Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mercenaries 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Praxil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mercenaries 2 [X360]

Tähän astisista arvosteluista ehdottomasti fiksuimman ja asiallisimman tarjoaa Gametrailers:http://www.gametrailers.com/player/39790.html
Ja arvosanaksi tuli 7.9. Itse pyöristäisin tuon kahdeksikoksi ison plussan kanssa. GT osaa kyllä arvostella pelejä niiden ansaitsemalla hartaudella.

tuo näytti jopa ihan kivalta gametrailersin perusteella.
eikä siinäkään valitettu mistään bugeista ollenkaan.

onkohan tämä sitten samanlainen kuin asassins creed jossa monella oli ties mitä pelin pysäyttäjä bugeja mutta minulla ei ilmennyt pienintäkään bugia missään vaiheessa.

tuo näytti jopa ihan kivalta gametrailersin perusteella.
eikä siinäkään valitettu mistään bugeista ollenkaan.

onkohan tämä sitten samanlainen kuin asassins creed jossa monella oli ties mitä pelin pysäyttäjä bugeja mutta minulla ei ilmennyt pienintäkään bugia missään vaiheessa.

No en tiedä mistä porukka kaivaa kaikki bugit tuohon peliin! Suosittelen ostamaan jos vähänkin sai tuo arvostelu innostumaan=). Bugeja on kaikissa peleissä kun oikein kaivaa;)

Pelasin pelin läpi jä ainakin itselleni peli oli pieni pettymys. En voi mitenkään ymmärtää 93 pistettä minkä Pelit lehti antoi.
Peli tuntuu bugien takia liian keskeneräiseltä, ajoneuvot hajoavat aika helposti. Grafiikka näyttää enemmän edellliseltä konsolisukupolvelta. Tekoäly oli mielestäni ihan kelvollinen.

Mutta onhan tässä pelissä jotain hyvääkin. Grafiikasta huolimatta räjähdykset ja rakennusten hajoaminen näyttävät yllättävän hyvältä ja tehtävissä todellakin on enemmän vapauden tuntua, mikä jäi puuttumaan GTA IV:ssa.
Antaisin pelille 7 arvosanan koska pelaaminen on kuitenkin ihan hauskaa, mutta kyllä tämä myyntiin/vaihtoon menee...

Pelasin pelin läpi jä ainakin itselleni peli oli pieni pettymys. En voi mitenkään ymmärtää 93 pistettä minkä Pelit lehti antoi.
Peli tuntuu bugien takia liian keskeneräiseltä, ajoneuvot hajoavat liian helposti. Grafiikka näyttää enemmän edellliseltä konsolisukupolvelta. Tekoäly oli mielestäni ihan kelvollinen.

Mutta onhan tässä pelissä jotain hyvääkin. Grafiikasta huolimatta räjähdykset ja rakennusten hajoaminen näyttävät yllättävän hyvältä Ja tehtävissä todellakin on enemmän vapauden tuntua, mikä jäi puuttumaan GTA IV:ssa. Pelaaminen on ihan hauskaa, mutta kyllä tämä myyntiin/vaihtoon menee...

No en oikein grafiikkaa viitsi haukkua, leikkikenttä oli kyllä sopivan komea ettei silmiin koske(olen nähnyt ps2 version;). Autot hajoavat liian helposti, mutta eiköhän tuon päivityksellä kuntoon saa. Tasapainottelua jos viitsitään päivityksessä tehdä, niin peli-ilo senkun kasvaa! 93 on liikaa mutta 80 pistettä on sopivasti, mutta ei tosiaankaan hikinen 50(Vampire Rain:D).

No en oikein grafiikkaa viitsi haukkua, leikkikenttä oli kyllä sopivan komea ettei silmiin koske(olen nähnyt ps2 version;). Autot hajoavat liian helposti, mutta eiköhän tuon päivityksellä kuntoon saa. Tasapainottelua jos viitsitään päivityksessä tehdä, niin peli-ilo senkun kasvaa! 93 on liikaa mutta 80 pistettä on sopivasti, mutta ei tosiaankaan hikinen 50(Vampire Rain:D).

No, itse pelasin tätä ps3:lla, mutta graffat on kai molemmissa versioissa ihan samanlaiset. En tarkoittanut että grafiikka olisi huonoa, mutta ehkä on tullut pelattua paljon hienomman näköisiä pelejä, niin silmä on tottunut paremman näköisiin peleihin.:rolleyes:

No, itse pelasin tätä ps3:lla, mutta graffat on kai molemmissa versioissa ihan samanlaiset. En tarkoittanut että grafiikka olisi huonoa, mutta ehkä on tullut pelattua paljon hienomman näköisiä pelejä, niin silmä on tottunut paremman näköisiin peleihin.:rolleyes:

Joo ei ps 3 versiolla varmaan suurempia eroja ole, mutta tuo vanha ps 2 näytti vanhalle:D. Joo no kaikki pelit ei näytä MGS 4 tai Bioshockille:)

Täytyy myöntää että olin todella skeptinen peliä kohtaan aluksi ja vielä ekan vartin pikatestailun jälkeen vaikutti todella hengettömältä sekä perus tusinatavaralta MUTTA alun tutorial hömpöttelyn jälkeen pelimaailma sitten aukesi kunnolla ja kyllähän tuota maisemaa näyttäisi riittävän. Pelistä myös huomaa että se on vartavasten tehty kaverin kanssa yhdessä pelattavaksi ( kuten Army Of Two ) ja voi taivas kuinka hauskaksi meno sitten yltyykin :)

Todella positiiviseksi yllätykseksi tämä osoittautui ja kuka nyt ei nauttisi tilanteesta kun olet kaverin kanssa tankissa ja isket 5 C4 paukkua masiinan kylkeen ja sitten kamikazella kerrostaloa päin ja BOOM!! :D

Täytyy myöntää että olin todella skeptinen peliä kohtaan aluksi ja vielä ekan vartin pikatestailun jälkeen vaikutti todella hengettömältä sekä perus tusinatavaralta MUTTA alun tutorial hömpöttelyn jälkeen pelimaailma sitten aukesi kunnolla ja kyllähän tuota maisemaa näyttäisi riittävän. Pelistä myös huomaa että se on vartavasten tehty kaverin kanssa yhdessä pelattavaksi ( kuten Army Of Two ) ja voi taivas kuinka hauskaksi meno sitten yltyykin :)

Todella positiiviseksi yllätykseksi tämä osoittautui ja kuka nyt ei nauttisi tilanteesta kun olet kaverin kanssa tankissa ja isket 5 C4 paukkua masiinan kylkeen ja sitten kamikazella kerrostaloa päin ja BOOM!! :D

Joo toi on jotain jota arvostan peleissä jossa se on mahdollista. Voit keksiä itse miten lähestytään, eikä vain sillä yhdellä, pakollisella tavalla. :D

Ei, kyllä huomattavasti tyylikkäämpi oli se helikopteri-isku, "Ride Of The Valkyries" Style: Kylki täyteen C-4, winchillä vielä öljy-tankki mukaan ja kamikaze UP:in leiriin! Teoriassa varsin pätevä suunnitelma mutta käytäntö kusi ja paukut päätyivät kahteen toiseen öljy-tankkiin eli leiri sai mukavasti kyytiä - Se se oli Big-Bara-Bum ;)

Ei, kyllä huomattavasti tyylikkäämpi oli se helikopteri-isku, "Ride Of The Valkyries" Style: Kylki täyteen C-4, winchillä vielä öljy-tankki mukaan ja kamikaze UP:in leiriin! Teoriassa varsin pätevä suunnitelma mutta käytäntö kusi ja paukut päätyivät kahteen toiseen öljy-tankkiin eli leiri sai mukavasti kyytiä - Se se oli Big-Bara-Bum ;)

hah!! Totta turiset! :D Mitähän myö seuraavaksi keksitään? :p C4 paukut crossipyöriin ja vuorelta alas syöksyen viholliscamppiin :p

Hauska temppu on myös laittaa helikopteri täyteen C4:ta ja tiputtaa se sitten vihollisleirin öljyvarastojen päälle :D

Demo antoi kyllä täysin väärän kuvan tästä, onneksi menin ja ostin sen täältä, kiitos vaan Maqqulle! Helvatan hauskaa ollut yksinpelin puolella parit ekat tunnit. Ja lysti tuplaantuu co-opin myötä mitä pitäis pikapuoliin testata.

Demo antoi kyllä täysin väärän kuvan tästä, onneksi menin ja ostin sen täältä, kiitos vaan Maqqulle! Helvatan hauskaa ollut yksinpelin puolella parit ekat tunnit. Ja lysti tuplaantuu co-opin myötä mitä pitäis pikapuoliin testata.

Kyllä tämä kyseinen tuotos on vartavasten Army Of Two:n tapaan tehty kaverin kanssa pelattavaksi.

Kun eilen pelasin kaverilla huviksi koneella niin...mitä nyt sanois, aika helkkarin paska peli mutta pelailin sitä, kuten sanoin, huviksi.

Ajoin kalliota päin crossilla eikä se edes kaatunut?!
Aina kun kuolin jouduin johonkin helv*tin kartanoon joka oli nähtävästi save pointti. Sain vain pistoolin, jossa oli 15 kutia, en mitään muuta.
Hajotin Fionan ruman auton ja se maksoi minulle kymppitonnin?
Autokin tuhoutuu aika helposti se ei paljoa kestä.
Menin sotimaan kinuskeja vastaan, hetken päästä kaikki kondiksessa, kuitenkin puolet leiriläisistä soti minua vastaan ja puolet olivat 'ttuilematta ja hoki"terve vain!".
Yhden tehtävän tein, Sniper Challenge 1:sen, sen enempää en jaksanut.

Peli on surkea tuotos, ja antoiko PELIT tosiaan tälle roskapelille 90-93, mitä olikaan?
Itse olisin antanut 52 pistettä tai vähemmän, ja 6 numerona.

Kun eilen pelasin kaverilla huviksi koneella niin...mitä nyt sanois, aika helkkarin paska peli mutta pelailin sitä, kuten sanoin, huviksi.

Ajoin kalliota päin crossilla eikä se edes kaatunut?!
Aina kun kuolin jouduin johonkin helv*tin kartanoon joka oli nähtävästi save pointti. Sain vain pistoolin, jossa oli 15 kutia, en mitään muuta.
Hajotin Fionan ruman auton ja se maksoi minulle kymppitonnin?
Autokin tuhoutuu aika helposti se ei paljoa kestä.
Menin sotimaan kinuskeja vastaan, hetken päästä kaikki kondiksessa, kuitenkin puolet leiriläisistä soti minua vastaan ja puolet olivat 'ttuilematta ja hoki"terve vain!".
Yhden tehtävän tein, Sniper Challenge 1:sen, sen enempää en jaksanut.

Peli on surkea tuotos, ja antoiko PELIT tosiaan tälle roskapelille 90-93, mitä olikaan?
Itse olisin antanut 52 pistettä tai vähemmän, ja 6 numerona.

Toiset tykkää, toiset eivät..

ei siinä mitään outoa ole että spawnaa sinne save pointtiin tai, että ei ole panoksia kun olet juuri kuollut.
ja se kymppitonni fionan autosta ei ole paljon kun pelissä saa helposti satoja miljoonia.:rolleyes:
ja leiriläisethän ampuu takas jos ammut niitä, ei siinäkään mitään outoa :D

kyllä ainakin itse pelistä pidin ja jonkun 85 olisin ehkä antanut.

ja leiriläisethän ampuu takas jos ammut niitä, ei siinäkään mitään outoa :D

Joo, mutta muistaakseni tuli joku ihme "Hostile - Friendly mittari", kun meni friendlylle ja kaikki oli ok, koitin etsiä asekauppoja tai mistä niitä olisi saanutkaan, mut ei...kallion yli kiipeää jeeppi machine gun miehen kera. Tuo peli on kyllä niin harmittavan paska, EA osaa vain urheilu- ja autopelit.

Ylös Bottom