joo kyllähän noista mun viesteistä saa siis sellaisen kuvan että keulisi jos niin haluaa, se on vaan tosiaan mun luonne, että mä en ole niin nöyrä ehkä kun pitäisi suomalaisena olla, että ei kannata aina ihmisten ottaa kaikkea keulimisena, ja sitten tosiaan mä tykkään puhua tavoitteistani etukäteen, koska jos mä sanon ne ääneen niin todennäköisesti pyrinkin sillon niihin, sitten esim toi kun sanoin tossa viime viestissä, että oon tehnyt 7-8 peliä ja 2 appia niin se ei ollut tarkoittu millään tavalla keulimiseks kuhan kerroin että monta niitä on tullut luotua. osa on tosiaan pienempiä kun toiset, mutta jokaisessa on jonkunlainen pohja, osaa oon sitten työstäny eteenpäin ja osa on jääny sille pohja tasolle, tosiaan ei niitä ainakaan vielä pääse testaan, täytyy varmaan ainakin ottaa video tuosta FF survivorista ku se on pisimmällä. osa on sitten sellaisia testejä että kattonu lähinnä että minkälaisen pelin se AI agentti pystyy luomaan. no kaikissa on jonkunlainen mekaniikka et peli lähtee päälle ja jotain löytyy.
projekti mitä nyt yritän luoda on visual novel tyylistä peliä Final Fantasy VII:sta, toikin on tosiaan vaan sellanen et tykkään FF7:sta yli kaiken haluan siitä pelin mahdollisimman monessa muodossa. et toi on semmonen mitä mä työstän varmaan aika paljonkin