Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En nyt varma mistä puhut mutta mulla ainakin kavereita missioneilla niin ei sen takia tavoitettavissa siellä omassa basessa. Eli kun ne on saanut hommansa tehtyä niin ne tulee sinne base camppiin ni niille voi jutella.Osaatteko sanoa kun mulla ois leiris farmi ja puutarhatehtävät et pitäis mennä mestoille tekee pikkumissiot, niin kumpikaan niistä ei trackaa? Vaikka meen sinne ni siel ei ole mitää kenen kanssa aloittaa.
Onkohan sulla se tehtävä joka pitää tehä niiden missionejen kautta, eli ku puhut sille Ross tyypille jolla on "mission dispatch" ja etit siitä listalta howling hill tai tehtävän nimeen liittyvän nimen perusteella. TAI sit sun pitää vaa oottaa että ne kasvit on kasvanuNo siis olen jutellu niille leirissä, molempien seuraava vaihe on että mene farmille keräämään omppuja jne ja siinä on farmin nimi. Mutta ne tehtävät ei aktivoidu, noilla farmeilla ei ole ketään kelle jutella ja alottaa vaikka sitä omppujen poimintaa.
Tää peli on juuri sitä mitä ennen julkaisua sanottiinki, teet tän joko vaikeeks tai helpoks itelle. Tutki karttaa, keräilemällä resursseja, upgradeemalla varusteet jne, iron/copper yks tärkeimpiä. Mulla esim attack miekassa 30 ja armorin defence 27. Healttiin ja staminaan oon upottanu jotain 12 skillpointtia. Jokanen boss chapter6 asti menny ekalla yrityksellä kunhan on revive pillereitä hätävarusteena.Chapter 5 menossa ja alkaa kyllä vituttamaan siihen malliin tuo pomotaistelu että tää oli kohta tässä, ihan mahdoton.