No varmaan se, että en ole pelannut Playstation konsoleilla montaa vuotta = mulle ei ole vielä kehittynyt Playstation TM epämuodostuneet kädet kumisormilla

Eikä varmaan tässä iässä enää niiden muovaaminen ole mahdollistakaan, ei nämä lapiot taipus tuohon ikinä vaikka koitankin niitä harjaannuttaa Dual Shockille...ei pystys ampuun samaan aikaan tarkasti, koska käsien asento ohjaimilla muuttuu.
joo ei mullakaan toi vasemman etusormen kikkailu onnistu, eli et ole gimble ainoa. Kaveri sano myös painelevansa etusormella skopet jne, jotka siinä d-padissa alunperin on kun taas itse väkersin zoom-in ja zoom-outin tatteihin. Nyt oon jo jokin aika sitten palauttanu ohjaimen oletusasetuksille, ihan vaan sen takia että skopetus on todettu niin tarpeettomaks että olkoon d-padissa. Kaiken muunkin turhan oon änkeny noihin d-padeihin kuten pilkat ja käskyt sekä kurkkauksen ja jotain muuta roskaa...
Vielä kun sais sen mahdollisuuden että vois poistaa komentoja kokonaan noista näppäimistä niin lähtis kurkkaukset, pilkat ja käskyt sekä night vision helvettiin niin sais vähän tilaa tehdä unelma kontrollit, mutta tuskin taitaa ehtiä ennen killzonea jolloin tämän pelin päivät ovat luetut.
Paskan möivät, ei voi muuta sanoa kuin että slant 6 kusi tämän pelin julkaisun. Jos olisivat julkaisseet kaikkialla samaan aikaan, mieluiten siten että jenkkilöissäkin vasta nyt, eikä julkaisseet puolivalmista kökköä ja hinkannut euro julkaisua neljän kuukauden päähän niin ei olisi puolet pelaajista pelästyneet tätä, ja varmaan yli 50% mahdollisista eurooppalaisista socomin ostajista jättää tämän huomiotta jos se nyt joskus tänne tulee. Ainakaan beta ei tehnyt keneenkään vaikutusta. Vaikka itse olenkin sitä mieltä että hieno peli kyseessä, mutta aika turha jos peliseura on lähinnä amerikkalaista, sekä muutama hassu suomalainen joka on rohjennut tämän jenkeistä tilata. Unohtamatta sitä että nuo viisi mappia alkavat kyllästyttää, tuli joulun alla pidettyä jopa melkein kuukauden tauko koko pelistä.
Toivokaamme killzonelle parempaa onnea ja olkoon se se "the chosen one" peli joka kokoaa 80% pleikka pelaajista saman katon alle ja voidaan paukuttaa reilusti yli puolivuotta yhteen menoon. Ei tästä kyllä enää mitään sensaatio peliä ainkaan meille eurooppalaisille tule, sanokaa mun sanoneen.