Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei kyllä tuubilla vaadita laisinkaan taitoa. Itse olen pelannut yhden aseen kaikki achievementit läpi ja pakkohan tuo tuubi oli käyttää, niin se tosiaan oli vain johonkin suuntaan räiskimistä, jokaisella laukauksella tuli tappo. Hauskinta oli nämä laukaukset, jotka osuvat suoraan vastapalloon metrin päästä ja ukko vain putoaa maahan. Tuubit ovat oikein käytettynä täysin ok, mutta tänään HQ:ta pelatessa en tiennyt pitääkö itkeä vai nauraa. Vastustajat respaa ja heittää heti tuubilla vain johonkin seinään päin, niin porukkaa putoilee ja sama homma ahtaissa tiloissa.

Tuubit sellaiseksi, että pitää miettiä missä ampuu. Eli ammut liian lähellä seinää tai vastustajaa, niin saatat itse kuolla ja tästä miinuspisteitä. Jos ammut joukkoon, jossa omia, niin omatkin kuolevat ja tästä enemmän miinuspisteitä sekä isolla ilmoitus, että henkilö x on tappanut omia. Tarpeeksi, kun perseilee, niin omat tiimiläiset äänestävät "kick player x" ja tietyn äänisaaliin sattuessa menetät kaikki pisteesi lennät pelistä pois. Minä olen henkilökohtaisesti 100% valmis tälläiseen uudistukseen ja tämä kysyy niitä todellisia taitoja. Mutta veikkaanpa, että nämä tuubin "puolustelijat", eivät ehdotuksestani oikein pidä, koska näin saattaa saada paskaa niskaan ja k/d-ratio putoaa. Oli miten oli, tämä olisi paras ratkaisu.

Puhutaanko me nyt Call-of-Dude pelistä?
Muistaakseni niissä ei tarvitse tähdätä. Aim Assist vetää pisteen kohdalleen ja jalkapallokentän kokoinen hit box hoitaa loput.

Ehkä yks typerimpiä kommentteja vähään aikaan. Sä sit vaan ampuile lonkalta koko ajan ja tappoja vaan tulee. Mitäpä jos ettisit vähän kovempaa peliseuraa ja joinit vastapuolelle? Tai sitte vaan menet pelaa sitä Socomias ku se on täydellinen peli ja jätät tän MW2:n nyypille.

Keltanen kortti kaikille ketkä tykkää tuubista.

Tuli hankittua itselleni tuo heartbeat sensor ja täytyy sanoa, että on aika hyödyllinen vehje. Voi aina valmiiksi tähdätä kun vihollinen tulee nurkan takaa. :D

Kumpaa perkkiä muuten käytätte, stopping poweria vai hardlinea jos edes käytätte kumpaakaan? Itse en osaa oiken päättää. Ei ole pahemmin tullut noilla killstreak palkinnoilla juhlittua joten siihen kohtaan olisi tietysti hyvä saada sellanen perkki jolla saa mahdollisimman helposti pitkän tappoputken.

olisi tietysti hyvä saada sellanen perkki jolla saa mahdollisimman helposti pitkän tappoputken.

Kannattaa ottaa cold blooded jotta ne lentohärvelit eivät tapa sinua etkä näy UAV:ssä. Ja vielä parempi jos sinulla on cold blooded pro niin yleensä kaikki uudet pelaajat jäävät viereen katsomaan sinua kun ei tule sitä punaista nimeä/ punaista tähtäintä esille ja sitten voit kävellä viereen ja puukottaa ne :p

Kannattaa ottaa cold blooded jotta ne lentohärvelit eivät tapa sinua etkä näy UAV:ssä. Ja vielä parempi jos sinulla on cold blooded pro niin yleensä kaikki uudet pelaajat jäävät viereen katsomaan sinua kun ei tule sitä punaista nimeä/ punaista tähtäintä esille ja sitten voit kävellä viereen ja puukottaa ne :p

Tietenkin kannattaa ottaa myös sellainen ase jossa on tehoa hyvin. Esim. Scar-H ja M[mikä se bursti ase olikaa]. Koska silloin ei tartte sitä stopping poweria ja voi laittaa cold-blooded.

Kumpaa perkkiä muuten käytätte, stopping poweria vai hardlinea jos edes käytätte kumpaakaan? Itse en osaa oiken päättää. Ei ole pahemmin tullut noilla killstreak palkinnoilla juhlittua joten siihen kohtaan olisi tietysti hyvä saada sellanen perkki jolla saa mahdollisimman helposti pitkän tappoputken.

Itsellä on seuraava usein käytössä, koska tykkään pelaa ACR+silencer. Tuossa ei niin paljon ole tehoa niin siksi stoppari.

Scavenger Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Mutta jos mulla on esim. Scar-H niin tuon stopparin tilalle cold blooded.

Yks jannu teki ground waris sillai et otti danger closen, one man army pron, ja grenade launcherin. Ampu sitte vaan koko matsin samaan kohtaan samasta paikasta mettän yli wastelandissa ja statsit oli jotain luokkaa 20-3..

Hei vähäxsiistii!!!

Joo tosta tähtäämisestä san verran, kyllä Rattari on ihan oikeassa, koska ei tässä pelissä oikeasti pidä osata mitään. Sen takia en jaksakaan pelata tätä.

PS. en ole socompro.

Väitätte ettei tarvi osata mitään. Sanokaa ny mulle miten ihmeessä toiset osaa pelata tätäkin peliä paremmin kun toiset? Osaako ne toiset ketkä pärjää, mahdollisesti vielä huonommin? Sen myönnän että auto-aim löytyy, mut tulisko tappoja ollenkaan jos et osaa viedä ensin tähtäintä vihollisen päälle. Entä snipat? Kaikki osaa siis snipaa kuin JouCo, Soadi tai joku muu tähti? Minun mielestä asioista vois edes yrittää keskustella järkevästi, koska toi mitä väitätte on hevonpaskaa! Eihän tää mikään skillipelien äiti ole sanan varsinaisessa merkityksessä, mut joku tolkku sentään.

Väitätte ettei tarvi osata mitään. Sanokaa ny mulle miten ihmeessä toiset osaa pelata tätäkin peliä paremmin kun toiset? Osaako ne toiset ketkä pärjää, mahdollisesti vielä huonommin? Sen myönnän että auto-aim löytyy, mut tulisko tappoja ollenkaan jos et osaa viedä ensin tähtäintä vihollisen päälle. Entä snipat? Kaikki osaa siis snipaa kuin JouCo, Soadi tai joku muu tähti? Minun mielestä asioista vois edes yrittää keskustella järkevästi, koska toi mitä väitätte on hevonpaskaa! Eihän tää mikään skillipelien äiti ole sanan varsinaisessa merkityksessä, mut joku tolkku sentään.

Heh. Mä en edes osaa käyttää sitä auto-aimia. Eli, ilman sitäkin pärjää. Tai no, siis tulee toimeen. Mutta mä en olekaan tämän pelin mega-tähti. Quassimon sanoissa on vinha perä. Taitava pelaaja vie nyyppää mennen tullen, auto-aimilla tai ilman.

Taitava pelaaja vie nyyppää mennen tullen, auto-aimilla tai ilman.

Tuosta auto-aimista sen verran, että sais ottaa kokonaan pois. :mad: Viimeksi eilen kävi niinkin hassusti, että kaksi kaveria juoksi siksakkia mua vastaan ja mä tietenki latasin toiseen heistä kunnon satsin laakereita, mutta auto-aim ei oikein raukka parka tiennyt mihin ne kudit olis pitänyt heittää kun tähtäin haki koko ajan, ja tietenkin yksikään laakeri ei osunut, ja yllätys yllätys, minähän se sain katsella killcamia. :rolleyes:

Tuosta auto-aimista sen verran, että sais ottaa kokonaan pois. :mad: Viimeksi eilen kävi niinkin hassusti, että kaksi kaveria juoksi siksakkia mua vastaan ja mä tietenki latasin toiseen heistä kunnon satsin laakereita, mutta auto-aim ei oikein raukka parka tiennyt mihin ne kudit olis pitänyt heittää kun tähtäin haki koko ajan, ja tietenkin yksikään laakeri ei osunut, ja yllätys yllätys, minähän se sain katsella killcamia. :rolleyes:
Joo olet ihan oikeassa. Tuo on tosiaan hyvin ärsyttävää kun tähtäin heilahtaa kahtapuolta eikä oikeasti osu kummankaan vihun päälle. Pelailin COD:WAWia aikoinaan ja siinä tuo häiritsi vielä paljon enemmän erittäin paskojen hitboxien takia. Joskus ihan ajattelin että käyttääköhän vihollinen tota jopa hyödyksi kun yhden DOM-matsin aikana tämä fiba kävi useammin kun 3 kertaa. :eek:

En ole kokeillut saako sitä pois kytkettyä ollenkaan. Nyt sitä tulee kyllä käytettyä hyödyksi silleen et, esim. Wastelandissa sillä löytää vihut heinikosta. Pitää vaan oletetussa vihun makuupaikassa tähtäintä ja strafettaa, niin tähtäin liimautuu viholliseen sen päälle osuessaan. Erittäin Pr0 touhua, eiks jeh!? :cool: Sellanen jeppe tahi kimuli kuka harrastaa M16 RD-kämppiä ja kyttää jotain kaukaista oviaukkoo tai ikkunaa tietysti tästä hyötyy kaikkein eniten. Mut ei se minusta pärjäämistä helpota yhtään yleisellä tasolla koska pitää siinä edelleen osata myös tähdätä. AIM-ASSIST ei pysy vihollisen päällä jos vaivautuu hiukan juoksemaankin joskus.
Eikä se etenkään nosta automaatisesti asetta poskelle ja tähtää aataminomenaan. Siinähän se tämän pelin taitaja mitataan kuka tähtää nopeammin, tarkemmin, tuntee kartan niksit, lukee peliä, jne jne. Muuttujia on oikeasti valtava määrä, ei aim-assist tee paskasta tähteä. Se on muuten varma se.

Se aim assist vaikuttaa yllättävän paljon. Koittakaapa kavereiden kanssa mennä privassa samalle puolelle ja teamkillata toisianne, se on huomattavasti vaikeampaa.

Heh. Mä en edes osaa käyttää sitä auto-aimia. Eli, ilman sitäkin pärjää. Tai no, siis tulee toimeen. Mutta mä en olekaan tämän pelin mega-tähti. Quassimon sanoissa on vinha perä. Taitava pelaaja vie nyyppää mennen tullen, auto-aimilla tai ilman.
Ainahan se auto-aim on käytössä, huomaa sen tai ei.

Ainahan se auto-aim on käytössä, huomaa sen tai ei.

Kyse on sen hyödyntämisestä. Harmi kun pitäisi aina vääntää rautalangasta ettei joku ymmärrä väärin yksittäistä lausetta koko tekstistä. Siis... Korostan että en edes tiedosta auto-aimin olemassa oloa. Joten, en hyödynnä sitä vihujen etsimiseen.

Siis... Korostan että en edes tiedosta auto-aimin olemassa oloa. Joten, en hyödynnä sitä vihujen etsimiseen.

Itsekään en ole huomannut kuin kolmesti, että tähtäys olisi touhunnut omiaan. Pelikelloonkin on aikaa kerinnyt kasaantua lähemmäs 5 päivää, joten minä en voi ainakaan laittaa jatkuvaa kehnoa tähtäystäni auto-aimin piikkiin.

Itsekään en ole huomannut kuin kolmesti, että tähtäys olisi touhunnut omiaan. Pelikelloonkin on aikaa kerinnyt kasaantua lähemmäs 5 päivää, joten minä en voi ainakaan laittaa jatkuvaa kehnoa tähtäystäni auto-aimin piikkiin.
Kyllä se tähtäin touhuaa omiaan aina kun ammut vihollista, apu on yllättävän suuri. Toistan nyt itseäni, mutta helpoiten sen todellisen avun ymmärtää kun koitat tappaa omaa kaveria FF:n ollessa päällä.

Sanotaanko näin, että auto aim tasoittaa huonon ja hyvän pelaajan tasoeroa. Jos huono pelaaja ei osaa mitään, siitä on helvetisti apua. Hyvä pelaaja ei tarvii sitä niin paljon kun osaa muutenkin tähdätä. Got the point?

Pakko sanoa, että itselle tästä autoaimista ole ollut juurikaan muuta kun haittaa, jotain poikkeuksia tietenkin löytyy.
Esimerkkinä nyt vaikka Rundown, jossa muutamalla laidalla on ruohikkoa ja erottaminen on vaikeaa. Muutama tapaus myöskin, jossa tähtäin lähti vetämään bussin läpi vaikken edes vihollista nähnyt (Karachi) ja hän camppasi tosiaan, eli tätä en juurikaan tajunnut.
Olen myös melko huono snaippaaja, käytän Interventionissakin ACOQ-scopea, sillä vitutuksen määrä on suuri kun vedät steadyn päälle, alat tähtäämään ja autoaimi päättää auttaa sinua ja tähtäin ehtiikin mennä ohi ja koitat tätä korjata nopeasti ja vihollinen on jo poissa näköpiiristä.

Mikään ei oo vittumaisempaa kun toi autoaim siinä kohtaa kun viholliset (2 tai enemmän) juoksee ristiin ruudulla. Tähtäät toista, ja tähtäin lähtee seuraa toista. Siinä menee hieman pasmat sekasin et mihkähä ampuu. Luulis nyt sokean otallakin huomaavan sen. Ja toi lause oli niille jotka sitä ei ole huomannut. Tosin kaverini ei ole sitä vieläkään huomannut vaikka olen pari kertaa sitä sille yrittänyt väittää. Mutta sillä onkin hieman huonompi ymmärrys pelimekaniikasta muutenkin sekä tarkkaavaisuus paljolti huonompi mitä olen sen pelaamisia seurannut. :)

Ylös Bottom