Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

IGN UK:kin on laittanut arvostelun nettiin.

9.5 Presentation
Everything from the first entrance onto the battlefield to the last cutscene creates a hectic, fun and fast-paced thrill ride through a warzone where each step you take could be your last.
9.5 Graphics
Phenomenal visuals prove that Guerrilla either met or surpassed that infamous E3 trailer. Some technical issues hold it back from being a completely flawless masterpiece.
9.0 Sound
7.1 channel sound captures every nuance of the battlefield from gunshots to screams along with a great soundtrack. Weakly delivered, curse-filled dialogue (sans Brian Cox) could've been done better.
9.0 Gameplay
You'll have to get used to the firearms as well as the AI on both sides. More turret and vehicle sections would've been great, but outside of that, the single-player campaign is fun to play through.
9.5 Lasting Appeal
Multiplayer is extremely deep and has the added bonus of an offline skirmish mode. This is where you'll spend the majority of your time once the credits roll.
9.4 Outstanding OVERALL
Videoarvostelun pääsee katsomaan täältä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

IGN UK:kin on laittanut arvostelun nettiin.

9.5 Presentation
Everything from the first entrance onto the battlefield to the last cutscene creates a hectic, fun and fast-paced thrill ride through a warzone where each step you take could be your last.
9.5 Graphics
Phenomenal visuals prove that Guerrilla either met or surpassed that infamous E3 trailer. Some technical issues hold it back from being a completely flawless masterpiece.
9.0 Sound
7.1 channel sound captures every nuance of the battlefield from gunshots to screams along with a great soundtrack. Weakly delivered, curse-filled dialogue (sans Brian Cox) could've been done better.
9.0 Gameplay
You'll have to get used to the firearms as well as the AI on both sides. More turret and vehicle sections would've been great, but outside of that, the single-player campaign is fun to play through.
9.5 Lasting Appeal
Multiplayer is extremely deep and has the added bonus of an offline skirmish mode. This is where you'll spend the majority of your time once the credits roll.
9.4 Outstanding OVERALL
Videoarvostelun pääsee katsomaan täältä.
Kävin katsomassa ja tuo taisi kyllä olla ihan "oikea" IGN, en ainakaan huomannut siellä mitään muita merkkejä. UK:n arvostelua ei ollut tullut vielä.

Ja IGN AU antoi:
9.0
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kävin katsomassa ja tuo taisi kyllä olla ihan "oikea" IGN, en ainakaan huomannut siellä mitään muita merkkejä. UK:n arvostelua ei ollut tullut vielä.
Videoarvostelut ovat kai aina ihan vain IGN-vesileimalla varustettuja, mutta tuo sanallinen arvostelu oli UK:n (kuten URListakin käy ilmi).
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kun tätä jo tuolla arvostelujen puolella kysyttiinkin: minulla kesti pelin tilastojen mukaan 7 tuntia ja 20 minuuttia pelata kampanja läpi. Varsin standardipituus räiskintäpeleille nykyisin, ja lisäksi kampanjan jaksaa pelata useamminkin läpi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kun tätä jo tuolla arvostelujen puolella kysyttiinkin: minulla kesti pelin tilastojen mukaan 7 tuntia ja 20 minuuttia pelata kampanja läpi. Varsin standardipituus räiskintäpeleille nykyisin, ja lisäksi kampanjan jaksaa pelata useamminkin läpi.

Onko paavi sinusta todella Killzone 2:sen moninpeli Cod(esim 4 & WAW) onlinea parempi?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kävinpä Gaffin KZ2 threadissa, oli aika hektisiä tunnelmia :)
Hyviä arvosanoja kyllä puskee ja nyt on netti pullollaan videoitakin. Itse kyllä jätän lukemiset & videoiden katsomiset väliin ja pitäydyn spoileri-pimennossa pelin ilmestymiseen asti.

Nippu arvosanoja ('lainattu'):
Eurogamer: 9/10
IGN USA: 9.4
IGN UK: 9.4
IGN AU: 9.0
Gamepro 5/5
Gamereactor (swedish): 10/10
Meristation: 9.5
Eurogamer.pt 10/10
Eurogamer.es 10/10
Gameplayer: 9.5
Empire: 4/5
Vandal 9.6
PSLife (denmark) 9.5
Gamepro (spanish) 10
Inside Gamer (dutch) 9.5
Konsolifin (finnish) 5/5
GamePlay (croatia): 20/20
576Kbyte (hungary): 9.7
jeuxvideo.com 17/20
play3-live.com 19/20
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Woah! Törkeen hyviä arvosanoja saanut ympäri nettiä. Kaikki päälle ysin, jopa eurogamer :o

Itsekin kävin tsekkaamassa noita Gafin Killzone-threadin tunnelmia, ja odotetunlainen hysteriahan siellä vallitsee :D

Löysin sieltä melko herkullisen GIF-kuvan:

2daaeiw.gif
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Sitä toivois saavan saman tunteen kun löi CoD4:n koneeseen. Mikä fiilis!

Pahoin vaan pelkään, että sellaiset tunteet alkavat olla harvinaisuutta. Jos tämä peli nyt viimeinkin onnistuisi. Kaikki jotka tietävät voisivat kertoa onko nettipeli yhtä addiktoiva kuin codissa. Siis ihan alku tuntumalta ja arviolta. Tyhmä kysymys, mutta ei viittisi 70e heittää hukkaan, eikä myöskään jäädä muita päiviä jälkeen :D

Edit: Toi hitin otto ainakin vaikuttas sopivalta jos mennään codi linjaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Onko paavi sinusta todella Killzone 2:sen moninpeli Cod(esim 4 & WAW) onlinea parempi?

Mielestäni aika selkeästi tämän ilmaisin arvostelussa:

"Terveelle verkkoyhteisölle on valettu vahvat perustukset, mutta Infinity Wardin Modern Warfaren haastaminen saattaa jäädä haaveeksi."

Olen innostunut pääasiassa kampanjasta, sillä se on todella hyvä. Harvoin jaksan kokeilla tehtäviä uudelleen ensimmäisen pelikerran jälkeen, mutta Killzone 2:n kohdalla näin kävi. Tunnelama piisaa.

Kontrolleista täytyy totta kai vielä mainita sen verran, että olen henkilökohtaisesti tottunut pelaamaan Xbox 360:n ohjaimella, joka on oma suosikkini. Hommasin lähinnä tätä peliä varten nuo realtriggerit PS3:lle. Ovathan liipaisimet nyt paremmat, mutta eivät nuo tilannetta täysin korjaa. En ole PlayStation 3:lla Call of Dutya pelannut, joten en oikein osaa sanoa noista näppäinkonfiguraatioista juuta tahi jaata. Xbox 360:lla olen tottunut siihen, että vasen liipaisin toimii tähtäysnappina ja oikealla ammutaan. Killzonessa ei aivan vastaavaa järjestelmää muistaakseni saanut aikaiseksi, sillä johonkinhan tuo suojautuminenkin pitää tunkea. Lopulta pelasin oletusasetuksilla, eli L2 = suojautuminen, R2 = kranaatti, R1 = ampuminen, L1 = tähtäys. Vaati hiukan totuttelua, mutta kyllä se siitä lähti luistamaan. Vasen sormi tosin hieman tahtoi puutua, kun niin kovin tuolla toiseksi vaikeimmalla ja vaikeimmalla pitää suojassa kykkiä.

Kontrolleista mainittakoon vielä sellainen pieni vika, ettei hahmo osaa liikkua, mikäli on suojassa ja lataa samalla. Pieni virhe, jonka kanssa oppii elämään nopeasti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mites ku tossa arvostelussa sanottiin tosta klaani tuesta. Miten se homma pelaa? Ois hyvä jos ois jotenkin edes samanlainen kun Battlefield: Modern Combatissa. Tosta Console gaming ja Gamebattles sivusta on jäänny paha maku suuhun kun ei häviöitä raportoida aina *Krhöm FF :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mielestäni aika selkeästi tämän ilmaisin arvostelussa:

"Terveelle verkkoyhteisölle on valettu vahvat perustukset, mutta Infinity Wardin Modern Warfaren haastaminen saattaa jäädä haaveeksi."

Hyvä on, jos puitteet ovat kohdallaan. Verkkoyhteisön muodostavat pelaajat ja tästä on kiinni hyvin pitkälti se, miten nautinnolliseksi verkkopelit lopulta yltävät. Mikäli saamme suomalaisten kesken järjestettyä helposti pelejä, on fiilikset varmasti siellä ihan katonrajassa. Servun suojaaminen salasanalla voi nousta yhtä arvokkaaksi seikaksi, kuin mitä se oli aikanaan Socomissa.

Codi Nelonen oli messiaan toinen tuleminen, mutta aikansa kutakin ja ainakin täällä on sivu käännetty jo aikaa sitten.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

mites kun ei moninpelissä pysty kyykkimään suojissa, niin mitä on tehty sitten sille ylijäämänapille (L2?). olisi kiva jos siihen olisi laitettu vaikkapa mikin käyttö, vaikka niin että jos sitä painaa pohjassa niin kuuluu puhe, muuten ei. näin saisi ainakin osan näistä huuteluista luultavasti pois. toisaalta ainahan niitä peeloja löytyy jotka tyylillä sitten vaikka teippaa sen pohjaan jotta se musiikka yms. kuuluu :mad:

tuli myös mieleen, että tuleeko tästä mahdollisesti samanlainen arvostelusuma konsolifiniin kuin mitä mgs4sta tuli? olisi kiva lukea muidenkin mielipiteitä pelistä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom