Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hetkinen, viimeksi kun kilpailit AIVITSIä vastaan hävisit vaikka huijasit. Ketä lie sit ottaa koville

mä hävisin modeleille en hänellä, mut joo enää en häviä kennellekään siitä voin olla aika varma. kaikki on mennyt niin paljon eteenpäin ja menee eteenpäin että, jos et osta itsellesi 6000 rtx pro:Ta, niin et pysty visuaalisesti enää kamppailemaan, niin ku sanoin mä pystyn nykyään generoimaan videona 4k upscalatuksi alle 10 sekunnissa ja kun näyttiksessä on niin paljon vramia, niin se ei rasita sitä ollenkaan.

Viimeksi muokattu:
tais ottaa selvästi koville AI Agentin vastaus, toiset tekee mitä ne pystyy ja toiset tekee mitä ne ikinä haluaa.

olet siis hyvä videoeditoija mitä katsonut videoitasi mutta hyväksy se että mä teen tätä täyspäiväisesti eli promptaamisessa ja videoiden luonnissa, videoiden näyttävyydessä, visuaalisuudessa ja luovuudessa et todennäköisesti tule ikinä pääsemään enää mun tasolle, että sä teet ne taiat siellä edittipöydällä mä teen ne taiat suoraan sinne promptiin mikä mahdollistaa sitten sen että mun ei tarvii editoida juuri videoita olllenkaan ja mä kehitän sitä osaamista joka päivä entisestään, koska ensinnäkin mun tarvii tehdä töitä, mulla on ihan muut tulonlähteet kun youtube, mutta silti mä suhtaudun tähän hommaan kun yritystoimintaan. ja väyliä on muitakin kun youtube ja videot ja toisekseen mä tähtään sinne kansainväliselle huipulle. mua ei kiinnosta muutama tuhatta tilaajaa, mä tähtään paljon paljon korkeammalle

Voisin vaikka aloittaa tekemään, noiden Tifa vs Jessie taistelupeli kohtauksien sijaan videoita ,missä taalasmaan kari ja ismo ja kumppanit ottaa matsia keskenään Tekken tyyliin, ja joo todennäköisesti saisin joku muutama tuhatta tilajaa, mutta ei henkilökohtaisesti kiinnosta.
Mitä jos oikeasti nyt vaan teet jotain? Tähän mennessä olet vain uhonnut sitä sun tätä, kehunut itseäsi maasta taivaisiin (silti jäit kiinni huijaamisesta) ja leveilet kansainvälisellä maineella päläpälä. Tee jotain. Ja sitten näytä se meille. Siihen asti pidä nämä mölyt mahassasi (ellei oikeasti ole jotain asiaa). Koska tästä ketjusta nyt tullut lähinnä sinun egoboosti. Ja ketään ei kiinnosta. Täytät vaan tätä ketjua turhaan ja provoat sakkia.

Mitä tulee AIVITSI:n videoihin, huomattavasti parempia kuin sinun tänne julkaisemasi.

Ja vielä yksi; miten se AI ymmärtää mitään mitä kirjoitat kun tuo sinun kirjoittamasi teksti on aivan tuskaa lukea. Pisteet ja isot alkukirjaimet tekevät jo ihmeitä.

Mitä jos oikeasti nyt vaan teet jotain? Tähän mennessä olet vain uhonnut sitä sun tätä, kehunut itseäsi maasta taivaisiin (silti jäit kiinni huijaamisesta) ja leveilet kansainvälisellä maineella päläpälä. Tee jotain. Ja sitten näytä se meille. Siihen asti pidä nämä mölyt mahassasi (ellei oikeasti ole jotain asiaa). Koska tästä ketjusta nyt tullut lähinnä sinun egoboosti. Ja ketään ei kiinnosta. Täytät vaan tätä ketjua turhaan ja provoat sakkia.

Mitä tulee AIVITSI:n videoihin, huomattavasti parempia kuin sinun tänne julkaisemasi.

Ja vielä yksi; miten se AI ymmärtää mitään mitä kirjoitat kun tuo sinun kirjoittamasi teksti on aivan tuskaa lukea. Pisteet ja isot alkukirjaimet tekevät jo ihmeitä.

niin mitä meinaat, täähän on valmis video, se että mä en ole sitä julkisesti julkaissut se ei tee siitä vähemmän valmiimpaa, mähän sanoin jo että ettikää joku suomalainen ai sisällöntuoja joka pysty saamaan niin katotaan sitten uusiks, johon agentti arvioi juuri tämän suomalaiseksi sisällöksi huipputasoksi

samoin tämä

jos vaikka AIvitsi tai joku muu tällä pystyy tekemään saman niin nostan hattua, väitän että kukaan ei täällä pysty tekemään tuota FF7 fightning videota koska se vaatii liikaa taistelupelien anatomia ymmärtämistä, tainno se vaatii aika paljon muutakin, sen takia sä et näe tällaisia hirveästi tubetta tulen toteuttamaan myös GTA 6:sta vastaavanlaisen videon sitten kun GTA 6 hypetys alkaa

Viimeksi muokattu:
Eikö nyt ois jo aika DestiZ tehdä näitä hienoja juttuja ja sitten tulla tänne kertomaan kun vuolet kultaa tai olet vaikka voittanut jonkun kilpailun?

Kaikki ne mielenkiintoiset(?) asiat, joita tuot esille, hukkuvat tonne sun jatkuvan itsekehutulvan alle.

niin mitä meinaat, täähän on valmis video, se että mä en ole sitä julkisesti julkaissut se ei tee siitä vähemmän valmiimpaa, mähän sanoin jo että ettikää joku suomalainen ai sisällöntuoja joka pysty saamaan niin katotaan sitten uusiks, johon agentti arvioi juuri tämän suomalaiseksi sisällöksi huipputasoksi

samoin tämä

jos vaikka AIvitsi tai joku muu tällä pystyy tekemään saman niin nostan hattua, väitän että kukaan ei täällä pysty tekemään tuota FF7 fightning videota koska se vaatii liikaa taistelupelien anatomia ymmärtämistä.

Katsoin tuon ensimmäisen videosi. Oletko itse katsonut? Jos tuo on huipputasoa, ei se taso kovin hyvä voi olla alkujaankaan. Ensin on kahleet kädessä, sitten ei, sitten taas on... Tämän takia itse en voi sietää tekoälyvideoita. Niissä on aina virheitä mitkä häiritsee.

Katsoin nyt tuon toisenkin videon... Oikeasti? Oletko itse käynyt nuo videot läpi? Se kello vetää tuossa ihan omaansa. En oikeasti leveilisi jos taso on tuota. Herranen aika sentään.

Viimeksi muokattu:
mun ainut heikkous on se että olen nuorempana menestyt sosiaalisessa mediassa niin paljon että tavallaan jättänyt koko sosialisen median taakse, että se on iso kynnys palata sinne takaisin, tulin riippuvaiseksi siitä menestyksestä tykkäyksistä, kommenteista ja kaikista sillon tosin pelattiin ihan vain ulkonäöllä, jos mä kirjautuisin johki vanhaan tunnukseen niin siellä oli varmaan 1000-1500 kommenttia, missä nuorta desti kehutaan ulkonäöllisesti, et siinä on se syy minkä takia en ole julkaissut mitään julkisesti, koska en ole postaillut julkisesti muutenkaan oikeastaan yhtään mitään. jäin siis siihen suosioon riippuvaiseksi, mä pelkään et sama tapahtuu uudestaan, esim joku mun videoista sattuisi menemään vaikka viraaliksi niin en tiedä yhtään miten reagoisin niin mun pitää henkisesti valmistautua siihen.

Niinno, eli kyllä olen luonut itselleni myös Fanvue accountin, et ku osaat kaiken näköistä niin miks ei sitten tämmöistäkin, et teet tän tarpeeks hyvin niin sä voit tehdä tätä työkseks myös muille.

niinnnooo.png

mun ainut heikkous on se että olen nuorempana menestyt sosiaalisessa mediassa niin paljon että tavallaan jättänyt koko sosialisen median taakse, että se on iso kynnys palata sinne takaisin, tulin riippuvaiseksi siitä menestyksestä tykkäyksistä, kommenteista ja kaikista sillon tosin pelattiin ihan vain ulkonäöllä, jos mä kirjautuisin johki vanhaan tunnukseen niin siellä oli varmaan 1000-1500 kommenttia, missä nuorta desti kehutaan ulkonäöllisesti, et siinä on se syy minkä takia en ole julkaissut mitään julkisesti, koska en ole postaillut julkisesti muutenkaan oikeastaan yhtään mitään. jäin siis siihen suosioon riippuvaiseksi, mä pelkään et sama tapahtuu uudestaan, esim joku mun videoista sattuisi menemään vaikka viraaliksi niin en tiedä yhtään miten reagoisin niin mun pitää henkisesti valmistautua siihen.
Yrität korvata sen menetetyn fiiliksen täällä ilmeisesti?

Nää sun jutut alkaa oikeastaan olemaan melko huolestuttavia. Mä lopetan kommentoinnin tähän ja suosittelen juttelemaan asioista ainakin jonkun läheisen kanssa.

Mulla on kans tossa yks parodiavideo työstössä joka ei oo vielä missään määrin lähelläkään valmista. Nämä omat projektit tuppaa aina työstövaiheessa kasvamaan ja kasvamaan ja alan itekin olemaan siinä riskiryhmässä että se ei valmistu ikinä, mutta voin huvikseni heittää tähän pienen klipin siitä:

Oikeesti hyvän tarinan/kässärin kirjottaminen on tällaselle maalikolle ainakin 10x vaikeampaa kuin yksikään noista AI-työkalutaidoista. Ja siihen päälle vielä ohjaus niin että tarinan flow on sulava ja eteenpäin vievä oikealla rytmillä on kyllä turkasen hidas prosessi, mut kai täs tehdessä aina jotain oppii seuraavaan työhön.

Ylös Bottom