SBI menee mielestäni woke kategoriaan siksi että heillä tuntuu pääkonsultointi olevan sitä "sensitiivisyyttä" woke sateenkaaren alla.. ettei vaan kellään tulisi paha mieli pelin aiheista ja diversiteetti olisi hahmojen ja tarinoiden suhteen korkea. Ilman tälläistä on pärjätty ennenkin ja aika moni mihin SBI on koskenut haukutaan ihan aiheesta.. IMO. Kyse ei ole siitä että pelissä on erivärisiä tai naisia vaan että pelaajat kokee että joku nyt ei klikkaa, joku on vinossa pelin eri alueiden suhteen.