Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Liikkuuko tatilla kuitenkin? Semmosta on tehnyt, että dpadi lakkaa toimimasta mutta tatilla pelaa.Ilmeneekö teillä valikon jumittamista kun laittaa pauselle hetkeksi yleinen bugi vissiin Googlen mukaan.
Ei tee mistään napista mitään Xbox series x versio pelistä täytyy mennä konsolin päävalikkoon ja sieltä takaisin peliin eiköhän tuo vika korjata.Liikkuuko tatilla kuitenkin? Semmosta on tehnyt, että dpadi lakkaa toimimasta mutta tatilla pelaa.
Tuo oli hauskimpia asioita koko pelissä ja itse aina pyrin aloittamaan taistelut jossain kuilun reunalla. Toinen hupijuttu oli hyppiä pöydän yli potkien vihulaumaa pikku hiljaa tainnuksiin. Samalla väistää kätevästi ne niiden ärsyttävät kaappausotteetkin.Tuli randomilla videofiidissä vastaan noita heittelyvideoita. Onnistuukoo useampaa vastaan taistelu noin helposti vaikeimmalla tasolla? Senkun vaan työntelee/heittelee yli laidan?
P.s. tuohon kyllä pelleilyä, että kaverit kuolevat heti veteen lennettyään
Olisitkohan mennyt noin 2/3 tms mutta useampi isompi chapteri ja maisemat vielä edessä.Tätä intopinkeänä vääntänyt parit päivät ja kiinnostelisi tietää, että kuinka pitkällä olen. En kuitenkaan haluaisi mennä mistään läpipeluuohjeesta katselemaan, ettei spoilaannu sen kummemmin. Kehtaisiko joku huikata, että ollaanko puolivälissä, lopun alussa, 15 prosentin kohdalla, jossain, kun nyt alkaisi tehtävä...
...jossa pitäisi gaalaan mennä pööpöilemään. Ennen sitä pompittiin Lontoon katoilla.
Tämä on hyvin sanottu ja aika hienosti kuvastaa sitä miksi IOI teki oikein, kun ei tehnyt kentistä Hitmanin kaltaisia ja avoimempia vielä. Se olisi mielestäni laittanut tuon rytmityksen raahaamaan noilta osin pahasti. Nyt siinä oli vähän sitä Hitman DNA:ta mutta selvästi kevennettynä ja suoraviivaistettuna niin itse peli soljui hienosti eteenpäin, läpi tarinan, tarjoten kuitenkin pieniä hetkiä sitä rauhallisempaa, agenttimaista menoa.Kevennetyt ja suoraviivaistetut Hitman-maiset osiot sopi itselle, koska Hitman tuntunu liian avaralta ja hitaalta itelle