Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Ei kyllä tuubilla vaadita laisinkaan taitoa. Itse olen pelannut yhden aseen kaikki achievementit läpi ja pakkohan tuo tuubi oli käyttää, niin se tosiaan oli vain johonkin suuntaan räiskimistä, jokaisella laukauksella tuli tappo. Hauskinta oli nämä laukaukset, jotka osuvat suoraan vastapalloon metrin päästä ja ukko vain putoaa maahan. Tuubit ovat oikein käytettynä täysin ok, mutta tänään HQ:ta pelatessa en tiennyt pitääkö itkeä vai nauraa. Vastustajat respaa ja heittää heti tuubilla vain johonkin seinään päin, niin porukkaa putoilee ja sama homma ahtaissa tiloissa.
Tuubit sellaiseksi, että pitää miettiä missä ampuu. Eli ammut liian lähellä seinää tai vastustajaa, niin saatat itse kuolla ja tästä miinuspisteitä. Jos ammut joukkoon, jossa omia, niin omatkin kuolevat ja tästä enemmän miinuspisteitä sekä isolla ilmoitus, että henkilö x on tappanut omia. Tarpeeksi, kun perseilee, niin omat tiimiläiset äänestävät "kick player x" ja tietyn äänisaaliin sattuessa menetät kaikki pisteesi lennät pelistä pois. Minä olen henkilökohtaisesti 100% valmis tälläiseen uudistukseen ja tämä kysyy niitä todellisia taitoja. Mutta veikkaanpa, että nämä tuubin "puolustelijat", eivät ehdotuksestani oikein pidä, koska näin saattaa saada paskaa niskaan ja k/d-ratio putoaa. Oli miten oli, tämä olisi paras ratkaisu.
	
		
			
		
		
	
				
			Ei kyllä tuubilla vaadita laisinkaan taitoa. Itse olen pelannut yhden aseen kaikki achievementit läpi ja pakkohan tuo tuubi oli käyttää, niin se tosiaan oli vain johonkin suuntaan räiskimistä, jokaisella laukauksella tuli tappo. Hauskinta oli nämä laukaukset, jotka osuvat suoraan vastapalloon metrin päästä ja ukko vain putoaa maahan. Tuubit ovat oikein käytettynä täysin ok, mutta tänään HQ:ta pelatessa en tiennyt pitääkö itkeä vai nauraa. Vastustajat respaa ja heittää heti tuubilla vain johonkin seinään päin, niin porukkaa putoilee ja sama homma ahtaissa tiloissa.
Tuubit sellaiseksi, että pitää miettiä missä ampuu. Eli ammut liian lähellä seinää tai vastustajaa, niin saatat itse kuolla ja tästä miinuspisteitä. Jos ammut joukkoon, jossa omia, niin omatkin kuolevat ja tästä enemmän miinuspisteitä sekä isolla ilmoitus, että henkilö x on tappanut omia. Tarpeeksi, kun perseilee, niin omat tiimiläiset äänestävät "kick player x" ja tietyn äänisaaliin sattuessa menetät kaikki pisteesi lennät pelistä pois. Minä olen henkilökohtaisesti 100% valmis tälläiseen uudistukseen ja tämä kysyy niitä todellisia taitoja. Mutta veikkaanpa, että nämä tuubin "puolustelijat", eivät ehdotuksestani oikein pidä, koska näin saattaa saada paskaa niskaan ja k/d-ratio putoaa. Oli miten oli, tämä olisi paras ratkaisu.
 
				 
 
		

 Viimeksi eilen kävi niinkin hassusti, että kaksi kaveria juoksi siksakkia mua vastaan ja mä tietenki latasin toiseen heistä kunnon satsin laakereita, mutta auto-aim ei oikein raukka parka tiennyt mihin ne kudit olis pitänyt heittää kun tähtäin haki koko ajan, ja tietenkin yksikään laakeri ei osunut, ja yllätys yllätys, minähän se sain katsella killcamia.
 Viimeksi eilen kävi niinkin hassusti, että kaksi kaveria juoksi siksakkia mua vastaan ja mä tietenki latasin toiseen heistä kunnon satsin laakereita, mutta auto-aim ei oikein raukka parka tiennyt mihin ne kudit olis pitänyt heittää kun tähtäin haki koko ajan, ja tietenkin yksikään laakeri ei osunut, ja yllätys yllätys, minähän se sain katsella killcamia. 

 Sellanen jeppe tahi kimuli kuka harrastaa M16 RD-kämppiä ja kyttää jotain kaukaista oviaukkoo tai ikkunaa tietysti tästä hyötyy kaikkein eniten. Mut ei se minusta pärjäämistä helpota yhtään yleisellä tasolla koska pitää siinä edelleen osata myös tähdätä. AIM-ASSIST ei pysy vihollisen päällä jos vaivautuu hiukan juoksemaankin joskus.
 Sellanen jeppe tahi kimuli kuka harrastaa M16 RD-kämppiä ja kyttää jotain kaukaista oviaukkoo tai ikkunaa tietysti tästä hyötyy kaikkein eniten. Mut ei se minusta pärjäämistä helpota yhtään yleisellä tasolla koska pitää siinä edelleen osata myös tähdätä. AIM-ASSIST ei pysy vihollisen päällä jos vaivautuu hiukan juoksemaankin joskus.