Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Väärät numerot -thread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Väärät numerot -thread

Mulla on nyt ollu sama numero käytössä n. 5 vuotta. Vieläkin 5 vuotta tän numeron saamisen jälkeen tulee soittoja jossa kysellään Juha Kettusta. Kyseistä henkilöä on tästä numerosta yritetty tavoittaa siis 5 vuoden ajalla. Joten Juha Kettunen, jos luet tätä foorumia, voisitko ilmoittaa kenties tuntemillesi ihmisille (uuden) numerosi, kiitos.

Kerran yks mummeli soitti, tarkoitus oli, että toiselle, varmaan lapsenlapselleen.
[Toinen] Haloo?
[Minä] Terve...?
[Toinen] *Muistutuksia, esim. ole varovainen jne....*
[Minä] Taitaa olla väärä num..
[Toinen] *Samaa puhetta*
[Minä] Haloo? (tarkoitus keskeyttää)
[Toinen] *Juttuja, puhuu myös puhelimen ulkopuolella*
...
Suljin puhelimen

Pieni kärpäsenkakka muiden juttujen rinnalla..
Varsinkin viesti #58 naurattaa ääneen. Miltä mahtaa tuntua, kun kotiin tullessa: "No varmana sanoit , että sinistä ja kolme!!"

En nyt tiedä oliko väärä numero vai mitä....mutta n.3 vuotta sitten soitti taukoamatta turkkilainen mies, joka toitotti englanniksi että rakastaa minua jne, ei voi muistaa enää. Oli kyl aika wtf olo :P

Vastaus: Väärät numerot-thread

tänään tuli muuten aamupäivästä harvinaisen hieno puhelu, joka tuli väärään numeroon.
soittaja oli Raahen käräjäoikeudesta, nimeä en nyt saa päähäni.

minä: [etunimi tähän]
rk: [nimi tähän], Raahen käräjäoikeudesta huomenta.
rk: toimitimme teille aiemmin paperit, jotka piti täyttää ja palauttaa.
minä: en ole kyllä teiltäpäin saanut papereita, enkä kyllä keksi mitään syytäkään miksi olisin saanut.
rk: teiltä on jäänyt maksamatta 498 euron edestä ostoksia [firman nimi], eikä edes maksukehotuksia ole noteerattu.
minä: tuota, ketähän te oikeastaan tavoittelette?
rk: [nimi]-nimistä henkilöä.
minä: anteeksi nyt, mutta valitettavasti en ole etsimänne henkilö, vaan [nimeni tähän].
*hetken hiljaisuus*
rk: anteeksi kun vaivasin, ilmeisesti näissä tiedoissa on jokin erhe.
minä: no, eipä mitään, onnea vaan etsintään.

tämän jälkeen soittaja toivotteli mukavaa alkanutta vuotta ja lopetti puhelun,
mutta jäi vähän ihmetyttämään, miten numeroni oli päätynyt kyseisen laitoksen tietoihin?

Mulle on tullut muutaman kertaa jostain Käräjäoikeudesta ja ulosottovirastosta puheluita. Kerran tuli puhelu käräjäoikeudelta kysellen mun hevoskaupoista. Kun viimein sain selvitettyä sinne puhelimen toiseen päähän et en oo sama henkilö, hieman sellanen "mitä vittua?!!?" fiilis... :D

Nimen puolesta mut ilmeisesti sekotetaan hyvin usein johonkin toiseen henkilöön.

En nyt tiedä oliko väärä numero vai mitä....mutta n.3 vuotta sitten soitti taukoamatta turkkilainen mies, joka toitotti englanniksi että rakastaa minua jne, ei voi muistaa enää. Oli kyl aika wtf olo :P

Voin kuvitella. :eek:

mahtava tredi :)

Joskus 5-6 vuotta sitten sain viestin jostain oudosta numerosta jota en muista tarkalleen...mutta oli kuitenkin vähän pervomman puoleinen viesti ja kivahan sitä oli lukea kunnes viestin lopussa oli T: Markus tai joku muu miehen nimi :D kyllä tuli revettyä ja sihen sitten vastasin "tais tulla nyt väärään numeroon" ...mahto olla jätkä vähän nolona :D:D

Tuli tässä toinen juttu mieleen joka ei nyt suoraan koskenu mua...osittain...aika suurelta osin anyways

Olin kaverin luona ja kaveri saa puhelun sanotaanko nyt Neiti X
ne siinä sit juttelee ja kaveri luuli että puhelimen toisessa päässä oli sen täti jolla oli sama nimi kuin kyseisellä henkilöllä puhelimessa. En muista mitä neiti x sanoi, mutta kaverilla oli vähän outo ilme kasvoilla :D Puhelu loppui ja katsoin numeron....joka oli mutsini numero ja heti kaveri repes ...soitin mutsille ja se oli sit ihan nolona siel ku luuli soittaneensa nykyiselle mies kaverilleen jonka nimi oli tietysti sama mikä mun kaverin. Saatiin ainaki kunno naurut sitten...tai kaverit ainakin :D

Mutsi ainakin lisäs kaverin sukunimen puhelimeen ton incidentin jälkeen :D

Itsekkin olen kauvan sitten saanut viestin väärään numeroon en muista mitä tarkalleen luki, mutta jotain tällästä: Jotkut ihmiset luulevat, että sinä olet lätkässä johonkin tyyppiin. Hyvitän tämän kaljalla ja pizzalla. Jotain tonnepäin oli.

Tuli tässä toinen juttu mieleen joka ei nyt suoraan koskenu mua...osittain...aika suurelta osin anyways

Olin kaverin luona ja kaveri saa puhelun sanotaanko nyt Neiti X
ne siinä sit juttelee ja kaveri luuli että puhelimen toisessa päässä oli sen täti jolla oli sama nimi kuin kyseisellä henkilöllä puhelimessa. En muista mitä neiti x sanoi, mutta kaverilla oli vähän outo ilme kasvoilla :D Puhelu loppui ja katsoin numeron....joka oli mutsini numero ja heti kaveri repes ...soitin mutsille ja se oli sit ihan nolona siel ku luuli soittaneensa nykyiselle mies kaverilleen jonka nimi oli tietysti sama mikä mun kaverin. Saatiin ainaki kunno naurut sitten...tai kaverit ainakin :D

Mutsi ainakin lisäs kaverin sukunimen puhelimeen ton incidentin jälkeen :D
Kiva tuuri xD

En nyt hirveen hyvin muista mitä puheluita sain mutta joskus joku venäläinen ikäloppu soitti.
"oi olga" ja jotai.
ja viestejä saanu että älä mälläile tiinan postilaatikkoon..

Viimeksi muokannut moderaattori:

ei ihan väärä numero mutta kuitenkin.

töissä kun nyt olen niin soittelin tossa tukun aspaan niin jäin jonoon. luulin jo et siel ei oo ketään luurin toisessa päässä koko aikana niin yhtäkkiä alkaa aspan henkilön nauru kuulumaan ku hajoili ku manasin yksinäni

Kavreille on käynyt niin, että hän oli lähettänyt 2 vuotta viestejä väärään numeroon
ja ihmetellyt miksei ole saanut vastausta.

Itselleni tule pil/aväärä numero soittoja n. 5-6 kertaa vuodessa,
mutta yksi on jäänyt mieleen

Puhelin soi-> vastaan

Soittaja: toistaa 3 kertaa mun nimeä, (olin vähän niinku wtf?)
Minä: Kukas se tää on?, ei kuulu vastausta-> lyö luurin korvaan.

Pilasoittohan se oli, mutta en ole saanut selville , ja tuskin saankaan,
mutta uskon tuntevani henkilön vaikka tämä ei sitä ole tunnustanutkaan minulle.

Minulle ilmoiteltiin kerran, että "autoni" land rover olisi valmis noudettavaksi. Kustannuskulut olisivat olleet n. 4000e eli siitä olisi saanut halvalla auton :D

Itselleni soitti kerran joku rouva ja kyseli että voisiko kohta tuoda lapsensa meille hoitoon enkä tietääkseni ole laittanut mitään ilmoituksia lastenhoitopalveluista :D

Mulle tuli juhannuksina ja uusinavuosina pitkään tuntemattomalta herralta nimeltä Jari+perhe melko kosteita toivotuksia, esim: Dingelidongodong!!!! Mahtaisaa uuttavuotta!!!
Juhannuksena tuli muistaakseni joku kännivärssy ja jotain, että älä sammu koivun alle :)
Sitten laitoin (tyhmänä) että taisi olla väärä, ja niin nämä tekstarit loppuivat :D

Pariin otteeseen on soiteltu numerooni, että pitäisi tulla avaamaan ovi. (Luultavasti joku jättänyt avaimet sisälle). Olen kysynyt vain, että mistä päin? Vastauksena on tullut joku osoite muistaakseni Tamperelta päin tai jostain. Olen vain todennut, että aika pitkä matka lähteä täältä Oulusta saakka ja eipä taida mulla avaintakaan olla eli olet soittanut väärään numeroon.

Ylös Bottom