vai että huono englannin kielentaitokin vielä, ootte työ kyllä melkoinen sirkus, pelkkää provoa ja huutelua, ja loukkauksia, toivottavasti myöhemmin ymmärrätte että miten toksinen porukka te olette laumassa. no foorumeilla on helppo huudella.
No otan esimerkin tästä samasta viestistäsi, missä keskustelet mentorisi kanssa:
Tässä on virhe: "some other guy who using the --"
pitäisi olla "some other guy who IS using the --"
Samoin siellä melkein heti perään on "for" ihan turhaan.
Seuraava virhe on "paided" mikä ei ole oikea sana. Se on ihan vain "paid".
Viimeinen virhe, minkä huomasin, oli "arriving" kun siinä kohtaa pitäisi olla "arrives"
Ihan perusjuttuja. En koe itse olevani kovin hyvä englannissa (tai suomessakaan) mutta nuo on mielestäni perusasioita.
siinä on mun ja mentorin keskustelu tältä päivältä, mentori taitaa olla oikeassa, et moni täällä on tosiaan varustettu lapsen mindsetillä, sellaista tuo käytös ainakin on, toivottavasti tämä vähä avaa silmiä että ymmärrätte että käyttäydytte kun nettikiusaajat
Kerrot tarinasi kovin yksipuolisesti vaikka toki myönnän että täällä osittain mennään turhan kärkkäälle linjalle. Olen itse pyrkinyt pitäytymään asiassa. Toki tämä kielioppisi kritisointi on jo vähän ohi itse aiheesta mutta se tavallaan liittyy asiaan koska kyse oli promptista eikä noista muista teksteistäsi. Minua toki vähän häiritsee myös finglish kenen tahansa kielessä/tekstissä mutta olin aika pitkään siitä hiljaa ennen kuin kommentoin asiaa.
jos tarkoitus on yrittää aiheuttaa mulle depressio tuolla kaikella haukkumisella ja dissaamisella niin että tuu onnistuu mä oon varustettu sen verran vahvalla mindsetillä. mut joo jollekin heikommalla tämmöinen jatkuva dissaaminen ja haukkuminen ois ehkä voinutkkin aiheuttaa jotain.
Mietin ihan oikeasti että sinua tylytetään aika paljon täällä. Tosin osittain olet sen itse aiheuttanut vaikka tylytystä ei sinänsä tarvitsisikaan mitenkään oikeuttaa. Monet on kuitenkin myös sinua yrittäneet tsempata, rohkaista ja opastaakin. Koen itsekin olleeni myös tsemppaajissa vaikka myös kritisoin ja ihmettelen käytöstäsi.
kyseessä ei ole tämä juttu vaan koko ketju, ei ole ensimmäinen kerta kun hänellä siitä mainitse, että kannattaa avata silminsä ja ymmärtää mikä on nettikiusaamista, moni on mennyt aivan liian pitkälle siinä,
Kyllä tuossa linkittämässäsi keskustelussa oli kyse enemmän viimeaikaisesta jutusta, jonka myös kerroit yksipuolisesti ja jättäen mm. huijausyrityksesi kertomatta. Voisi vaikuttaa kokonaistarinaan aika paljon ja selittää myös saamaasi palautetta sen osalta.
se miten mä näen asian että, tää ketju on joku kupla/alternative dimension mistä monesta asiallisesta kirjoittajasta kuoriutuu hetkessä nettikiusaaja, ja heistä tulee hetkessä ilkeitä ihmisiä, muualla sitten onkin erilaista keskustelua, en ole avannut politiikkakeskustelua että en tiedä millainen meininki siellä on.
Minä taas näen että sinä se elät kuplassa, jossa AI on parasta ikinä eikä siitä tai tekemisistäsi löydy mitään kritisoitavaa. Sieltä kun astuu ulos niin totta kai vastaanotto tuntuu karummalta kuplaan verrattuna.
otan esimerkin mä olen kerran tässä ketjussa sanonut että "taidan olla suomen parhaita tai paras en muista nyt ihani armasti" ja se oli sillon kun generoin sen FF7 clipin, ja olin niin innoissani kun sain niin kovaa jälkeä niillä sen hetken modeleilla, koska mä muistan sen hyvin. sen jälkeen olen aina sanonut, tavoite on olla suomen parhaita. joten kuulen siitä yhdestä kerrasta jatkuvasti, et se on jännä miten tuo kyseinen lause on jäänyt elämään, kun tasan kerran olen sanonut että "taidan olla suomen paras", sen jälkeen se on ollut vain tavoite, ja ei suomen parhaaksi tässä ei voi tulla ikinä vaikka tekisi mitä koska ihminen joka tekee melkeinpä kaikki local ai modeli jutut on nimen omaaan suomalainen, tuo kyseinen kaveri on local AI:ssa aikalailla varmaan koko scenen arvostetuimpia tyyppejä
Kyllä sinä aika paljon olet toistellut parhauttasi etkä sitten pystynytkään sitä todistamaan käytännössä.
Hieno juttu, nauruhymiö on vihdoin poissa, kiitos että kuuntelitte moderaattorit. propsit myös Hutulle ja Dragonflyille, että en nähnyt kertaakaan heidän käyttävän hymiötä vääriin tarkoituksiin.
Voin osaltani sanoa, että itsekin välttelen nauruhymiön käyttöä, ellei kyse ole vitsistä. Taisin enemmän turvautua ihmettelevään hymiöön koska juttusi oikeasti aiheuttavat suurta hämmästystä ja kummastusta.
Se että mä uskallan sanoa mun tavoitteeni ääneen, enkä ole perinteinen suomalainen nöyristelijä niin se ei ole syy tämmöiselle käytökselle, niin kun sanoin jo aiemmin jos tämä keskustelu käytäisiin kasvotusten niin moni olis hiljaa. tarkoitan sillä että helppo sen huudella sen nimimerkin takaa ja en tarkoita tällä mitään nakkikiska juttuja vaan yleisesti sitä että moni foorumilainen ei vaan kasvotusten tuskin sanoisi yhtään mitään. ja kyllä jännetuppitulehdus on sairaus.
Jos et olisi livenä uhkaava ja kokisin että voit ottaa palautetta vastaan, niin uskaltaisin kyllä asiani sanoa sinulle myös livenä. Toki livenä teksti eli asia tulee vähän eri tavalla mutta pystyisin silti sanomaan pääpointit kritiikin aiheista, samalla antaen ehdotuksia.