Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen pelialan uutisketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myöskään mitään wokea siinä ei ole, jos nyt sellaiseksi ei laske jo sitä, että ylipäätään tehdään viihdetuotetta tummaihoisten kulttuurista.
Monelle South of Midnight on "wokea" juuri tuosta syystä; tummaihoisten kulttuuri. Mikä on täysin naurettavaa. Sama kuin sanoisi bluesin olevan "wokea".
 
Monelle South of Midnight on "wokea" juuri tuosta syystä; tummaihoisten kulttuuri. Mikä on täysin naurettavaa. Sama kuin sanoisi bluesin olevan "wokea".
Ehkä en ole termeistä täysin perillä, mutta eihän se ole ennenkään/koskaan ollut wokea jos pelataan tummaihoisella tai naisella. Joten South of Midnightista pitää tätä termiä kyllä etsimällä etsiä.
 
Ylös Bottom