Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tässä kääntyminen tehty niin että se kääntyy tasaisesti sen mukaan mitä tattia kääntää? Vai onko samanlainen paska kuin Far Cry 2:ssa että kääntymisnopeus yhtäkkiä kiihtyy...
Toivottavasti ei, nimittäin silloin kyllä kilahtaa. x(
Toivottavasti ei, nimittäin silloin kyllä kilahtaa. x(
Niinpä. Far Cry 2:en ohjaus oli kyllä paskin pitkään aikaan.
Niin irtosko tässä päät kun ampu esim pumpparil lähietäisyydeltä hetyy?
Ruumiit eivät hajoa mitenkään.
hmm.. melkein voisin vaikka vannoa, että olen nähnyt kuinka pää "räjähtää" kun on ampunut snipulla. voi toki olla, että olen nähnyt väärin.
hmm.. melkein voisin vaikka vannoa, että olen nähnyt kuinka pää "räjähtää" kun on ampunut snipulla. voi toki olla, että olen nähnyt väärin.
Nyt on kyllä jo pakko todeta, että voi hyvänen aika sentään! Sehän se onkin äärettömän tärkeää, että päät räjähtävät. Killzone 2 ei ole kuitenkaan mikään gore fest.Eihän sillä varsinaisesti ole väliä mutta kyllä sitä toivoisi että neljän vuoden kehityksen aikana oltaisiin tällaiseenkin onnistuttu panostamaan.
Nyt on kyllä jo pakko todeta, että voi hyvänen aika sentään! Sehän se onkin äärettömän tärkeää, että päät räjähtävät. Killzone 2 ei ole kuitenkaan mikään gore fest.
Ehkä sen ymmärtää paremmin sitten, kun peliä on oikeasti pelannut?Tuleehan tää ostettua, mutta harmittaa jo etukäteen se, että miksi vitussa moninpelissä ei voi suojautua? Mikä idea? Haloo?!?!?
Aion hommata erään Sonyn kunnollisen langattoman mikkisysteemin joten toivottavasti nettipelissä ei äänisysteemit hirveästi lagaa.