Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

RSS-lukijaa tutkaillessa pisti silmään mielenkiintoinen bloggaus-sarja.
Linkittää ei tohdi, saattaa sisältää spoilereita sen verran rankasti, mutta muokkasin napinat ja ruusut lyhyiksi ja ytimekkäiksi.

5 Reasons Why Killzone 2s Campaign Doesnt Rock

1) The Controls
All Ill say is that the controls in multiplayer are just about perfect, and I really wish they were as good in single player.

2) Interiors
Its like the designers spent all their time making the outside world look great and forgot theres an indoors as well.

3) The Basic Weapons
The sad fact is that most of time when youre firing weapons in the campaign it wont feel nearly as badass as it should.

4) Been There, Done That
From a gameplay and story perspective, the Killzone 2 campaign does nothing new.

5) The Final Battle
Liian spoilaavaa.

5 Reasons Why Killzone 2s Campaign Rocks

1) The Big Battles
Landing in the midst of a battlefield of Killzone 2 is absolutely a visual and aural treat.

2) The Special Weapons
There are a few special weapons in the game that are a blast to use, making you feel like a true badass as you mow down scores of Helghan.

3) The Ground-to-Air Boss Battle
Youll know it when you see it.

4) Taking out heavy Helghast
These battles were some of my favorites in the game.

5) Brian Cox!
Brian Cox plays Scolar Visari, the leader of the Helghast, and he really sells the voice acting.

RSS-lukijaa tutkaillessa pisti silmään mielenkiintoinen bloggaus-sarja.
Linkittää ei tohdi, saattaa sisältää spoilereita sen verran rankasti, mutta muokkasin napinat ja ruusut lyhyiksi ja ytimekkäiksi.
klimps

Ei niin yllättävää, mutta tuo kerettiin Gafissa jo haukkua ihan pilipaliblogiksi, jonka juttujen arvo on lähellä nollaa. Kukin arvioi napinat itse, mutta...

mites kun ei moninpelissä pysty kyykkimään suojissa, niin mitä on tehty sitten sille ylijäämänapille (L2?). olisi kiva jos siihen olisi laitettu vaikkapa mikin käyttö, vaikka niin että jos sitä painaa pohjassa niin kuuluu puhe, muuten ei. näin saisi ainakin osan näistä huuteluista luultavasti pois. toisaalta ainahan niitä peeloja löytyy jotka tyylillä sitten vaikka teippaa sen pohjaan jotta se musiikka yms. kuuluu :mad:
Siis kyykkimistä ei ole poistettu, eli nettipelissä voi yhä edetä matalana. Mutta moninpelissä ei pysty "suojautumaan" sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittaen siis gearsofwarmaista suojaan liimautumista ja sieltä ampumista. Muistaakseni betassa pelaajien muteaminen oli melko vaivaton prosessi.

tuli myös mieleen, että tuleeko tästä mahdollisesti samanlainen arvostelusuma konsolifiniin kuin mitä mgs4sta tuli? olisi kiva lukea muidenkin mielipiteitä pelistä.
Gamerankingiin ilmestynee tekstejä ajan kanssa niin yllikseltä kuin käyttäjiltäkin =)

Ei niin yllättävää, mutta tuo kerettiin Gafissa jo haukkua ihan pilipaliblogiksi, jonka juttujen arvo on lähellä nollaa. Kukin arvioi napinat itse, mutta...

En kyllä nostaisi pomotaisteluita pelin kohokohdiksi. Ensimmäinen on varsin maukas, mutta viimeinen on jo mauton. Tuo paljon mainostettu maahanlaskukin on hieman vaisumpi kuin voisi luulla, sillä varsinaista taistelua siitä ei seuraa.

Ensimmäinen on siis juurikin tuo Heavyn kohtaaminen ensi kertaa, myöhemmin näitä tavataan lisää. Viimeisessä taistellaan aluksi ties kuinka montaa perusjantteria vastaan Ricon kanssa, minkä jälkeen isompi pahis hyökkii niskaan näkymättömänä ja teleporttailemalla - puukon kanssa. Tähän paloi melkein käämit.

Moninpelissä mutettaminen onnistuu tosiaan varsin helposti. Valitsee vain nimen tulosliuskasta ja "Mute". Lisäksi verkkopelissä voi luoda muutaman taistelijan ryhmiä, jotka voivat keskustella keskenään. Lisäksi ryhmän jäsenet voivat respata ryhmän johtajan luo.

Lopulta pelasin oletusasetuksilla, eli L2 = suojautuminen, R2 = kranaatti, R1 = ampuminen, L1 = tähtäys.

Varsin hyvät asetukset, ja ihan oletuksella.

Isot matsit ovatkin hektisiä ja näyttäviä, mutta raskas ohjattavuus ei ole välttämättä Call of Dutyn lennokkaaseen meininkiin tottuneiden mieleen

Nähtäväksi jää että tuleeko tästä alkukesän pelatuin moninpeli vai ei. Jos ohjaus kusee, niin sitten takas CODin pariin. Eiköhän se selviä tossa kuukauden päästä.

noniin.. hyvä minä. tästä taas nähdään kuinka järki juoksee tuossa puoliltaöin:rolleyes: . mutta toi mutetuksen helppous kuulostaa hienolta... :D

Nähtäväksi jää että tuleeko tästä alkukesän pelatuin moninpeli vai ei. Jos ohjaus kusee, niin sitten takas CODin pariin. Eiköhän se selviä tossa kuukauden päästä.
Kyllä mä luulen, että näin käy. Wawia ei jaksa pelata rajattomasti ja Turska on niin has-been. Osumankesto CODin normia vastaava ja ei HC-modea = ei tarvitse opetella kahta eri pelityyliä... Me like. :D

Varsin hyvät asetukset, ja ihan oletuksella.

Betan pohjalta voin ihan suorilta sanoa, että jos COd-tyyppistä ohjausta halajat, niin perselleen män!
Mutta kuten Puavi jo sanoi (arvostelussa?), Killzonen ukoilla on sitä massaa. Suljetussa betassa olin CODin jälkeen, että mit vit? Homma menee kuitenkin selkärankaan yllättävänkin nopeasti ja julkiseen betaan tuota ohjailua oli jo korjattu, ja siinä se oli loistava. Itse tykkään loppuviimein enemmän Killzone tyyppisestä ohjattavuudesta, kuin CODimaisesta.

Noista äänistä vielä, kun joku täällä mietti, kuinka ne ovat verrannollisia CODiin (hiton referenssipeli:mad:!). Pelasin eilen pitkästä aikaa COD4:ää, kuulokkeet päässä, ja ei voi sanoa kuin, että kyllä CODissa on lattea äänimaailma. Tahallani halusin oikein kuullostella, mitä kaikkea peli korville antaa ja yllätyin, koska muistin, että homma olisi hoidettu paremmin. Eipä siellä ole juurikaan mitään muuta, kuin pelaajien tekemisistä aiheutuvat mekkalot. Tämä hyvä tietenkin sitä ajatellen, että todella kuulee (joskus tarkemmin, joskus ei niin tarkasti), missä se vihu liikkuu (tästä syystä sitä varmaan niin lämmöllä CODin ääniä oli kai muistellut). Muu immersio loistaa poissa olollaan. Killzone2:n äänimaailma on paljon rikkaampi (mm. tuulen ujellusta, kanakiden lepatusta maa reagoi enemmän kävelyyn ym. ym.), kuitenkin betassa osasi odottaa vastustajaa esim. rappusista tai nurkan takaa askeleiden perusteella (tämä testattu kuulokkeilla ja kajareilla). Välillä meno on niin hektistä tai seinän takana laulaa kranaattien kuoro, jottei siihen ninjakuunteluun oikein ollut mahdollisuuksia. Kämppääjät, jotka pysyttelevät kentän reunoilla voivat varmasti luottaa korviinsa.

Saako tässä säädettyä senssiä korkeeks sillai että äijä vetää 360 astetta sutjakkaasti. En itse ainakaan pitänyt socomin hitaudesta. Eli saako esim. cod 7-10 senssi tasolle.

Saako tässä säädettyä senssiä korkeeks sillai että äijä vetää 360 astetta sutjakkaasti. En itse ainakaan pitänyt socomin hitaudesta. Eli saako esim. cod 7-10 senssi tasolle.

Oletusnopeus oli ainakin itselleni liian hidas, joten nostin sitä neljänneksellä. Tämä nopeuttaa liikkumistakin, kun ukon saa kääntymään paljon nopeammin. Nopeusmuutokset onnistuvat niin X- kuin Y-akselinkin suuntaan. Tähtäysmoodissa nopeus hidastuu tarpeeksi osumia varten.

ai että FragFX:llä ois helpompi pelata :eek::D

:D Auts.

Betan pohjalta voin ihan suorilta sanoa, että jos COd-tyyppistä ohjausta halajat, niin perselleen män!

Sulavuutta mä haluan, ei tarvitse aina verrata COD:iin; esim Resistance 2:ssa on myös hiton sulava ja hyvä liike. Sellasta mä kaipaan. Mutta tässä mennään varmaan hitaammalla, eiköhän siihenkin totu.

Hitu on tiukka äijä :D

Ja ehkä hieman ohi aiheen, mutta tulipahan tässä embargon päättymisen nostattamassa hypeaallossa surffailtua erinäisiä Killzone2 arvosteluita ja foorumikeskusteluja maailmallakin. Ja yhtäkkiä muistin, että onhan näitä kotimaisiakin ja kävinpä katsomassa mitä 'suurin kotimainen pelilehti' aiheesta on saanut irti. No ei ollut. None. Zip. Siellä etusivulla minua tervehtivät otsikot tyyliin: 'Väkivaltaa ja kuumia naisia vähissä vaatteissa - Kuvia!' ja 'Näe X-Blades-tyttö vauhdissa uusissa kuvissa '. Siis oikeasti, wtf?

Joten aihetta antaa propsit Kfinin porukalle ja Paaville ajantasaisesta arvostelusta! Pallo hallussa.

Minusta se on mainio juttu, että liikkuminen on raskasta ja hidasta. Se tekee pelin taktisemman ja realistisemman. Kerrankin jotain muuta kuin Codin Sprinttaa, Ammu kaksi vihollista, kuole. Sprinttaa, Ammu 3 vihollista, kuole..Ei voisi luullakkaan että liikkumisen hitaus voi vaikuttaa niin paljon taktisuuteen. :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom