Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeksi pelatut pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
The 7th Guestin uusioversio oli kyllä kaikin puolin onnistunut teos. Lisää mietteitä alla:

Tämä pitäisi varmaan ostaa. Muistan kun oli harvoja pelejä ensimmäisellä pc:llä ja oli jotenkin pelottava/ahdistava vaikka ei kai se kauhupeli ollut tarkoitus kai ollakaan. Jotain nippeleitä vääntelin jne. mutta en tainnut tajuta mistään mitään tai päästä eteenpäin missään. Olikin enemmän sellainen interaktiivinen lelu kuten monet muut Packard Bellin pc:n mukana tulleet levyt. Joku sairaalajuttu-levy siellä oli ja Cyberia-peli, jota sitäkään en kovin pitkälle päässyt kun tuli aina joku paha paikka, jota ei päässyt tai tajunnut. Monia muitakin levyjä oli mutta eipä niitä kaikkia muista.

Vaan tosiaan tämä 7th Guest, jota luulin välillä silloin 7th Questiksi nimeltään, voisi olla hauska vihdoin pelata läpi. Mikseipä tuo voisi nimeltään olla myös Quest koska puzzleja sisältää? Tosin ehkä seitsemättä "questia" ei olisi tarpeen korostaa nimessä asti? :D
 
Kyllä sen tarkoitus oli olla kauhupeli. Samoin kuin jatko-osan The 11th Hour. Molemmat kyllä aiheutti nuorena kivoja säväreitä. :D
Okei, no ilmankos. Minä kun ajattelin että olisin vain ollut pieni ja herkkä nuorukainen, joka pelkäsi puzzle-pelin parissa. :D

Ja niin, tuollahan oli tosiaan tuo jatko-osakin. Se on jäänyt vähemmälle huomiolle itsellä mutta nyt kun sanoit niin on tuo vastaan jossain nimenä tai ehkä kansikuvanakin tullut. Siitä ei vain ole omakohtaista pelikokemusta.
 
Ylös Bottom