Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Unchartedissa tuo kulmakämppääminen ei ole kovin paha ongelma. Ukot, kun imee luotia mukavasti. Ei siinä mitään, homma toimii pelissä loistavasti.
Tässä taas, jos ukot putoavat edelleen parista kudista, se ei olekkaan kovin mukava juttu. Taitaa kulmakämppiminen tuoda liikaa etua. Rajattuahan tuo 3rd person -kuvakulmalla pelaaminen on, joten turha sinänsä valittaa.

Voikohan privalla teepussitella ensimmäisestä persoonasta noita 3rdPS nyyppiä? t. Hyppivä nyyppä

Mikä tekee TPS pelaajasta nyypän? Hänhän voi olla HC:mpi kuin sinä ja pussittaa sut 6-0. Nykyään on ihan liikaa porukkaa jotka valittaa heti kun omaan lempisarjaan laitetaan jotain uutta. Mitä ihmiset valittaa jostain TPS pelimuodosta, kun sitä ei kerta oo pakko pelata. Koittakaa nyt ymmärtää että se on erittäin hyvä lisä niille jotka tykkää pelata TPS pelejä, eikä FPS pelaajat menetä siinä yhtään mitään. Muistan kun porukka itki UC2 MP:stäkin "Ei juma pitäny siihenki tunkee joku multiplayeri, toivottavasti ne onnistuu siinä tai koko pelisarja saa huonon maineen" -.- ja kuinka kävi? Tuli Paras PS3 mitä on tehty ja nettipeli on toisiks paras, koska MW1:ssä on paras edelleen :P vaikkei sitä jaksakkaan pelata

Mikä tekee TPS pelaajasta nyypän? Hänhän voi olla HC:mpi kuin sinä ja pussittaa sut 6-0. Nykyään on ihan liikaa porukkaa jotka valittaa heti kun omaan lempisarjaan laitetaan jotain uutta. Mitä ihmiset valittaa jostain TPS pelimuodosta, kun sitä ei kerta oo pakko pelata. Koittakaa nyt ymmärtää että se on erittäin hyvä lisä niille jotka tykkää pelata TPS pelejä, eikä FPS pelaajat menetä siinä yhtään mitään. Muistan kun porukka itki UC2 MP:stäkin "Ei juma pitäny siihenki tunkee joku multiplayeri, toivottavasti ne onnistuu siinä tai koko pelisarja saa huonon maineen" -.- ja kuinka kävi? Tuli Paras PS3 mitä on tehty ja nettipeli on toisiks paras, koska MW1:ssä on paras edelleen :P vaikkei sitä jaksakkaan pelata

Lainatakseni sun ekaa postaustas:

tekkin törmäsin äskön tohon uutiseen että TPS olis tulossa peliin ja olin ihan innoissani! Vihdoin vaihtelua FPS soopailuun. Ihmiset jotka sanoo että peruuvat tän takia tilauksen ni ihan hyvä vaan, onpahan vähemmän nyyppiä hyppimässä siellä.

Joten kysymykseni kuuluu, mikä tekee FPS-pelaajasta nyypän?

P.S. Me quassimon kans bagitellaan yhes nyyppiä.

Lainatakseni sun ekaa postaustas:

Joten kysymykseni kuuluu, mikä tekee FPS-pelaajasta nyypän?

P.S. Me quassimon kans bagitellaan yhes nyyppiä.

en sanonut FPS pelaajia nyypiks -.- Sanoin aika selvästi että ihmiset jotka peruu tilauksen on nyyppiä. Täytyyhän niiden olla jos ne ei uskalla pelata kuin FPS:ää, pelkäävät häviötä TPS:ssä ja siks jättää pelin ostamatta. Ite onneks en välitä olis tää kumpi tahansa, jos tää olis ollu pelkkä FPS ni olisin ostanu joka tapaukses ja vaik ne olis vaihtanu FPS:stä kokonaan TPS:sään ni olisin ostanu. Ite kyllä tykkään ihan molemmista, mutta nyt viime-aikoina ei oo hirveesti hyviä TPS:iä tullu joten olen innoissani että tässä pelissä on molemmat.

No esimerkiksi HC pelimuotoja vähemmän? :rolleyes:

Vähäks hyvä just että tuloo TPS ei tarvi vaihtaa levyä jos haluu pelata TPS(socom/MGO). just tämmösiä uudistuksia kaivataankin. Pelistä tuloo paras ikinä. Ei malta odottaa kyl yhtään. Heehe pääsee näyttää socom skilliä :p

No nyt on kyllä loppupäätös tehty. Hankin tämän heti ekana päivänä ja AC2 ja A Crack In Timen joululahjaksi, koska vaikuttaa että tässä pelissä on todella paljon enemmän pelattavaa kun esim. R&C :ssä.

Aika megaton, harvinaista, että tällasia yllätyksiä vielä nykyäänkin tulee..

Eikös tossa puhuttu vuotaneista pelimuodoista. Ei sitä tiedä vaikka niitä olisi lisää...

Ja sitten se, että eikö IW tiedä sitä, että HCtakin pelataan, joten paras olisi, että tulisi enemmän HC pelimuotoja. Toisaalta sitä ei tiedä vaikka niitä olisikin lisää. Toivottavasti.

No eihän ne oo karsinu niitä yhtään, se että niitä ei oo lisää ei tarkota että niitä on vähemmän. Tavallaanhan niitä on enemmän, mutta ne vaan ei oo kaikki FPS;)

Kyllähän siitä puuttuu esim. HC HQ... No se ei ole paljoa mutta niitä pelimuotoja olisi kiva saada lisää HC:een. Ei minulla loppujen lopuksi mitään tuota TPS vastaan ole mutta toivotaan että tämä ei kuitenkaan ollut se mullistava asia mitä luvattiin... :)

Kyllähän siitä puuttuu esim. HC HQ... No se ei ole paljoa mutta niitä pelimuotoja olisi kiva saada lisää HC:een. Ei minulla loppujen lopuksi mitään tuota TPS vastaan ole mutta toivotaan että tämä ei kuitenkaan ollut se mullistava asia mitä luvattiin... :)

Sitä ei ollut alkuperäisessä MW1:ssäkään se tuli pätsissä.

snipaamisesta pitäs tulla TPS:ssä mielenkiintosta :D toivottavasti toteutettu samalla tavalla ku Gears Of Warissa, se olis hauskaa

en sanonut FPS pelaajia nyypiks -.umpi tahansa, jos tää olis ollu pelkkä FPS ni olisin ostanu joka tapaukses ja vaik ne olis vaihtanu FPS:stä kokonaan TPS:shyviä TPS:iä tullu joten olen innoissani että tässä pelissä on molemmat.

Voi että, toi video ei toiminu tos ps3 selaimes ja nois ekois viesteis herkuteltiin sillä että saa pelata 3rd personissa jos siihen vaihtaa, jos FPS peli muuttu yhtäkkii joksku FPS/TPS hybridiks ni kai minä sen peruutan, koska omasta mielestä kulma kurkkiminen ja TPS, niis ei oo mitää järkee tai fiilistä, mutta olikin joku erillinen TPS TDM ni enkai sitten peru tilausta.
Jos se tekee musta "nyypän" ni vitty joo oon sitte nyyppä ja pska jota viet 6-0-silmätkiinnu-jalat-niskantakana.
Ja noihin muihin komenteihin ei jaksa vastat kun sulla ei oo selkeesti oo käryä mitä pelejä yms oon aijemin pelannu ja pidän suosikkina, eli hoida vaan 6-0 kun oot niin hyvä, mä yritän treenaa sit vaik et joskus tulis 5-1.

Joo, onneks noi TPS modit on erikseen, mä jo säikähin et tyyliin joka pelimodis voi valita että kummalla kuvakulmalla pelaat, silloin se menis kyl aikamoiseks sössimiseks. Mut jos sielä on tyyliin joku yks TPS Team deathmatch, niin olkoot vaan sielä. Kun ei niihin tarvitse koskea.

Kyllä tässä nyt näyttäis IW tekevän semmosen tempun että paljon muita pelejä ei enää kohta tarvi omistaa. Jos siis nää shooterit yhtään nappaa. Kyl mua ketuttais katella noita videoita, jopa toi 3rd person on sen verran hiotun näköinen että tullee imasemaan SOCOMisteja CODin ääreen.

Joutuu vissiin pitää vapari ja mennä kleikkojen kans kikantin ovelle väijyy... :p

Niin aiemmin siitä yritin udella, vaikkei sitä varmaan kukaan tiedäkään, pystyisikö noita privoja pelata sekä FPS että TPS vinkkeleistä. Sillee sekasin you know. Ois kiva kokeilla onko toi kulmakämppi tosiaan niin paha. Ainakin kolme kulmaa pystyy vyöryttää noilla STUNeilla ja valoilla.

Joskus kuulin tämmöisen huhun siis huhun, enkä oikein voi uskoa miten se siis voisi toimia.
Eli netissä voisi pelata keskenään sekä ps3 ja xbox360 käyttäjät, mutta eihän toi voi olla mahdollista.

Joskus kuulin tämmöisen huhun siis huhun, enkä oikein voi uskoa miten se siis voisi toimia.
Eli netissä voisi pelata keskenään sekä ps3 ja xbox360 käyttäjät, mutta eihän toi voi olla mahdollista.

No eihän se olekaan.

mites toi tähtääminen kolmannes persoonas onko se semmosta lonkalta vetelyy vai tulee joku risti keskelle näyttöö ainakin tuo video oli niin huono laatunen etten erottanu! en kattonu oliko parempaa tarjol! ei mua ainakaan haittaa tuommonen 3rd person juttu! eiköhän sitä tule kokeiltuu kun ei tuota aina kuitenkaan samaa muotoo jaksa jauhaa.

mites toi tähtääminen kolmannes persoonas onko se semmosta lonkalta vetelyy vai tulee joku risti keskelle näyttöö ainakin tuo video oli niin huono laatunen etten erottanu! en kattonu oliko parempaa tarjol! ei mua ainakaan haittaa tuommonen 3rd person juttu! eiköhän sitä tule kokeiltuu kun ei tuota aina kuitenkaan samaa muotoo jaksa jauhaa.

Varmaan samalla tavalla kuin mgs:ssä että tähtäin lähenee silleen jänskästi että pystyy tähdätä raudalla.

Ylös Bottom