ottaa kaikkea keulimisena, ja sitten tosiaan mä tykkään puhua tavoitteistani etukäteen, koska jos mä sanon ne ääneen niin todennäköisesti pyrinkin sillon niihin, sitten esim toi kun sanoin tossa viime viestissä, että oon tehnyt 7-8 peliä ja 2 appia niin se ei ollut tarkoittu millään tavalla keulimiseks kuhan kerroin että monta niitä on tullut luotua. osa on tosiaan pienempiä kun toiset, mutta jokaisessa on jonkunlainen pohja, osaa oon sitten työstäny eteenpäin ja osa on jääny sille pohja tasolle, tosiaan ei niitä ainakaan vielä pääse testaan, täytyy varmaan ainakin ottaa video tuosta FF survivorista ku se on pisimmällä. osa on sitten sellaisia testejä että kattonu lähinnä että minkälaisen pelin se AI agentti pystyy luomaan. no kaikissa on jonkunlainen mekaniikka et peli lähtee päälle ja jotain löytyy.

projekti mitä nyt yritän luoda on visual novel tyylistä peliä Final Fantasy VII:sta, toikin on tosiaan vaan sellanen et tykkään FF7:sta yli kaiken haluan siitä pelin mahdollisimman monessa muodossa. et toi on semmonen mitä mä työstän varmaan aika paljonkin
Ei kukaan oo tainnu tota 7-8 pelin tekemistä ja paria appia pitää keulimisena, vaan se kun selität että oot paras tekee ja muut ei vaan ymmärrä mistään mitää, niin se on sitä keulimista ja ittesä nostamista jalustalle.

Ei ole kyse siitä ettetkö saisi puhua tavoitteistasi :D Tuostakin näkee, että et sisäistä yhtään sitä kritiikkiä mitä olet saanut, mistä olet sitä saanut. Ja kyllä minä nämä samat sanoisin sinulle kasvotustenkin.

Jännetuppitulehdus ei ole sairaus vaan rasitusvamma, joka voi tulla kenelle tahansa, ihan vaikka vaan hiiren käytöstä.
Näin. Jännetuppitulehdus on tuttu vaiva jokaiselle joka käyttää tietokonetta aktiivisesti. Paranee kun huilaa pari päivää. Erityiskohtelun vaatiminen rasitusvamman takia on melkosta lumihiutale-meininkiä. Täällä on varmasti ihmisiä joilla on ihan oikeitakin sairauksia.

Näin. Jännetuppitulehdus on tuttu vaiva jokaiselle joka käyttää tietokonetta aktiivisesti. Paranee kun huilaa pari päivää. Erityiskohtelun vaatiminen rasitusvamman takia on melkosta lumihiutale-meininkiä. Täällä on varmasti ihmisiä joilla on ihan oikeitakin sairauksia.

itellä se ei noin yksinkertainen kyllä ollu et kärsin monta kuukautta jossain vaiheessa jouduin syömään 2 viikkoa vasemalla kädellä ku ei oikea käsi ei kääntynyt kämmen puolelle. mut joo mulla tosiaan onkin toi autoimmuuni sairaus niin se voi olla et siinä oli jäänteet ja nivelet samaan aikaan tulehtuneena.

mutta joo tosta pelien koodaamisesta AI Agentilla, että jatkuvasti tässä saa jotain virheitä olla korjaamassa, että on tässä vielä aika paljon kehittämisen varaa.

Tää ketju on mennyt tekoälykkäästä aidon tyhmäksi, joten tehdään nyt sellainen linjanveto, että kaikki aiheen vierestä oleva metakeskustelu ja etenkin henkilöön menevä kritiikki - olipa se aiheellista tai ei - jätetään kokonaan pois. Tämän jälkeen ei enää varoiteta, vaan annetaan suoraan penaltia.

Pääseekö näitä pelejä testaa jossain.
Sori jos oot sanonut jossain mut olisi kiva päästä testaa suomalaisia pelejä.

Pääseekö näitä pelejä testaa jossain.
Sori jos oot sanonut jossain mut olisi kiva päästä testaa suomalaisia pelejä.

ai ei ainakaan vielä pääse kun ne on ihan vaan localisti luotu, täytyy kattoo jos jossain vaiheessa jonkun näistä uppaa noihin ilmaispeli juttuihin mut en ainakaan vielä ku näissä ei oo vasta ku systeemit. ei ei oo vasta ku dialogi ja systeenit ja place holdereina palikat.

Ylös Bottom