Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekniset ongelmat

Aika radikaalin tempun tekivät, kaikkia nollille, mutta esim. jos olet asentanut 5 pommia niin se myös näkyy trophy-vaatimuksessa eli kaikki pommien asentamiset/purkamiset, VIP suojaaminen/tappaminen, hossujen pelastaminen ovat säilyneet, mutta tilastoissa niitä ei näy, myös aseisiin tarvittavat vaatimukset ovat pysyneet ennallaan.

mitä muuta ois voinu odottaa? onha se sentää slant 6..:D

Ei, mutta hyomasin myös, että joiden rankit olivat oikeat pysyivät.

ja miten mä en muka ois voinu olla siel maailman top-5 listalla:D tosiaan hoiti helvetin hyvin tän rankkitabun. sehän on niitten vika joiden statsit bugaa.:rolleyes: sais tulla jotai lisäsisältöö pelii et alkas kiinnostaa taas...

ja kuinkaha kauan tätä pakettii saadaan odottaa? meinaan on ennenki ne aikataulut ollu nii paikkaansa pitäviä. sen takia ei varmaankaa mitää varmaa tietoo oo viellä tullu...:D

No varmaan se, että en ole pelannut Playstation konsoleilla montaa vuotta = mulle ei ole vielä kehittynyt Playstation TM epämuodostuneet kädet kumisormilla :D Eikä varmaan tässä iässä enää niiden muovaaminen ole mahdollistakaan, ei nämä lapiot taipus tuohon ikinä vaikka koitankin niitä harjaannuttaa Dual Shockille...ei pystys ampuun samaan aikaan tarkasti, koska käsien asento ohjaimilla muuttuu.

joo ei mullakaan toi vasemman etusormen kikkailu onnistu, eli et ole gimble ainoa. Kaveri sano myös painelevansa etusormella skopet jne, jotka siinä d-padissa alunperin on kun taas itse väkersin zoom-in ja zoom-outin tatteihin. Nyt oon jo jokin aika sitten palauttanu ohjaimen oletusasetuksille, ihan vaan sen takia että skopetus on todettu niin tarpeettomaks että olkoon d-padissa. Kaiken muunkin turhan oon änkeny noihin d-padeihin kuten pilkat ja käskyt sekä kurkkauksen ja jotain muuta roskaa...

Vielä kun sais sen mahdollisuuden että vois poistaa komentoja kokonaan noista näppäimistä niin lähtis kurkkaukset, pilkat ja käskyt sekä night vision helvettiin niin sais vähän tilaa tehdä unelma kontrollit, mutta tuskin taitaa ehtiä ennen killzonea jolloin tämän pelin päivät ovat luetut.

Paskan möivät, ei voi muuta sanoa kuin että slant 6 kusi tämän pelin julkaisun. Jos olisivat julkaisseet kaikkialla samaan aikaan, mieluiten siten että jenkkilöissäkin vasta nyt, eikä julkaisseet puolivalmista kökköä ja hinkannut euro julkaisua neljän kuukauden päähän niin ei olisi puolet pelaajista pelästyneet tätä, ja varmaan yli 50% mahdollisista eurooppalaisista socomin ostajista jättää tämän huomiotta jos se nyt joskus tänne tulee. Ainakaan beta ei tehnyt keneenkään vaikutusta. Vaikka itse olenkin sitä mieltä että hieno peli kyseessä, mutta aika turha jos peliseura on lähinnä amerikkalaista, sekä muutama hassu suomalainen joka on rohjennut tämän jenkeistä tilata. Unohtamatta sitä että nuo viisi mappia alkavat kyllästyttää, tuli joulun alla pidettyä jopa melkein kuukauden tauko koko pelistä.

Toivokaamme killzonelle parempaa onnea ja olkoon se se "the chosen one" peli joka kokoaa 80% pleikka pelaajista saman katon alle ja voidaan paukuttaa reilusti yli puolivuotta yhteen menoon. Ei tästä kyllä enää mitään sensaatio peliä ainkaan meille eurooppalaisille tule, sanokaa mun sanoneen.

Paskan möivät, ei voi muuta sanoa kuin että slant 6 kusi tämän pelin julkaisun. Jos olisivat julkaisseet kaikkialla samaan aikaan, mieluiten siten että jenkkilöissäkin vasta nyt, eikä julkaisseet puolivalmista kökköä ja hinkannut euro julkaisua neljän kuukauden päähän niin ei olisi puolet pelaajista pelästyneet tätä, ja varmaan yli 50% mahdollisista eurooppalaisista socomin ostajista jättää tämän huomiotta jos se nyt joskus tänne tulee. Ainakaan beta ei tehnyt keneenkään vaikutusta. Vaikka itse olenkin sitä mieltä että hieno peli kyseessä, mutta aika turha jos peliseura on lähinnä amerikkalaista, sekä muutama hassu suomalainen joka on rohjennut tämän jenkeistä tilata. Unohtamatta sitä että nuo viisi mappia alkavat kyllästyttää, tuli joulun alla pidettyä jopa melkein kuukauden tauko koko pelistä.

Toivokaamme killzonelle parempaa onnea ja olkoon se se "the chosen one" peli joka kokoaa 80% pleikka pelaajista saman katon alle ja voidaan paukuttaa reilusti yli puolivuotta yhteen menoon. Ei tästä kyllä enää mitään sensaatio peliä ainkaan meille eurooppalaisille tule, sanokaa mun sanoneen.

Minusta Slant6 on taasen tehnyt helvetin hyvää työtä, kun vaivautuvat päivittämään peliä kohtalaisin väliajoin ja sitä paitsi he joutuivat aloittamaan melkein puhtaalta pöydältä Socomin kehittämisen, joten itse pystyn hyvin antamaan anteeksi epäkohdille ja no beta on beta, mutta huomioon ottaen aikaisemmat Socomit se oli suuri edistysaskel eikä se jättänyt ainakaan kylmäksi itseäni. Julkaisun venyminen oli tietenkin v**uttavaa, mutta eipä ole uutta kun kyseessä on Socom, saivathan jenkit 4 edellistäkin osaa aikaisemmin kuin eurooppalaiset ja nyt tämän Socomin eurooppalaiset saavat valmiimpana.

Socom ei ole ollut koskaan mikään kaikkia pleikka pelaajia yhdistävä verkkopeli, eikä se koskaan mikään sensaatio ole ollutkaan vai odotitko liikoja, koska tänne on tehty peräti oma alue Socomille, mutta ei esim. Resistancelle ja Killzonelle. Yksikään Socomin osa ei tietääkseni ole myynyt miljoonia, mutta ei se tee pelistä sellaista ettei sitä voisi pelata.

Mutta ei tämä peli vie kuninkaan kruunua Socom 2:lta... vielä.

Yksikään Socomin osa ei tietääkseni ole myynyt miljoonia, mutta ei se tee pelistä sellaista ettei sitä voisi pelata.
VG Chartzin mukaan myynnit ovat olleet näin:

SOCOM, 3.44 M
SOCOM II, 2.65 M
SOCOM III, 1.55 M
SOCOM: Fireteam Bravo, 1.37 M
SOCOM: Combined Assault, alle 600 000
SOCOM: Confrontation, toistaiseksi n. 630 000, vaikka on julkaistu vasta USA:ssa ja Japanissa

VG Chartzin mukaan myynnit ovat olleet näin:

SOCOM, 3.44 M
SOCOM II, 2.65 M
SOCOM III, 1.55 M
SOCOM: Fireteam Bravo, 1.37 M
SOCOM: Combined Assault, alle 600 000
SOCOM: Confrontation, toistaiseksi n. 630 000, vaikka on julkaistu vasta USA:ssa ja Japanissa

Kuten sanoin en ole ollut tietoinen myyntiluvuista, mutta kiitos kun informoit. :) Mutta oikeastaan tarkoitin tuolla sitä, että en ole nähnyt missän hemmetin suurta plakaattia jossa lukee "SOCOM on myynyt yli miljoonan" ja olen varmaan hyvin onnistunut välttämään tällaiset otsikot, koska niitä en missään ole koskaan nähnytkään.

en ole nähnyt missän hemmetin suurta plakaattia jossa lukee "SOCOM on myynyt yli miljoonan" ja olen varmaan hyvin onnistunut välttämään tällaiset otsikot, koska niitä en missään ole koskaan nähnytkään.
Jep, jenkkilöissähän tämä pelisarja on aina ollut suosituin ja siellä neljä sukkaa on myynyt yli miljoonan. Muualla ei yksikään. Myynnit ovat laskeneet kuin lehmän häntä ja olemme itse nähneet siihen syyt.

Nytkin menivät keräämään medioilta kehnoja arvostelunumeroita julkaisemalla Confrontationin puolivalmiina. Arvostelijat tietysti arvostelevat tuotteen jota pelaavat arvostelua varten, eikä tiettyä kuvitelmaa tai lupausta siitä mikä se tulee olemaan sitten kun on tehty x-määrä päivityksiä.

Silti pidän pelistä edelleen ja varmasti ostan "uudet" vanhat kartat.

Jep, jenkkilöissähän tämä pelisarja on aina ollut suosituin ja siellä neljä sukkaa on myynyt yli miljoonan. Muualla ei yksikään. Myynnit ovat laskeneet kuin lehmän häntä ja olemme itse nähneet siihen syyt.

Nytkin menivät keräämään medioilta kehnoja arvostelunumeroita julkaisemalla Confrontationin puolivalmiina. Arvostelijat tietysti arvostelevat tuotteen jota pelaavat arvostelua varten, eikä tiettyä kuvitelmaa tai lupausta siitä mikä se tulee olemaan sitten kun on tehty x-määrä päivityksiä.

Silti pidän pelistä edelleen ja varmasti ostan "uudet" vanhat kartat.

Voisiko nämä kartat olla tulossa eu versioon? Itselle ei sinänsä ole merkitystä, kun olen pelannut vaan betan cross roadia, mutta helpommalla selviäisi kun ei heti pitäisi mitään ruveta lataamaan.

Voisiko nämä kartat olla tulossa eu versioon? Itselle ei sinänsä ole merkitystä, kun olen pelannut vaan betan cross roadia, mutta helpommalla selviäisi kun ei heti pitäisi mitään ruveta lataamaan.
En usko että tulevat Euroversioon valmiina. DLC:n tarkoitus on tuottaa rahaa. Tässä asiassa olisi kuitenkin ilo olla väärässä.

Minusta Slant6 on taasen tehnyt helvetin hyvää työtä, kun vaivautuvat päivittämään peliä kohtalaisin väliajoin ja sitä paitsi he joutuivat aloittamaan melkein puhtaalta pöydältä Socomin kehittämisen, joten itse pystyn hyvin antamaan anteeksi epäkohdille ja no beta on beta, mutta huomioon ottaen aikaisemmat Socomit se oli suuri edistysaskel eikä se jättänyt ainakaan kylmäksi itseäni. Julkaisun venyminen oli tietenkin v**uttavaa, mutta eipä ole uutta kun kyseessä on Socom, saivathan jenkit 4 edellistäkin osaa aikaisemmin kuin eurooppalaiset ja nyt tämän Socomin eurooppalaiset saavat valmiimpana.

Socom ei ole ollut koskaan mikään kaikkia pleikka pelaajia yhdistävä verkkopeli, eikä se koskaan mikään sensaatio ole ollutkaan vai odotitko liikoja, koska tänne on tehty peräti oma alue Socomille, mutta ei esim. Resistancelle ja Killzonelle. Yksikään Socomin osa ei tietääkseni ole myynyt miljoonia, mutta ei se tee pelistä sellaista ettei sitä voisi pelata.

Mutta ei tämä peli vie kuninkaan kruunua Socom 2:lta... vielä.

Jooo, siis sanotaan nyt näin että kyllä, odotin ja paljon tältä peliltä, eikä siinä mitään, idea on aivan loistava ja muutenkin ihan top luokkaa mitä on vähään aikaan nähty, ei mitään ongelmaa muuten, mutta kun peli toimi. Teknisiä ongelmia niin paljon että peli on pelaamis kelvoton ennen kuin päivittävät tuon siihen pisteeseen että sitä voi pelata. Meillä oli eilen taas pienen tauon jälkeen klaanimatsi ja mites siinä kävikään? No peli keskeytettiin ensimmäisen mapin jälkeen kun console gamingin tuomari kutsuttiin paikalle toteamaan että peli ei toimi. Hostiakin vaihdettiin mutta ei mitään eroa mihinkään.

Ei se tosin aina oo noin pahasti ollut solmussa ja joskus jopa toiminut suht siedettävästi, mutta ei se ainakaan mulle riitä jos peli toimii joskus "ihan ok" mutta 60-80% peliajasta joutuu kärsimään jostain ihan käsittämättömistä ongelmista. Edes lagiksi sitä eilistä ei voinut sanoa vaan vika oli ihan puhtaasti jossain palvelimessa tai koodissa, jopa www.socom.com sivusto oli nurin.

Ei se mitään kyllä yhden pienen, jopa parin päivän kestoisen ongelman("huoltokatkon") voi katsoa läpi silmien, jos se ei olisi arkipäivää ja tietenkin jostain käyttökatkoksista olisi kiva tiedottaa.

Ja kyllä, hienosti tuntuvat ahkerasti päivittelevän peliä ja onhan se betan julkaisusta paljon muutunut parempaan päin, mutta päästään pöpi pitää olla jos tuota haluaa sanoa toimivaksi peliksi. Ehkä se jonain päivänä toimii mutta ei ainakaan vielä. Enkä suosittele kenellekkään sitä riskiä että ostaa tämän pelin ja jää odottelemaan sitä päivää vaan ostakaa suosiolla joku muu peli.

Ja miten se nyt liittyy mihinkään että socomien julkaisut on ennenkin ryssitty?? Tarkoittaako se sitä että ne pitää aina jatkossakin ryssiä? Ja itse olisin sitä mieltä että niiden ei olisi pitänyt julkaista sitä jenkeissä silloin, vaan esimerkiksi vasta nyt samaan aikaan kun euroopassa, kenties vielä myöhempään, esim 2009 syksyllä ja jatkaa betaa siihen asti jotta kaikki ongelmat olisi saatu korjattua ennen kuin peliä aletaan myydä.

Ja itse olisin sitä mieltä että niiden ei olisi pitänyt julkaista sitä jenkeissä silloin, vaan esimerkiksi vasta nyt samaan aikaan kun euroopassa, kenties vielä myöhempään, esim 2009 syksyllä ja jatkaa betaa siihen asti jotta kaikki ongelmat olisi saatu korjattua ennen kuin peliä aletaan myydä.
Niinhän se olisi ollut järkevämpää, mutta ehkäpä pelin tekemiseen varatut rahat loppuivat kesken. Johan peliä lykättiin melkein vuosi alkuperäisestä suunnitelmasta, kun eka video sai niin murskaavaa kritiikkiä faneilta (mm. kankeat animaatiot ja klassinen 3rd person "Socom-kuvakulma" oli muutettu OTS:ksi.)

eka video sai niin murskaavaa kritiikkiä faneilta (mm. kankeat animaatiot ja klassinen 3rd person "Socom-kuvakulma" oli muutettu OTS:ksi.)

Ja onneks noiki korjattiin... :rolleyes: eli ei todellakaa korjattu vaa peli on vielläki kankee ja jätkä jää jumiin joka koloon mihi koitan sitä tunkee.. mut hei!! onneks mulla on toi OTS nii voi tähyillä sieltä kolosta tosi näppärästi... oikee tähtäimen kanssa ukkelin takaraivoa!!!:eek:

Niin paljon kuin haluaisin pitää uudesta Socomista. Ei vaan pysty.

Tänään ajattelin reilun kuukauden(?) tauon jälkeen antaa Socomille mahdollisuuden.
Saa olla pitkään aikaan taas viimeinen.

Ensin säädin 20 min bluetooth mikin kanssa. Se nyt ei ollut Socomin vika.
Hiukan rasittuneena säädöstä ajattelin kuvata Socomin käynnistymisen:
16 min myöhemmin pääsin jo pelaaamaan. Yhden kierroksen sitten olikin mappi loppu.
Lobbyssa kesti normaalisäätö kun yhtä kaveria painostettiin lähtemään, jotta saatiin tilaa.. Lähti se lopulta..
Sitten uuteen mappiin. Yksi kierros ja yhteysvirhe tai mikä lie. Se siitä.

Silti suosittelen peliä kaikille, mutta vuoden 2010 puolella (olettaen että saadaan 4-5 päivitystä sitä ennen).

Isken videonkin johonkin huomenna jos jaksan. Sitä keltaista pyörää on niin mukava katsoa.

Eilen socomi meni jumiin päävalikko kohtaan, mikään nappi ei toiminut, ei muutakun virrat pois. eihän tässä mitään ihmeellistä ole mutta kun tänään käynistin socomin niin on jumissa edelleen samassa kohdassa Elikkä hahmot näkyy ihan normaalisti mut napeista ei tapahdu mitää. Nyt tarvitsisi vähän jelppiä.

Eilen socomi meni jumiin päävalikko kohtaan, mikään nappi ei toiminut, ei muutakun virrat pois. eihän tässä mitään ihmeellistä ole mutta kun tänään käynistin socomin niin on jumissa edelleen samassa kohdassa
Poista pelin datatiedostot (mutta älä savea) ja yritä uudestaan.

Ylös Bottom