Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Onko tässä kääntyminen tehty niin että se kääntyy tasaisesti sen mukaan mitä tattia kääntää? Vai onko samanlainen paska kuin Far Cry 2:ssa että kääntymisnopeus yhtäkkiä kiihtyy...

hmm.. melkein voisin vaikka vannoa, että olen nähnyt kuinka pää "räjähtää" kun on ampunut snipulla. voi toki olla, että olen nähnyt väärin.

hmm.. melkein voisin vaikka vannoa, että olen nähnyt kuinka pää "räjähtää" kun on ampunut snipulla. voi toki olla, että olen nähnyt väärin.

Toivottavasti olet oikeassa eikä kyseessä vain ollut iso pikseli veripurkaus. Eihän sillä varsinaisesti ole väliä mutta kyllä sitä toivoisi että neljän vuoden kehityksen aikana oltaisiin tällaiseenkin onnistuttu panostamaan.

Kyllä päät voivat räjähtää kun ampuu sniperil. Vissiin jos haulikollaki kun ampuu tarpeeks läheltä niin voi pää 'räjähtää'.

2dqszee.gif

Tais olla toi sama giffi tääl jossai aikasemminki. Ei oo kyl mitään varmaa tietoa et lähteekö päitä irti mut jostain mielestäni luin niin.

Eihän sillä varsinaisesti ole väliä mutta kyllä sitä toivoisi että neljän vuoden kehityksen aikana oltaisiin tällaiseenkin onnistuttu panostamaan.
Nyt on kyllä jo pakko todeta, että voi hyvänen aika sentään! Sehän se onkin äärettömän tärkeää, että päät räjähtävät. Killzone 2 ei ole kuitenkaan mikään gore fest.

Nyt on kyllä jo pakko todeta, että voi hyvänen aika sentään! Sehän se onkin äärettömän tärkeää, että päät räjähtävät. Killzone 2 ei ole kuitenkaan mikään gore fest.

Räiskintäpeli on räiskintäpeli ja se tarkoittaa PALJON veristä meininkiä!!! =P Älä nyt ota ihteesi. Kyllähän tämä on hankintaan menossa. Mutta ainahan sitä on oltava jotain marisemisen aihetta :D

Tuleehan tää ostettua, mutta harmittaa jo etukäteen se, että miksi vitussa moninpelissä ei voi suojautua? Mikä idea? Haloo?!?!?

Tuleehan tää ostettua, mutta harmittaa jo etukäteen se, että miksi vitussa moninpelissä ei voi suojautua? Mikä idea? Haloo?!?!?
Ehkä sen ymmärtää paremmin sitten, kun peliä on oikeasti pelannut?

Tekijöiden näkemys:

"It didn't work too well in the 360 degree combat environment that is multiplayer," wrote Downie on the Official PlayStation forums. "In single player the path is more linear and the action is usually ahead of the player. In MP levels are more arena based and you are more susceptible to flanking and being attacked from various angles."

"We found that the L&P system didn't add anything in that scenario and that players often actually took a step back from cover objects to give themselves a little more freedom to move, so they were actually working against the system, so we ripped it back out," wrote Downie.

Rakas moderaattorimme taitaa olla tänään erittäin pahalla päällä :D Joo. Ehkä tuolla suojautumattomuudella halutaan saada vähän eloa niihin pelaajiin jotka muuten vaan kykkis piilossa jonkun muurin takana :p Ihan hyvä juttu mun mielestäni. Saavatpahan alkaa käyttämään vähän enemmän mielikuvitusta matsien aikana :D

Aion hommata erään Sonyn kunnollisen langattoman mikkisysteemin joten toivottavasti nettipelissä ei äänisysteemit hirveästi lagaa.

Itselläni on Sonyn oma headset - aivan huikea kokonaisuus.

Kiitos hienosta ja hauskasta arvostelusta eli kiitoksia vaan. Hienosti oli verrattu Killzone 2 peliä muihin lajityypin eliitti peleihin. Kaikki me varmasti allekirjoitamme sen, että myös tämän pelikokemuksen voi pilata yli hypetyksellä. Niin ja se toinen asia... Vaikka Cod 4 on hieno moninpeli, monille jostain syystä kaikkien aikojen paras moninpeli???

niin... onhan siinäkin omat Arcade maisuutensa. Itse kaipaan moninpeliin laajoja kenttiä ja hauskuutta. Avaraa tilaa paljon höystettynä ahtailla bunkkeri käytävillä. Lisäksi nuo menut, joissa näkyy hienosti koko hahmo ja erilaisia aseita on elintärkeä asia.

Itselleni tämä on ennenkaikkea Online-peli ja olenkin saanut sen käsityksen, että se olisi erittäin "deep" syvä, siis pitkäikäinen kokemus, jopa vuoden kaksi. Lisäksi päivitykset/ DLC paketit saattavat tuoda yllätyksiä vielä pelin julkaisunkin jälkeen. Minulle esim. Cod 4, Cod WaW olivat hyviä hienosti toteutettuja moninpelejä, mutta liian ahtaat kentät ja nopea kuolema ja netin lagisuus/ muut ongelmat söivät kokemusta paljon - lisäksi Huumori puuttui lähes täysin. Battlefield moninpeli on enemmänkin suuri seikkailu, mutta siinäkin saisi huumorilla olla enemmän sijaa. Sitten on Gears of War 1 ja 2, mutta mutta.. Kyllä yksi parhaista on edelleenkin Halo 3. Siinä on huumoria ja hauskuutta, vaikka kentät ovatkin aika mitättömiä ja kovin pieniä, mutta jokin hauskuus siinä Halossa on aina piilenyt.

Nyt tämän KZ2 Nettipelin kohdalla, minut valtaa usein tunne, että ompa tunnelmaa, kaunista katsoa, huumoria siis Sci-Fi henkeä.. persoonallisuutta, joka ehkä Realismiin perustuvissa Battlefieldeissä ja Codeissa puuttuu. Kartat vaikuttavat KZ2 olevan osa ainakin suuria. 16vs16 ei sinällään tarkoita mitään, mutta odotan innolla. Itse olen ehkä vähän pihalla tuosta pelinhaku systeemistä, siis jos minulla ei ole kavereita, jotka pelaavat peliä, niin miten tuo peliseuran haku toimii?? Pahoittelen silloin tällöin ilmenevää tyhmyyttäni.

Video-arvostelut nettipelistä ovat lyhyen ytimekkäitä "Hauskaa on!" . . . Olisikin, niin hauskaa kuulla peliä pelaavien - SUORA kommentti onko tämä parempi kuin Halo 3 ja Cod 4 vai samaa tasoa ja toisaalta onko silläkään mitään väliä. Tarkoitan nettipeliä,, yksinpeli on varmasti taattua ja turvallista putkijuoksua, jota olemme syöneet Halo 1 pelistä lähtien. Muistaako kukaan peliä Ghost Recon 1 ja sitä miten siinä oli Yksinpeli toteutettu, huh huh kuinka upeeta jo silloin.. 2000..

Täytyy kyllä sanoa, että kaikkien trailerien ja kuvien perusteella en ole huomannut tässä pelissä mitään erikoista - siis mikä tästä nyt tekee niin pirun ihmeellisen? En ole lukenut mitään teknisiä tietoja tai tilastoja, mutta noin visuaalisen matskun pohjalta tulee mieleen taas yksi futuristinen räiskintäpeli. Ja tästä vatvotaan jotain PS3:n parasta julkaisua..

Jos joku jaksaa niin postatkoon tähän esimerkiksi linkkiä kuviin tai videoihin joiden pitäisi jotenkin säväyttää - en viitsi lähteä kelaamaan koko ketjua läpi. Katotaan saako meikäläinen hommasta kiinni.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom