VPD
Eye toy: pompom party 2e
Kung-fu rider 5e
VTM: bloodlines 2 22e (5e alekoodi)
Unreal 2 9e
MP4 viola amiibo 27e
MP4 Samus amiibo 18e
Verkkis
Asus cobble ssd usb kotelo 25e
Proshop
Kingston 1t ssd 160e
Prisma
Modern warfare 2 remaster 8.5e
Red dead redemption 30e
Olen odotellut, että nuo metroid amiibot sais halvemmalla niin vois pelata sen uudestaan läpi ja nyt nuo oli puoleen hintaan joten molemmat maksoi yhteensä vähemmän mitä pelkkä viola normi hinnalla.
Noillahan saa siis muutaman biisin mitä voi kuunnella siellä aavikolla ajellessa ja kun prätkällä tulee tarpeeksi kilometrejä mittariin niin siihen aukeaa uusia maalauksia.
Ja onhan tuo viola amiibo ihan hemmetin siisti.
Tuo ssd kotelo tuli alunperin ostettua ihan vaan sen takia, että pääsen helposti kokeilemaan onko se mun yks ssd oikeasti rikki kun se vaan lakkasi toimimasta windows päivityksen yhteydessä eikä edes bios tunnistanut sitä.
No nyt tiedän, että se on paskana sillä edes winkun levynhallinta ei nähnyt sitä.
Ja koska uudella läppärillä onkin tullut osteltua paljon enemmän pelejä mitä oletin niin ostin sitten tuon terasen kingstonin ennen kuin hinnat räjähtää täysin ja kokeilin sitä aluksi tuon kotelon kanssa ja esim pragmata latasi ehkä sekunnin tai kaksi pidempään verrattuna läppärin omaan ssd levyyn joten pysyköön tuolla kotelossa.
Lisäksihän tuo kotelo itse toimii heatsinkinä.
Tämän nipun oudoin peli on kung-fu rider jossa lasketaan toimistotuolilla tietä alaspäin ja väistellään sekä potkitaan esteitä.
Lisäksi tuota ohjataan move kapulalla joten se saattaa olla ihan hauska tai sitten aivan paska, mutta tuolla hinnalla oli pakko kokeilla kun olin siitä joskus pari videota nähnyt.
Red deadin kohdalla mietein hetken, että oliko fyysisellä versiolla ilmainen päivitys switch 2 versioon, mutta sitten huomasin, että tuossa tuleekin vain latauskoodi joten sen uskalsi turvallisesti ostaa sillä switch 2 versiossa on tuki sille joy-conien hiiri moodille joka oli mulle se syy miksi halusin tuon ps5 version sijasta.
Näytä liitetiedosto 21219