Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitko?

Vastaus: Tupakoitko?

Tuleehan sitä poltettua kännissä joskus. Oon nyt 16 ja moni kaveri polttaa, mutta itse en nää siinä mitään järkeä, koska siinä pistetään pahan hajuista savua keuhkoihin ja puhalletaan ulos. Joittenkin mielestä se on vaan niin "COOLIA", mutta minun mielestäni tyhmää:cool:
 
Vastaus: Tupakoitko?

Onko täällä kukaan joka on polttanut ainakin viisi vuotta, eikä kadu aloittamista? Harvoin näkyy/kuuluu...
 
Vastaus: Tupakoitko?

Onko täällä kukaan joka on polttanut ainakin viisi vuotta, eikä kadu aloittamista? Harvoin näkyy/kuuluu...

Kyllähän tuo toisinaan vituttaa, mutta on siinä puolensakin. Esim. tupakkipuheet on hyvä tapa keskustella ihmisten kanssa. Voi sivuta melkein MITÄ TAHANSA aihetta ja täysin tuntemattomienkin kanssa. :cool:
 
Vastaus: Tupakoitko?

on siinä puolensakin. Esim. tupakkipuheet on hyvä tapa keskustella ihmisten kanssa. Voi sivuta melkein MITÄ TAHANSA aihetta ja täysin tuntemattomienkin kanssa. :cool:

täysin totta, siihen kun vielä lisää pienen kännin, niin sitten se onkinihan sama, että kenen kanssa sitä jutustelee ja mistä aiheesta tahansa :D
 
Vastaus: Tupakoitko?

Täällä on sauhuteltu kohta tarkalleen kymmenen vuotta, eikä loppua ainakaan vielä näy. Hetkeäkään en ole katunut, monet asiat olisivat jääneet nähtyä / kuultua ilman sitä tupakkatauon juoruamista. Nykyään polttamiseen vaikuttaa tämä nykyinen noitavainokin. Helvetti varmasti poltan, kun tämä touhu on sitä mitä on.

Ei sillä, että kenenkään kannattaa aloittaa, mutta itse en ole katunut aloittamista.

Kesä => terassi => Karhu IVA => sininen LM => :)
 
Vastaus: Tupakoitko?

heh. rupesin lukemaan ketjua ja niinhän siinä kävi, että piti heittää nuuska huuleen :D

jotta ei nyt mene täysin otksi niin sanotaan vaikka, että en ole koskaan tupakkaa polttanut (sikareita kylläkin, mutta niitä ei lasketa...), mutta nuuskasin melkein koko intin läpi. eihän sitä muuten olisi kestänyt;) . lopetin kuitenkin heti sen jälkeen enkä ole käyttänyt kuin satunnaisesti.

ah, jo alkaa vaikuttamaan...

ps. hinillä hyvä pointti
 
Vastaus: Tupakoitko?

Pitäisi yrittää lopettaa, mutta kun motivaatiota ei oikein ole.

Sama täällä, tai no, ei niitä savukkeita mee kuin se 4-6 päivässä.. Arkipäivinä välitunneilla, that is. Luonnollisesti kaikki siellä parkkipaikalla tupakka suussa niin lentäähän sitä omiinkiin huuliin helposti semmonen patukka ja se tulee sitten siinä vedettyä.
Lomapäivinä jos nyt vaikka kotona pelailen niin niitä ei mene yhtä ainuttakaan, helposti selviää sen viikon-pari ilman (lomilla, ilman että näkee muita tupakat suussa siis =p) , joten voiko tuota sitten kovin suureksi addiktioksi kutsua.

Varmaan pitäis lopettaa ennen kuin ees kunnolla alottaa, mutta ei vaan jotenkin löydä motivaatioo, etenki ku tupakka rauhottaa mukavasti ennen seuraavaa tuntia välkillä.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Varmaan pitäis lopettaa ennen kuin ees kunnolla alottaa, mutta ei vaan jotenkin löydä motivaatioo, etenki ku tupakka rauhottaa mukavasti ennen seuraavaa tuntia välkillä.

Muistele vaikka telkkarissa joku aika sitten pyörinyttä mainosta, jossa tyttö selittää isälleen sairaalasängyn vieressä, kuinka mukavaa synttäreillä oli, kun isä haukkoo epätoivoissaan henkeä happimaskin läpi... Tämä mainos sai mut ekan kerran ajattelemaan lopettamista.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Sellaiset neljä vuotta tuli polteltua täysin satunnaisesti pieniä määäriä. Sen jälkeen neljä vuotta säännöllisesti (keskimäärin 5-10 tupakkaa päivässä). Vähän aikaa sitten useamman kuukauden ajan polttaminen alkoi syystä tai toisesta ketuttamaan ja tammikuun toisesta päivästä asti oltu polttamatta. Tulikasteetkin (ryyppäämistilanteet) käyty läpi ja selvitty :) Töissä jää tietysti hieman juoruja kuulematta, kun ei enää istu tupakkakopissa tauoilla ;)
 
Vastaus: Tupakoitko?

nelisen vuotta on tullut sauhuteltua säännöllisesti. Viime vuonna meni semmoiset 100 tupakkaa viikossa, mutta nykyään olen vähentänyt n. 60 tupakkaan viikossa.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Muistele vaikka telkkarissa joku aika sitten pyörinyttä mainosta, jossa tyttö selittää isälleen sairaalasängyn vieressä, kuinka mukavaa synttäreillä oli, kun isä haukkoo epätoivoissaan henkeä happimaskin läpi... Tämä mainos sai mut ekan kerran ajattelemaan lopettamista.

Hmm, jos nyt muistan oikein, niin tais olla aika vahvaa liioittelua tuo mainos, tosin voi olla että sekotan joihinkin täysin propagandavideoihin. Jos se nyt oli se jonka muistaisin sen olevan, niin en yksinkertaisesti pysty ottamaan noita yliampuvia maailmanpelastusjuttuja tosissaan, tai sitten olen uppiniskainen ja ylikriittinen. Omalla tahdillani, joka ei ole viimeisen vuoden aikana kasvanut yhtään, tuskin pääsisin tappokuntoon vaikka kuinka haluaisin. Luonnollisesti tälle ei ole tieteellistä perustetta, en sen erityisemmin ole asiaa seurannut, mutta jo 2 tai 3 n 50-vuotiasta, koko ikänsä polttanutta ja vielä normaalissa kunnossa olevaa sukulaista todistavat ettei kaikille vain käy niin paskasesti. Ja kyllä, kyseiset sukulaiset polttavat tietääkseni monta kertaa päivässä.

Varmaan kuulostaa säälittävältä asian kompensoinnilta ja faktan kieltämiseltä, mutta sitten voinkin kysyä: Miksi valehtelisin anonyymillä foorumilla? En kuitenkaan ole heikkomielinen ihminen.

No, lopetitko itse? =P
 
Vastaus: Tupakoitko?

Pahin on vielä edessä....ja sitä kestää jos on kauemmin polttanut.

Höpö höpö. vai onko sulla kokemuksia vastaavasta? Ei en usko että tää tästä enää pahenee, jopa viihteellä ollessa sen kestää. Harvoin oon näin tyytyväinen ollut itseeni!! :)
 
Vastaus: Tupakoitko?

Päitelläänpäs omaa tilannetta. Edelleen polttamatta eikä tee edes mieli. Kerkesin tuprutella about 12v ja kohta 5v sitten lopetin kuin seinään! Oli hirveä krapula päällä ja siihen jäi. Oikeastaan ei tehnyt edes tiukkaa. Kummiskin n. 2 askia päivässä meni röökiä siihen aikaan. Vaikeinta oli käydä kaverien kanssa kahvilla/kaljalla kun kaikki polttaa mutta sekin meni nopeasti ohi.

Onnea Foxille ja muille ketkä yrittää päästä röökistä eroon!!
 
Vastaus: Tupakoitko?

Millaisia Cooperin testin tuloksia pössyttelijöiltä löytyy täällä? Pitäisikö laittaa pystyyn oma thread;

Cooperin testi [SMOKER SPECIAL EDITION!!!]

Ite maistoin 2. luokalla vähän yhtä oikeaa röökiä, ja poltin useampiakin monistuspaperiliimateippiomatekemiä pötköjä. Sen jälkeen ei mitään. Ja miksi kannattaisikaan polttaa?

Foxille vinkki! Laita kaikki tupakkaan normaalisti menneet rahat säästöön, vaikkapa omalle tililleen! Ajan kuluessa alkaa kertyä hellllsinginmoista tuottoa! :cool:
 
Vastaus: Tupakoitko?

En tupakoi, eikä minun kuuluisikaan tupakoida, koska olen 14-v. Mutta tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tsemppiä kaikille jotka yrittää lopettaa. :)
 
Vastaus: Tupakoitko?

Tuosta tuli heti mieleen poliisilaitoskohtaus elokuvasta Me Kaksi&Irene!! :D

... joka kaikessa hölmöydessään oli tosi hauska! :D

PS. On se tupakka jännä; Haitaksi terveydelle, aiheuttaa riippuvuutta, maksaa. Ja silti se pitää aloittaa. Eli: Miksi tupakoida? Se on niin pirun hyvä kysymys, eikö?

Mutta en nyt rupea aloittaneita moittimaan vaan kannustan lopettamaan. Onnea kaikille!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tupakoitko?

En tupakoi, mutta onko tupakoinnista sitten jotain hyötyä?. Pienentääkö se sitten sressiä?.
 
Ylös Bottom