Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chapter 5 menossa ja alkaa kyllä vituttamaan siihen malliin tuo pomotaistelu että tää oli kohta tässä, ihan mahdoton.

Kyllä se tippuu sekin.

Itse noihin pomohommiin mennyt niin että kun helat vähissä niin menun kautta kattalee rauhaksiin mitä pöperöä sitä nyt tarttis. Ja toki toi viimeinen optio jos sattuu silmä karkaamaan hela barista niin respawnaa itse tekemillään pillereillä (30% health).

Mutta niinko nyrkkisääntönä:
vitusti pöperöä (spirit myös! niillä niiden abilityillä saa damagea ihan hyvin)
respawn pillerit

Osaatteko sanoa kun mulla ois leiris farmi ja puutarhatehtävät et pitäis mennä mestoille tekee pikkumissiot, niin kumpikaan niistä ei trackaa? Vaikka meen sinne ni siel ei ole mitää kenen kanssa aloittaa.

Osaatteko sanoa kun mulla ois leiris farmi ja puutarhatehtävät et pitäis mennä mestoille tekee pikkumissiot, niin kumpikaan niistä ei trackaa? Vaikka meen sinne ni siel ei ole mitää kenen kanssa aloittaa.
En nyt varma mistä puhut mutta mulla ainakin kavereita missioneilla niin ei sen takia tavoitettavissa siellä omassa basessa. Eli kun ne on saanut hommansa tehtyä niin ne tulee sinne base camppiin ni niille voi jutella.

Jos ei ennen sitä laita niitä uudelle tehtävälle :D

Oma se base camp, siellä tehtäviä noille omille tutuille. Jos ne jo hommissa niin odota että pääsevät moisista.

No siis olen jutellu niille leirissä, molempien seuraava vaihe on että mene farmille keräämään omppuja jne ja siinä on farmin nimi. Mutta ne tehtävät ei aktivoidu, noilla farmeilla ei ole ketään kelle jutella ja alottaa vaikka sitä omppujen poimintaa.

Noo mulla ole suurennuslaseja kotona niin hyvin on maistunut PS5 Pro balanced modessa,
popuppia yms toki kohtalaisesti mutta en ole sen antanut häiritä itseäni, pitää uteliaisuudesta kattella toi DF video jossain välissä :)

Kiitos jaosta!

Ei mulla ole mitään ongelmia ollut balancedilla ja perus PS5. Toki ei mullakaan ole suurennuslasia silmissä, ei tässä eikä muissakaan peleissä :D

No siis olen jutellu niille leirissä, molempien seuraava vaihe on että mene farmille keräämään omppuja jne ja siinä on farmin nimi. Mutta ne tehtävät ei aktivoidu, noilla farmeilla ei ole ketään kelle jutella ja alottaa vaikka sitä omppujen poimintaa.
Onkohan sulla se tehtävä joka pitää tehä niiden missionejen kautta, eli ku puhut sille Ross tyypille jolla on "mission dispatch" ja etit siitä listalta howling hill tai tehtävän nimeen liittyvän nimen perusteella. TAI sit sun pitää vaa oottaa että ne kasvit on kasvanu :D
Chapter 5 menossa ja alkaa kyllä vituttamaan siihen malliin tuo pomotaistelu että tää oli kohta tässä, ihan mahdoton.
Tää peli on juuri sitä mitä ennen julkaisua sanottiinki, teet tän joko vaikeeks tai helpoks itelle. Tutki karttaa, keräilemällä resursseja, upgradeemalla varusteet jne, iron/copper yks tärkeimpiä. Mulla esim attack miekassa 30 ja armorin defence 27. Healttiin ja staminaan oon upottanu jotain 12 skillpointtia. Jokanen boss chapter6 asti menny ekalla yrityksellä kunhan on revive pillereitä hätävarusteena.

Lisäks vuorella mulla on vuorilla melko etelässä fast travel kohta missä on 2 vuohijoukkoa viereesä ni käyn siellä farmaa lihaa, longsword ja R2 pohjaa ku juoksee niitä päin ni läjä kaatuu kerralla. Sit kokkaa 5x-10x liharuokia ni niillä saa sen n: 200 Healttia per painallus.

Viimeksi muokattu:
Et oo vissiin ihan hirveästi gearia päivitellyt? Oma kokemus bossista on taas se että olisi mennyt vaikka silmät kiinni rämpyttämällä :D

Tässä sen huomaa kuinka paljon se oma varustus vaikuttaa pelin vaikeuteen ja kokemukseen

Et oo vissiin ihan hirveästi gearia päivitellyt? Oma kokemus bossista on taas se että olisi mennyt vaikka silmät kiinni rämpyttämällä :D

Tässä sen huomaa kuinka paljon se oma varustus vaikuttaa pelin vaikeuteen ja kokemukseen
Joo noi pomot on ollut tähä asti kaikki aika kohtuu iisejä, tietty kannattaa varautua et on hyvää ruokaa ja ei parista herätyspilleristäkää haittaa ole. Yks bossi tullut vastaan mitä en ihan vielä ole pystynyt voittamaan, laitan spoileriin löytyy Hernandista oisko chapter 5:ssa

Antumbra's Sword, helvetin kovia iskuja tekee, en ole vielä keksinyt millä ne väistän.

Mitä tulee tuohon DF arvioon suorituskyvystä, minun silmille ja mielelle ollut riittävän sulavaa ja kaunista menoa, balanced modella pelaan normi PS5:lla.

Ei noita kannata nyt niin paljon huomioida.

Tosiaan noi kaks tehtävää joista ihmettelin, ne olikin dispatch tehtäviä. Vähän hämäävää vaan kun Kliffille sanottiin että mene itse sinne auttamaan ja kysymään missä tarvitaan helppiä. Tehtäväkuvauksessakin lukee niin. No, pistän muut asialle, delegoi delegoi delegoi!

Eka tää ei kummosesti kiinostellu, mut nyt kun on lueskellu muutamaa foorumia pelin tiimoilta ja kattellu striimejä jonnii verran, niin perkule, tää on alkanu kiinosteleen. Vartoillaan nyt rauhassa vielä jokunen päivitys ja sitten varmaan tulee sorruttua.
Kattellu tossa striimejä ja nyt sit ei enää malttanu enää odotella ja tuli sorruttua :D Latais nyt nopiampaa, niin pääsee ittekin haahuilemaan

Kattellu tossa striimejä ja nyt sit ei enää malttanu enää odotella ja tuli sorruttua :D Latais nyt nopiampaa, niin pääsee ittekin haahuilemaan
Täytyy pieni disclaimer antaa tosta alusta et se on aika perseestä ja helvetin tylsä, mut aika nopeesti sul aukee se maailma siihen ja mikään ei estä sua lähtemästä tutkimaan paikkoja ja löytämään aarteita ja arvoituksia :D Olinkohan mä vielä chapter 3:n alussa, kuitenkin se alun tutorial oli just loppunut, kun lähdin maailman ääriin. Nyt oon taas lähdössä toiseen suuntaan vaan kattelemaan mitä löytyy, aina horisontissa siintää joku mielenkiintoine paikka. Tosi hyvin tehty maailma mielestäni, houkuttelee tutkimaan oikealla tavalla. En muista milloin oisin viimeksi tällaista pelannut, ehkä joskus silloin kun Morrowind oli tuore.

Aitoa ja kunnollista tutkimista ja löytämisen riemua.

Ylös Bottom