Nisupulla
Jäsen / [FL]
Vastaus: Pelaaminen otsikoissa
Tämä tuli juuri televisiosta. Seurasin sitä suurella mielenkiinnolla, onhan teema yhä mitä ajankohtaisin. Yrittäminen ja peliteollisuus ovat otsikoissa jatkuvasti. Molemmista on haettu tekijöitä tulevaisuuden Suomelle, jossa perinteiset teollisuustyöpaikat ja laaja yhteiskuntasektori ovat katoavaa kansanperinnettä.
Yrittäminen on suurta riskinottoa henkilökohtaisella tasolla. Lopputuloksesta ei voi olla varma vaikka idea tuntuisi juuri nyt kuinka upealta. Pelien kohdalla on nähty miten nopeasti kehitys vie eteenpäin. Muutos on jatkuva olotila. Se mikä tänään on kuuminta hottia, on jo kohta menneen talven lumia.
Se mikä tässä näkyi hyvin, on onnistumisten antama esimerkki muille. Peleillä voi Suomesta nousta maailman otsikoihin. Rovio ja Supercell ovat sen jo tehneet, elokuvan Fingersoft myös tahollaan. Eikä kukaan näistä keksinyt pyörää uudestaan, vanhoja ideoita jalostettiin ja vietiin tasolle jolle ei löytynyt kilpailijaa. Oltiin maailman ykkösiä.
Aina löytyy kriitikkoja, mutta kuinka moni näistä ovat laittaneet vastaavasti itsensä peliin? On aina helpompi antaa negaa tekijöille kuin olla tekijä itse.
Kävin keinupelin App Storesta ostamassa. Eihän toi ole oikein mistään kotoisin, turhauttaa hyvin nopeasti. On aikakautensa lapsi, jossa fysiikoihin perustuvat törmäilyt olivat Angry Birdsin onnistumisen kautta kopioitu moneen kertaan. Elokuvan arvoa se ei kuitenkaan alenna. Ehkä se voi jopa olla innoittaja tulevaisuuden menestyjille.
Muuten kuvasta tuli poimineeksi tutut messut Kölnin suunnalta.
Tämä tuli juuri televisiosta. Seurasin sitä suurella mielenkiinnolla, onhan teema yhä mitä ajankohtaisin. Yrittäminen ja peliteollisuus ovat otsikoissa jatkuvasti. Molemmista on haettu tekijöitä tulevaisuuden Suomelle, jossa perinteiset teollisuustyöpaikat ja laaja yhteiskuntasektori ovat katoavaa kansanperinnettä.
Yrittäminen on suurta riskinottoa henkilökohtaisella tasolla. Lopputuloksesta ei voi olla varma vaikka idea tuntuisi juuri nyt kuinka upealta. Pelien kohdalla on nähty miten nopeasti kehitys vie eteenpäin. Muutos on jatkuva olotila. Se mikä tänään on kuuminta hottia, on jo kohta menneen talven lumia.
Se mikä tässä näkyi hyvin, on onnistumisten antama esimerkki muille. Peleillä voi Suomesta nousta maailman otsikoihin. Rovio ja Supercell ovat sen jo tehneet, elokuvan Fingersoft myös tahollaan. Eikä kukaan näistä keksinyt pyörää uudestaan, vanhoja ideoita jalostettiin ja vietiin tasolle jolle ei löytynyt kilpailijaa. Oltiin maailman ykkösiä.
Aina löytyy kriitikkoja, mutta kuinka moni näistä ovat laittaneet vastaavasti itsensä peliin? On aina helpompi antaa negaa tekijöille kuin olla tekijä itse.
Kävin keinupelin App Storesta ostamassa. Eihän toi ole oikein mistään kotoisin, turhauttaa hyvin nopeasti. On aikakautensa lapsi, jossa fysiikoihin perustuvat törmäilyt olivat Angry Birdsin onnistumisen kautta kopioitu moneen kertaan. Elokuvan arvoa se ei kuitenkaan alenna. Ehkä se voi jopa olla innoittaja tulevaisuuden menestyjille.
Muuten kuvasta tuli poimineeksi tutut messut Kölnin suunnalta.
