Puhuit uusista modeleista. Mitä modeleita tarkoitat? Seedance kenties, vai vieläkö vannot lokaalimallien nimeen?tää uusin modeli on tosiaan ku karkkikauppa voin sanoa että voin tehdä niin uskomattoman kovia scenaarioita ettei mitään järkeä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Puhuit uusista modeleista. Mitä modeleita tarkoitat? Seedance kenties, vai vieläkö vannot lokaalimallien nimeen?tää uusin modeli on tosiaan ku karkkikauppa voin sanoa että voin tehdä niin uskomattoman kovia scenaarioita ettei mitään järkeä.
Tai, en tiedä, ehkä täällä ei vaan väkeä kiinnosta toi sun generoima sisältö? Minua ei henk.koht kiinnosta katsoa noita. Ja voi hurjaa, silti käytän AI työkaluja itsekin päivittäin nykyään.juu sen olen huomannut että ihmiset ei ole vain kohderyhmää, ja todennäköisesti siihen selvästi vaikuttaa se että kokoajan saa pelätä oman työpaikkansa puolesta, AI ja agentit ottaa enemmän valtaa työpaikoilla ja kehittyy kokoajan, joten vaikeampia innostua suoraan AI generoidusta kontentista.
Mutta juu näin suhtautuu ihmiset jotka ovat samalla alalla eli ovat AI kontent Creatoreita, se hyvä puoli tuossa ammatissa että sua ei korvata mitenkään, kun pitää vaan silmät auki. et jos ai agentit korvaa niin sitten vaan pyörität ite myös niitä agentteja, mutta joo niin ku näkyy niin mua kannustetaan aika vahvasti ottamaan tästä modelista kaikki irti.
Näytä liitetiedosto 21029
En tiedä suuntasitko vastauksesi minulle lainkaan, mutta, kun olen silloin tällöin esittänyt omia huoliani tästä AIn nopeasta kehityksestä ja sen rajoituksista/rajoittamattomuuksista niin en tarkoittanutkaan sitä meidän kaikkien työtiekkareilla olevan office paketin mukana tulevaa höpöttävää klemmaria.Kylläpä sitä nyt taas spekuloidaan syillä. Ei minun töitäni ainakaan ole AI uhkaamassa. Ihan vasta esimies kysyi että mitä mieltä olet tuosta tekoälyn ottamisesta käyttöön ja kun sanoin että en näe meille tarvetta, niin sanoi että näin hänkin ajatteli ja oli jo kieltäytynyt itsekin siitä. Lisäksi jos se tänne otettaisiin, niin se olisin minä joka sen joutuisi käyttöön ottamaan, sillä tällaiset IT-hommiin vähäänkään kuuluvat asiat tulee aina minun pöydälleni. En myöskään usko että putoaisin tässä jostain kelkasta kun tuo AI:n hyödyntäminen mitään rakettitiedettä ole ja olen aina ollut erittäin nopea omaksumaan uusia asioita.