Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U - 8. sukupolven konsolit
Xbox Onen kohdalla noita kaikkia on jo olemassa, ja nyt on ehkä mahdollista toteuttaa niitä konsepteja, jotka todettiin vanhalla boksilla teknisesti liian haastaviksi ellei peräti mahdottomiksi (joko Kinectin epätarkkuuden, viipeen ja/tai X360:n prosessointitehon takia).
Mitään takeita ei tietystikään ole, mutta tässä vaiheessa on mielestäni turhaa sirotella tuhkaa itsensä taikka uuden Kinectin päälle. Jos parin vuoden päästäkin Kinectin käyttö peleissä on pääasiassa äänikomentoja ja napeilla toimivien juttujen korvaamista (yleensä) hitaammilla eleillä, voitaneen Kinect todeta pettymykseksi.
Ensimmäisen Kinectin kohdalla lähdettiin ihan tyhjästä, eli ei ollut konsepteja, ideoita, kehitystyökaluja eikä varsinkaan aiempaa kokemusta siitä, mikä toimii ja mikä ei.Mikä on kahden vuoden kuluttua niin eri lailla, että silloin olisi aihetta odottaa jotain mullistavaa Kinect-toiminnallisuutta peleissä?
Xbox Onen kohdalla noita kaikkia on jo olemassa, ja nyt on ehkä mahdollista toteuttaa niitä konsepteja, jotka todettiin vanhalla boksilla teknisesti liian haastaviksi ellei peräti mahdottomiksi (joko Kinectin epätarkkuuden, viipeen ja/tai X360:n prosessointitehon takia).
Mitään takeita ei tietystikään ole, mutta tässä vaiheessa on mielestäni turhaa sirotella tuhkaa itsensä taikka uuden Kinectin päälle. Jos parin vuoden päästäkin Kinectin käyttö peleissä on pääasiassa äänikomentoja ja napeilla toimivien juttujen korvaamista (yleensä) hitaammilla eleillä, voitaneen Kinect todeta pettymykseksi.