Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miks nyt on näin: Kerran peli jääty, ja vedin johdon irti. Nyt singleplayer on nollaantunu ja multiplayer prosentti on nolla, vaikka olen jo kolmannella prestigellä. Special Ops on myös kadonnu. Oon pelannu tuon Team Playerin nyt jälkeenpäin läpi mutta silti on nolla prosenttia ja aina kun laittaa pelin uudestaan päälle, kaikki nollaantuu... Mikäs nyt? Siis ku menee multiplayeriin, kaikki on tallella.

Miks nyt on näin: Kerran peli jääty, ja vedin johdon irti. Nyt singleplayer on nollaantunu ja multiplayer prosentti on nolla, vaikka olen jo kolmannella prestigellä. Special Ops on myös kadonnu. Oon pelannu tuon Team Playerin nyt jälkeenpäin läpi mutta silti on nolla prosenttia ja aina kun laittaa pelin uudestaan päälle, kaikki nollaantuu... Mikäs nyt? Siis ku menee multiplayeriin, kaikki on tallella.

Itsekin vahingossa toisella käyttäjällä hupaisasti poistin multiplayerin, näyttää 0% mentäessä multiplayeriin alkuvalikossa, mutta kun menee itse online-puolelle, näyttää ihan normilevelit. Ei sinänsä harmita, kun vaan toinen käyttäjä enkä sillä vetänyt mitään muuta kuin tota moninpeliä.

Tämä spawn-sydeemi alkaa olla jo koomista.
2 Esimerkkiä tältä päivältä;
1. Martyrdom oli päällä ja kuolin, ja sitten spawnaan saman kranun päälle ja melkee kuolin...:eek:
2.Menin FFA-peliin, heti kun synnyin niin kuolin :confused: Katoin killcamin ja huomasin, että synnyin lähes vihun eteen.

Tämä spawn-sydeemi alkaa olla jo koomista.
2 Esimerkkiä tältä päivältä;
1. Martyrdom oli päällä ja kuolin, ja sitten spawnaan saman kranun päälle ja melkee kuolin...:eek:
2.Menin FFA-peliin, heti kun synnyin niin kuolin :confused: Katoin killcamin ja huomasin, että synnyin lähes vihun eteen.

Jep. Itelle tyypillistä on spawnata suoraan predatorohjukseen ja muihin killstreakkeihin yms. Tänääki tipahti kivasti care package suoraa päähä ku spawnasin.. Ihmeellisesti kyl on tehty tää systeemi kun ei edes rauhassa saa syntyä kun heti ollaa jo uudelleen maissa..

Mä en niiku voi käsittää sitä et miten lähes jokanen predator osuu just aina muhu. Jos ei osu, niin ainakin hyvin lähelle. Tuntuu että edes cold-blooded perk ei aina auta tähän. Oon aina yrittäny välttää suuria ihmislaumoja mut killcamista kun tsiikaa ni näyttää ni hauskalta kun ohjus on ensiks matkalla aivan jonnekki muualle ja yhtäkkiä suunta vaihtuu kohti mua!

Kait se vaan on huonosta tuurista kiinni. Se vaan saa niin raivon partaalle kun sama kyseinen ilmiö toistuu useita kertoja peräkkäin.. Perus love-hate relationship with COD!

Tosiaan joku "killstreak-nuubituubi off" -pelimuoto ois ihan kiva :)

YouTube - Cod MW2 New Glitch Found 1/31/2010 Ja taas uusi glitchi löytynyt :mad: Nyt sitä PATCHIA IW! :mad::eek:

Niinpä niin. Nyt meni kyl täysin fiilis:mad: Eilen kun menin pelaa Free For Allia, niin eihän siitä mitään tullut kun kaikki vaan oli siin talos tactical tikkujen kans ja möllötti vaan totaa videoo, kiitti IW pojat. Tätäkö sitten pitää nykyään kestää? Mitäköhän ne IW pojat oikee ajattelee! Kysyynpähän vain?

Saisivat ite pelata tätä heidän eeppistä peliä koko ajan ja saada vastaan pahimmat jutut mitä koko pelist löytyy ni tajuis ettei ne mittää osaa tehä.

Saisivat ite pelata tätä heidän eeppistä peliä koko ajan ja saada vastaan pahimmat jutut mitä koko pelist löytyy ni tajuis ettei ne mittää osaa tehä.

Eiköhän ne pelaakkin ja varmasti ovat jo vääntämässä uutta päivitystä.

Rick Astleysta pitäis tehä joku killstreak!
Hohhoijjaa....
Muistan silloin 80-luvulla kun saatiin toimistoon ensimmäinen faxilaite. Heti kun oltiin kytketti laite kiinni puhelinverkkoon pamahti faxista ulos rickrolli.
Tiesittekö muuten että kun Bell keksi puhelimen hän soitti avustajalleen toiseen huoneeseen ja kun avustaja nosti luurin alkoi sieltä kuulua "Newer gonna give you up"

Tänään tuli favelassa sellainen glitcheri vastaan, että vihu oli jotenkin päässyt maan alle ja sieltä sitten puukotteli ohi kulkevia vastapuolulaisia. Sitä ei siis huomannut maan päältä ollenkaan, ainoastaan killcamista. Myös ampuminen näytti onnistuvan maan alta.

Onko muut huomanneet tälläistä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Elä ny jumaliste piuhaa irti vedä

Lienee paikallaan muistuttaa, että KonsoliFINissä ei epärehellistä pelaamista suvaita. Nimimerkille sambyy annettu keltainen kortti.

Miettikää nyt ihan oikeasti, haluatteko pilata toisten peli-ilon.

Tänään pelatessani peli heitti minut ulos matsista ja ruudulle ilmestyi teksi: Out of memory.
Mitä tämä tarkoittaa? Onko pelikoneesta muisti loppu?

Tänään pelatessani peli heitti minut ulos matsista ja ruudulle ilmestyi teksi: Out of memory.
Mitä tämä tarkoittaa? Onko pelikoneesta muisti loppu?
Kyllä ja ei. Pelissä on bugista johtuva muistivuoto. Konsolissasi ei siis ole vikaa vaan pelissä. Bugi korjattaneen jo seuraavassa päivityksessä. Sitä odotellessa ei voi kuin toivoa, ettei ongelma iske ainakaan kauhean usein.

Kyllä ja ei. Pelissä on bugista johtuva muistivuoto. Konsolissasi ei siis ole vikaa vaan pelissä. Bugi korjattaneen jo seuraavassa päivityksessä. Sitä odotellessa ei voi kuin toivoa, ettei ongelma iske ainakaan kauhean usein.

Tuo out of memory ilmoitus tuli mulle kolmen aikaan enkä sen jälkeen ole pelaamaan päässyt :(

Äsken sain 1 matsin aikana 4 sniper collateralia Skidrowissa Interventionilla.
Tietoa millon DLC tulossa ja mitä sisältää ym?

Ootteko huomanneet semmoista esim. eilen ja tänään kun pelasin niin yks tyyppi heitti koko ajan noita air droppeja vaikka ei ollut tappanut yhtään niiden aikana? Ei nyt nimi tuu mieleen, mutta pitää olla se killstrike 8 ja josta tulee sit 4.

Saattaa olla että threadi on täynnä ihmisiä jotka valittavat kyseisestä ongelmasta.

Ylös Bottom