tais ottaa selvästi koville AI Agentin vastaus, toiset tekee mitä ne pystyy ja toiset tekee mitä ne ikinä haluaa.
olet siis hyvä videoeditoija mitä katsonut videoitasi mutta hyväksy se että mä teen tätä täyspäiväisesti eli promptaamisessa ja videoiden luonnissa, videoiden näyttävyydessä, visuaalisuudessa ja luovuudessa et todennäköisesti tule ikinä pääsemään enää mun tasolle, että sä teet ne taiat siellä edittipöydällä mä teen ne taiat suoraan sinne promptiin mikä mahdollistaa sitten sen että mun ei tarvii editoida juuri videoita olllenkaan ja mä kehitän sitä osaamista joka päivä entisestään, koska ensinnäkin mun tarvii tehdä töitä, mulla on ihan muut tulonlähteet kun youtube, mutta silti mä suhtaudun tähän hommaan kun yritystoimintaan. ja väyliä on muitakin kun youtube ja videot ja toisekseen mä tähtään sinne kansainväliselle huipulle. mua ei kiinnosta muutama tuhatta tilaajaa, mä tähtään paljon paljon korkeammalle
Voisin vaikka aloittaa tekemään, noiden Tifa vs Jessie taistelupeli kohtauksien sijaan videoita ,missä taalasmaan kari ja ismo ja kumppanit ottaa matsia keskenään Tekken tyyliin, ja joo todennäköisesti saisin joku muutama tuhatta tilajaa, mutta ei henkilökohtaisesti kiinnosta.