Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivitin kaikki niin kun pystyin, ja kokeilin chapter 5 pomotaistelua sitä ihme kingkongia mikä laatikosta tulee. Kymmenen kertaa kokeilin, ei mitään mahdollisuutta tappaa sitä. Pari miekaniskua siihen saa mutta sitten kuolet. Kokkasin kaikki mitä pystyin mutta nyt ei anna edes healtia lisää laittaa. Mistähän helvetistä sekin nyt johtuu?

Päivitin kaikki niin kun pystyin, ja kokeilin chapter 5 pomotaistelua sitä ihme kingkongia mikä laatikosta tulee. Kymmenen kertaa kokeilin, ei mitään mahdollisuutta tappaa sitä. Pari miekaniskua siihen saa mutta sitten kuolet. Kokkasin kaikki mitä pystyin mutta nyt ei anna edes healtia lisää laittaa. Mistähän helvetistä sekin nyt johtuu?
Veikkaan ettei sulla ole varusteita päivitettynä kauheesti tai statseja? Itelle toi oli sit taas semmonen bossi että vaikka se löi niin ei se kauheasti vahinkoa tehny, ja otti vahinkoakin aika paljon kun itse huitaisi. Yksi helpoimmista bosseista.

Päivitä armorit.

Asun päivitin sen mikä pelin mukana tuli. Statseissa näkyy healt 600/600. Kokkauksia tehty. Tuota en taas ymmärrä miksi ei nyt anna lisätä osuman jälkeen healtiä vaikka mulla on mitä popsia. Kyllä aiemmin pystyi kesken taistelun lisäämään.

Asun päivitin sen mikä pelin mukana tuli. Statseissa näkyy healt 600/600. Kokkauksia tehty. Tuota en taas ymmärrä miksi ei nyt anna lisätä osuman jälkeen healtiä vaikka mulla on mitä popsia. Kyllä aiemmin pystyi kesken taistelun lisäämään.
Riippuu mitä popsii, jos vetelee jotai pupuruokaa mis on +60 health ni sillä paljoo juhlita, 5x liha = 1 ruoka ni saa sen +220 health. Ja varmista et popsit ruokaa etkä vahingos esim staminaa/spiritiä jos jääny vahingos päälle (mulle käyny)

Ne vähäisetkin alkupään bossit on itelle ollut tässä varsin vaikeita.. ei ehkä vaan ole vielä taistelu osaamista, statseja tai jopa löytänyt kunkin logiikkaa.. yhden metalli bossin hoitelin lopulta varmaan 150 nuolella pikseli kerrallaan, olisi varmaan parempiakin tapoja ollut.
Ja sitten aloittelijoille, tässä monen asiat tutorointi jatkuu piiiiiitkääään, että jos joku ei suju kunnolla niin rohkeasti tekemään muuta ja jatkaa päätehtävä linjaa niin koko ajan jotain uutta taitoa tai mahdollisuutta.

Jonkun hauskan puzzlen tein, avautu yksi bossi.. tuli selväksi että, heippa, palataan 20h päästä asiaan..

Monet bossit tässä pelissä tuntuisivat olevan myös eräänlaisia tutoriaaleja: Yhtä pitää kiusata miekan väläyttämisellä, toista pitää tempoa sillä narutempulla, kolmannelle pitää tehdä stab aina tietyin väliajoin.

Ylös Bottom