Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pisti vähän nakertaan, kun tänään menin online Domination, niin eka loppuu peli just, kun sain Chopperin (statsit tais olla 29-3-3) sitten seuraavassa pelissä sain 26 killstreakin, mutta arvaatkaas, mutta Nuke ei ollut käytössä. Vähän pisti nakertaa, ku olist tullut eka nuke siinä :D

Mä oisin saanu nuken umpilla, predatorilla ja harrierilla, ei tympässy yhtään, koskaa en metsästä nukeja ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onhan se nuke ihan kiva saada ne kymmenen kertaa, että saa sen emblemin auki, mutta sen jälkeen ei sitä jaksa enää yrittää. Menee jotenkin maku koko touhusta ja peli menee vaan väkinäiseksi takomiseksi jos hakee vaan nukea. Nykyään tykkään ottaa respamuodoissa killstreakeiksi Care Package - Harri-Erkki - Choppa. Sellainen ilmeisesti bugi vaan kävi tossa yks ilta, että care packista saatu pave low hankki mulle chopper gunnerin:eek: No siihenhän se peli ratkesi kun pääsin planttimaan pommin (sabotage) ja choppa käyttöön:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onhan se nuke ihan kiva saada ne kymmenen kertaa, että saa sen emblemin auki, mutta sen jälkeen ei sitä jaksa enää yrittää. Menee jotenkin maku koko touhusta ja peli menee vaan väkinäiseksi takomiseksi jos hakee vaan nukea.

No koko nuketouhusta on tullu pelkkää pelleilyä ku ihmiset käy puuhaamassa niitä free-fol-allissa, tai huomaamatta jossain muussa respamuodossa kikkailemalla.
Sillä emblemillä ei oo mitää merkitystä enää ja sitä ei viiti pitää ku muut ja myös minä "tiedän" että se on huijattu.
Infinity wardin ois pitäny puuttua siihen joskus tai ennen pelin julkaisua. :/
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No koko nuketouhusta on tullu pelkkää pelleilyä ku ihmiset käy puuhaamassa niitä free-fol-allissa, tai huomaamatta jossain muussa respamuodossa kikkailemalla.
Sillä emblemillä ei oo mitää merkitystä enää ja sitä ei viiti pitää ku muut ja myös minä "tiedän" että se on huijattu.
Infinity wardin ois pitäny puuttua siihen joskus tai ennen pelin julkaisua. :/

No samaahan voisi sanoa vaikka 10 prestigestä onhan senkin moni haxannut. Mutta en mä ainakaan aio jäädä 9 prestigelle sen takia. Ja oikeestaan se on mulle ainakin ihan sama mitä joku muu ajattelee, mä tiedän että oon omat titlet ja merkit saanut reilulla pelillä ja se on tärkeintä. Tosin en itsekään pidä sitä nuke emblemiä se kun on aika tylsä. Mutta kuitenkin.

Tällaisessa pelissä pitää olla aina jotain tavoiteltavaa, että kiinnostus peliin pysyy yllä. Olkoon se sit vaikka 10 prestige tai 2500 headshottia ,44 Magnumilla. Se tässä pelissä on hienoa. Tekeminen ei lopu ikinä. Jollekin "HC-pelaajalle" nämä callsignit ja challenget ei varmaan merkitse mitään, mutta mun mielestä ne on kivaa ajanvietettä tehdä niitä. Yhtään private matchia en ole pelannut ja tuskin tulen pelaamaankaan.

Aika sepustus tuli..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aika ikuvanha bugi mitä ei olla vielkään korjattu, boxita vedetyt Pawet kasvattaa KS, mutta 'rehti' 9 KS Pawe ei kasvata KS.

Eikös se 'rehtikin' Paavi kasvata, mutta pitää ensin kutsua se - tappaa joku itse ennenkun Paavi ehtii; se laskee? En ole varma, mutta tarinoita on liikkunut...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikös se 'rehtikin' Paavi kasvata, mutta pitää ensin kutsua se - tappaa joku itse ennenkun Paavi ehtii; se laskee? En ole varma, mutta tarinoita on liikkunut...

Juuri näin se menee. Rehti pawe hoiti minulle choppergunnerin kun ehdin sen kutsuttuani tappaa yhden vihun. Mutta kyllähän tuo olisi hyvä korjata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikös se 'rehtikin' Paavi kasvata, mutta pitää ensin kutsua se - tappaa joku itse ennenkun Paavi ehtii; se laskee? En ole varma, mutta tarinoita on liikkunut...

Pawe ottaa ks sillon kun sinulla on 0 kuolemaa muuten se ei vaikuta.Vaikka tappas ziljoona ihmistä ennenkuin pawe tulee niin pawe ei kasvata ks.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pawe ottaa ks sillon kun sinulla on 0 kuolemaa muuten se ei vaikuta.Vaikka tappas ziljoona ihmistä ennenkuin pawe tulee niin pawe ei kasvata ks.

Näinköhän?

Kyllä itselläni on tullut monta kertaa Pave ilman kuolemia, eikä se sitä chopperia ole mulle hankkinut.
Kyllä tuo "tappaminen ennen Pavea" pitää ainakin minun kokemuksieni mukaan paikkaansa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi jumalauta mitä paskaa! Kuinka moni tietää suomalaisen pelaajan II-DoLor-II joka on top 500 leaderboardsin tapoissa? Pelasin just äsken S&D:tä ja ***** tää tyyppi paukutti wallhackilla UMP:llä saatana seinän läpi FMJ:n kanssa yhtäkkiä vaan eikä UAV ollut edes käytössä ja rupes ampumaan paksun seinän läpi ja se seinä oli varmaan 2 metriä levee ja se ois ollu mahdotonta jos se ois nähny sen ku siinä oli oviaukko ihan eri kohal sitä huonetta ja se oli tulossa oviaukolle se tyyppi jonka se ampu. Tyypit jotka pelas sen kans nauro vaan siel taustalla. Te jotka väititte ettei MW2:seen oo aimbotteja niin ikävä kyl ootte väärässä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi jumalauta mitä paskaa! Kuinka moni tietää suomalaisen pelaajan II-DoLor-II

Oletko aivan varma ettei kyseinen tyyppi osaa vaan yksinkertaisesti pelata? Ite suosittelen vaihtamaan servua tai lähtemään nopeasti respalta pois jos näette nimimerkillä "emilhullu" pelaavan henkilön, jätkä ampuu SnD rundin alussa nuubi tuubilla respalle. :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No miten voi olla mahdollista et sama tyyppi vetää eka double c4 tapon ja ei oo lähelläkää niitä tyyppejä ja sit se c4 oli viel keskellä jotain käytävää ja just sil hetkel kun ne juoksi siit nii tyyppi vaa räjäytti sen. Oon aivan varma et kyseinen pelaaja käytti wallhackia. Oma vika jos ette usko mut asia on näin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No miten voi olla mahdollista et sama tyyppi vetää eka double c4 tapon ja ei oo lähelläkää niitä tyyppejä ja sit se c4 oli viel keskellä jotain käytävää ja just sil hetkel kun ne juoksi siit nii tyyppi vaa räjäytti sen. Oon aivan varma et kyseinen pelaaja käytti wallhackia. Oma vika jos ette usko mut asia on näin

Heehee, en kyl usko mitää aimbottii :D
Se on saattanut opetella SnD:ssä milloin porukat on missäkin ja heittää sinne sitä C4:sta.
Itsekin tein SnD:ssä Terminaalis hyökkääjänä Game Winning Killin lentokoneen seinän läpi, ilman UAV:ta tai mitöö (oli 1v1). :p
Samahan oli Cod4:ssa, porukat heittää ranut oikeeseen kohtaa oikeeseen aikaan.
Toivottavasti ymmärsitte mitä hain takaa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Wallhakit ja aimbotit LOL. Selityksiä riittää! Kyllähän noita "wallhack"-tappoja tulee harvase matsi kun tietää noi perusmestat missä jengi kämppää. Ja nää alkunaatti ja C-4 tapot on varsinkin SD:ssä jotain tosi ihmeellistä. Kuinka ne osaa? :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Wallhakit ja aimbotit LOL. Selityksiä riittää! Kyllähän noita "wallhack"-tappoja tulee harvase matsi kun tietää noi perusmestat missä jengi kämppää. Ja nää alkunaatti ja C-4 tapot on varsinkin SD:ssä jotain tosi ihmeellistä. Kuinka ne osaa? :p

Ensinnäkin, C4 tappo ei ollut alkutappo ja siihen ump tappoon lisään sen, että se tyyppi EI kämpännyt missään vaan juoksi ja sit tää wallhackkeri tappo sen juoksijan helvetin paksun seinän läpi eikä edes nähny sitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi jumalauta mitä paskaa! Kuinka moni tietää suomalaisen pelaajan II-DoLor-II joka on top 500 leaderboardsin tapoissa? Pelasin just äsken S&D:tä ja ***** tää tyyppi paukutti wallhackilla UMP:llä saatana seinän läpi FMJ:n kanssa yhtäkkiä vaan eikä UAV ollut edes käytössä ja rupes ampumaan paksun seinän läpi ja se seinä oli varmaan 2 metriä levee ja se ois ollu mahdotonta jos se ois nähny sen ku siinä oli oviaukko ihan eri kohal sitä huonetta ja se oli tulossa oviaukolle se tyyppi jonka se ampu. Tyypit jotka pelas sen kans nauro vaan siel taustalla. Te jotka väititte ettei MW2:seen oo aimbotteja niin ikävä kyl ootte väärässä

Oletko ikinä kuullut (peli)kuulokkeista? Ihan helppo se on, kun vaan räiskii vähän jostain seinän läpi kun kuulee jonkun siellä juoksevan, ja saattaa saada tapon. :rolleyes:

No miten voi olla mahdollista et sama tyyppi vetää eka double c4 tapon ja ei oo lähelläkää niitä tyyppejä ja sit se c4 oli viel keskellä jotain käytävää ja just sil hetkel kun ne juoksi siit nii tyyppi vaa räjäytti sen. Oon aivan varma et kyseinen pelaaja käytti wallhackia. Oma vika jos ette usko mut asia on näin

Nyt olen vakuuttunut että kaveri käytti wallhackia ja aimbottia! Ihan varmasti, koska aina kun mä heitän c4:n ja räjäytän sen just kun siellä ei ole ketään niin kukaan ei kuole. :mad: Pitäisi varmaan joskus kokeilla räjäyttää kun sen lähellä on joku, vai?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No tää kyseinen kaveri on buusteri/hackeri jne ja uskon, että ettii kaikki keinot mitä voi käyttää hyväkseen mutten usko mihinkään wallhackeihin ja aimbotteihin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aina yhtä hauskaa kun joku syyttää tosissaan että kãytti wallhack/aimbot.
Toivottavasti et oo koko päivää nyt käyttäny ettimisee että mistä voit lataa.
Kun saat kaupasta 50-80€
 
Ylös Bottom