Vastaus: PES vs. FIFA - virallinen taisteluketju (kaikki vuodet ja alustat)
Muutaman pelin pelasin paljon puhutun FIFA,n demoa eilen. Petyin ja pahasti. Se pelituntuma kun ei ole läheskään PES,n tasolla. Painallusten reagointi tökkii ja miesten hallinta ei ole ollenkaan sulavaa. Yök!
Sen verran kuitenkin voin Fifaa kehua, että pelin tunnelma ja grafiikka olivat erittäin hyviä, mutta noi ominaisuudet eivät paljon helpota.
Keskityis EA ens kerralla parantamaan olennaisia asioita eikä lisäämään jotain höpöhöpö juttuja(esim maalin jälkeinen tuulettaminen erikois näppäimin )

Muutaman pelin pelasin paljon puhutun FIFA,n demoa eilen. Petyin ja pahasti. Se pelituntuma kun ei ole läheskään PES,n tasolla. Painallusten reagointi tökkii ja miesten hallinta ei ole ollenkaan sulavaa. Yök!
Sen verran kuitenkin voin Fifaa kehua, että pelin tunnelma ja grafiikka olivat erittäin hyviä, mutta noi ominaisuudet eivät paljon helpota.
Keskityis EA ens kerralla parantamaan olennaisia asioita eikä lisäämään jotain höpöhöpö juttuja(esim maalin jälkeinen tuulettaminen erikois näppäimin )

Tai sitten olen pelannut liikaa Gran Turismo Prologueta, niin on vähän korkeammat odotukset nykyään tuon grafiikan suhteen.
 Tai sitten olen pelannut liikaa Gran Turismo Prologueta, niin on vähän korkeammat odotukset nykyään tuon grafiikan suhteen. Laitteisto on siis kunnosa, mutta mielestäni FIFA oli todella ruma. Prologue on taas erinomaisen näyttävä, yhdessä Metal Gear Solid nelosen kanssa kaunein peli mitä olen koskaan nähnyt livenä (HD resolla oleva gameplay kuva Resident Evil 5-pelistä vie kummastakin voiton). Fifan grafiikoissa on jotain yhteneväisyyttä Call of Duty 4 kanssa, eli niiden ulkoasu näyttää, miten sen asian nyt ilmaisisi, PC-peleissä käytetyltä grafiikalta ja siinä on jotakin häiritsevää. En osaa asiaa kovin tarkasti kuvailla, mutta normaalisti on nähtävissä onko peli ulkoasultaan PC:n peli vai konsolin peli. Ja PC:lle tehdyissä grafiikoista en jostakin syystä pidä, vaikka ne sinänsä olisivatkin hienoja. En esimerkiksi ymmärtänyt lainkaan sitä Call of Dutyn saamaa hehkutusta sen jälkeen kun olin pelin nähnyt omin silmin, ei siinä todellakaan ollut mitään erikoista ulkoasun suhteen.
 Laitteisto on siis kunnosa, mutta mielestäni FIFA oli todella ruma. Prologue on taas erinomaisen näyttävä, yhdessä Metal Gear Solid nelosen kanssa kaunein peli mitä olen koskaan nähnyt livenä (HD resolla oleva gameplay kuva Resident Evil 5-pelistä vie kummastakin voiton). Fifan grafiikoissa on jotain yhteneväisyyttä Call of Duty 4 kanssa, eli niiden ulkoasu näyttää, miten sen asian nyt ilmaisisi, PC-peleissä käytetyltä grafiikalta ja siinä on jotakin häiritsevää. En osaa asiaa kovin tarkasti kuvailla, mutta normaalisti on nähtävissä onko peli ulkoasultaan PC:n peli vai konsolin peli. Ja PC:lle tehdyissä grafiikoista en jostakin syystä pidä, vaikka ne sinänsä olisivatkin hienoja. En esimerkiksi ymmärtänyt lainkaan sitä Call of Dutyn saamaa hehkutusta sen jälkeen kun olin pelin nähnyt omin silmin, ei siinä todellakaan ollut mitään erikoista ulkoasun suhteen.