Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]
Aion hommata erään Sonyn kunnollisen langattoman mikkisysteemin joten toivottavasti nettipelissä ei äänisysteemit hirveästi lagaa.
Itselläni on Sonyn oma headset - aivan huikea kokonaisuus.
Kiitos hienosta ja hauskasta arvostelusta eli kiitoksia vaan. Hienosti oli verrattu Killzone 2 peliä muihin lajityypin eliitti peleihin. Kaikki me varmasti allekirjoitamme sen, että myös tämän pelikokemuksen voi pilata yli hypetyksellä. Niin ja se toinen asia... Vaikka Cod 4 on hieno moninpeli, monille jostain syystä kaikkien aikojen paras moninpeli???
niin... onhan siinäkin omat Arcade maisuutensa. Itse kaipaan moninpeliin laajoja kenttiä ja hauskuutta. Avaraa tilaa paljon höystettynä ahtailla bunkkeri käytävillä. Lisäksi nuo menut, joissa näkyy hienosti koko hahmo ja erilaisia aseita on elintärkeä asia.
Itselleni tämä on ennenkaikkea Online-peli ja olenkin saanut sen käsityksen, että se olisi erittäin
"deep" syvä, siis pitkäikäinen kokemus, jopa vuoden kaksi. Lisäksi päivitykset/ DLC paketit saattavat tuoda yllätyksiä vielä pelin julkaisunkin jälkeen. Minulle esim. Cod 4, Cod WaW olivat hyviä hienosti toteutettuja moninpelejä, mutta liian ahtaat kentät ja nopea kuolema ja netin lagisuus/ muut ongelmat söivät kokemusta paljon - lisäksi Huumori puuttui lähes täysin. Battlefield moninpeli on enemmänkin suuri seikkailu, mutta siinäkin saisi huumorilla olla enemmän sijaa. Sitten on Gears of War 1 ja 2, mutta mutta.. Kyllä yksi parhaista on edelleenkin Halo 3. Siinä on huumoria ja hauskuutta, vaikka kentät ovatkin aika mitättömiä ja kovin pieniä, mutta jokin hauskuus siinä Halossa on aina piilenyt.
Nyt tämän KZ2 Nettipelin kohdalla, minut valtaa usein tunne, että ompa tunnelmaa, kaunista katsoa, huumoria siis Sci-Fi henkeä.. persoonallisuutta, joka ehkä Realismiin perustuvissa Battlefieldeissä ja Codeissa puuttuu. Kartat vaikuttavat KZ2 olevan osa ainakin suuria. 16vs16 ei sinällään tarkoita mitään, mutta odotan innolla. Itse olen ehkä vähän pihalla tuosta pelinhaku systeemistä, siis jos minulla ei ole kavereita, jotka pelaavat peliä, niin miten tuo peliseuran haku toimii?? Pahoittelen silloin tällöin ilmenevää tyhmyyttäni.
Video-arvostelut nettipelistä ovat lyhyen ytimekkäitä "Hauskaa on!" . . . Olisikin, niin hauskaa kuulla peliä pelaavien - SUORA kommentti onko tämä parempi kuin Halo 3 ja Cod 4 vai samaa tasoa ja toisaalta onko silläkään mitään väliä. Tarkoitan nettipeliä,, yksinpeli on varmasti taattua ja turvallista putkijuoksua, jota olemme syöneet Halo 1 pelistä lähtien. Muistaako kukaan peliä Ghost Recon 1 ja sitä miten siinä oli Yksinpeli toteutettu, huh huh kuinka upeeta jo silloin.. 2000..