Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja haulikoissa lisää rangea (?) ainakin spassilla tuntuu räiskivän pidemmälle kun on fmj

No nyt asia selväks: FMJ antaa kaikissa aseissa lisää damagea kun se panos menee seinän läpi. Ei se muuten vaan anna. Grip antaa SPAS-12:ssa vähän extra rangea bugin takia.
FMJ ei taas hyödytä SPASia mitenkään. Call of Duty wikiasta saa noi tiedot.

EDIT: Musta tuntuu, että kaikki ei ehkä ihan tajuu tätä, joten tarkennan: Älkää laittako FMJ:tä SPAS:iin, koska se ei toimi siinä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No nyt asia selväks: FMJ antaa kaikissa aseissa lisää damagea kun se panos menee seinän läpi. Ei se muuten vaan anna. Grip antaa SPAS-12:ssa vähän extra rangea bugin takia.
FMJ ei taas hyödytä SPASia mitenkään. Call of Duty wikiasta saa noi tiedot.

Mun mielestä se on ihan loogista, että gripillä antaisi lisää rangea kun se "hallitsee" asetta paremmin eikä ammu ihan mihin sattuu, pysyy ehkä jopa hallinnassa kun ampuu. kyllähän se accuracya nostaa, ja haulikoissa varmaan kun on tarkempi niin ne luodit ei lennä mihin sattuu. :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin, se on vaan yksinpeliin se aim assistin poisto.
Joskus toivois että assistin sais pois kun välillä siitä enemmän haittaa kuin hyõtyä, sama ongelma muutamissa muissakin peleissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei voi muuta kun nauraa tuolle Interventionille/ IW, oli sitten stopparit ja fmj ja vielä pingitkin täysillä, jos ammut vihollista joka on tarpeeksi kaukanu vatsan alueelle niin tulee hitmarker ja vihollinen pääsee piiloon, kun ammut vihollista joka ei edes ole kaukana vaikka rintaan mutta liikkuu johonkin suuntaan tuloksena on hitmarker... en sano että näin käy joka kerta mutta aivan liian usein! Mitä järkeä on pelata sniperilla kun voi käyttää vaikka M16 ja ampua pari nopeeta burstia sinne päin niin kyllä se vihollinen 100% varmuudella tippuu. Tai sitten esim kun UMP:llä voi mapin toisesta päästä ampua vihollisen 2-3kudilla..eikä vihollinen ehdi edes liikkua ennen kun on jo kuollut..


Olisiko se ollut niin ***** kauheeta jos tollanen pulttilukkonen snipperi tappaisi yhdellä kudilla, osui se sitten vaikka seinän läpi varpaaseen. Kiitos tästäkin paskasta IW!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ongelmaasi on nyt ratkaistu, älä pelaa sanipperilla.

Jotain tän tyylistä vastuasta odotinkin...Mutta kun tämä peli on jo niin läpi koluttu että halusin jtn uutta kipinää tähän mutta siihen se sitten jäikin...

seuraava viesti todennäkosesti on jtn että kokeile barrettia etc etc. Mutta kun kyse ei ole siitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jotain tän tyylistä vastuasta odotinkin...Mutta kun tämä peli on jo niin läpi koluttu että halusin jtn uutta kipinää tähän mutta siihen se sitten jäikin...

seuraava viesti todennäkosesti on jtn että kokeile barrettia etc etc. Mutta kun kyse ei ole siitä.

Todennäköisesti Infinity Ward on halunnut tehdä aseesta nimenomaan taitoaseen, jolla saa tehokkaasti tappoja vain pääosumilla. Yhdellä vartalo-osumalla tappavat sniput tapaavat olla melko pelottavia tappokoneita, sillä vartaloon osuminen ei ole todellakaan hankalaa. Toisaalta tuo on totta, että rynnäkkökiväärillä voi saada paremman tuloksen vain ampumalla sinne päin pari sarjaa tai hallittua laukausta. Pohjimmiltaan kyse lienee kantamista, joille aseet on tarkoitettu. Tarkkuuskiväärille (näin realistisesti ajateltuna) otollisia kenttiä ei hirveästi ole, joten niiden sovittaminen pienempiin ympäristöihin tuottaa hankaluuksia. Lisäksi eri aseiden välille pitää tehdä eroja, jotta koko palkintojärjestelmässä ja kasvavassa asevalikoimassa olisi muutakin ajatusta kuin vaihtuvat skinit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei voi muuta kun nauraa tuolle Interventionille/ IW, oli sitten stopparit ja fmj ja vielä pingitkin täysillä, jos ammut vihollista joka on tarpeeksi kaukanu vatsan alueelle niin tulee hitmarker ja vihollinen pääsee piiloon, kun ammut vihollista joka ei edes ole kaukana vaikka rintaan mutta liikkuu johonkin suuntaan tuloksena on hitmarker... en sano että näin käy joka kerta mutta aivan liian usein! Tai sitten esim kun UMP:llä voi mapin toisesta päästä ampua vihollisen 2-3kudilla..eikä vihollinen ehdi edes liikkua ennen kun on jo kuollut..

Nää kaks asiaa ottaa itseänikin päähän. Kyllä noissa hitboxeissa on jotain hämärää ja tuntuu korostuvan tuolla Interventionilla. Varsinkin lähietäisyydeltä ammuttu Quick-scope tahtoo olevan tuurissaan. Jopa omalla hostilla pelatessa.

Sitte toi UMP (Ultimatum MultiPurpose)! Tässä on 2000 luvun sveitsiläinen linkkuveitsi. Ase jolla tappaa ILMAN STOPPARIA, SILENCER PÄÄLLÄ, muutamalla kudilla etäisyydestä riippumatta. *pop pop pop pop, you're dead* Tällä aseella voi sitte syssymmällä nostaa perunat maasta, se tekee sulle safkat kun tulet töistä, hoitaa rasittavan pitkä esileikit pois alta... Tämä ase sopii aivan kaikkeen. Kiitos IW kun teit MP40:sen tähän peliin. (viittasin COD:WAWin ainoaan aseeseen jota tarvi käyttää)

Minusta näiden konepislareiden kantomatkoja sais tiputtaa ihan helvetin paljon ja tehdä muutenkin eri aseluokkien välille selvemmät erot. En voi hyväksyä että ammuttuani kerran vaikkapa Derailissa snipalla sivuosuman, vihu ottaa mut tähtäimeen, pop pop pop ja ruutu täys hilloa ja henki pois. Killcam paljastaa UMPilla ammutut hallitut 5 laukausta reilun sadanmetrin päästä. Siis WTF, ei näin!

E: Jos joku on todella sivistymätön eikä tiedä mitä tarkoittaa erot aseluokkien välillä, ostakoon Battlefieldin. Siinä erot ovat merkittävät eikä aseet ole pelkkiä skinejä. Sitähän ne loppujen lopuksi tässä on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitä järkeä on pelata sniperilla kun voi käyttää vaikka M16 ja ampua pari nopeeta burstia sinne päin niin kyllä se vihollinen 100% varmuudella tippuu. Tai sitten esim kun UMP:llä voi mapin toisesta päästä ampua vihollisen 2-3kudilla..eikä vihollinen ehdi edes liikkua ennen kun on jo kuollut..

Just ton takiakin lopetin sniputuksen jo cod 4:ssa. Lisätään vielä tohon se, että no scope on snipulla paljon tehottomampi, kuin normaali laukaus...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kävi tänään sillein että myin vanhan mw2:sen joka oli amerikkalinen ja ostin nyt uuden suomesta niin meni single player alusta, special ops alusta ja multiplayerissa näkyy 0% mutta leveli ja muut on kyllä tallella. Niin tietääkö kukaan miten ne prosentit saa takas?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä se on ihan loogista, että gripillä antaisi lisää rangea kun se "hallitsee" asetta paremmin eikä ammu ihan mihin sattuu, pysyy ehkä jopa hallinnassa kun ampuu.

Jos haulikon kantamaa eli rangea haluaisi nostaa niin ei tuolla etukahvalla ole siihen mitään tekemistä. Tarvitaan pidempi piippu ja raskaammasta materiaalista valmistettuja isoja hauleja jotka lentävät suoraan pidempään liike-energiansa takia. Täyteinen vasta kantamaa antaakin mutta huonon ballistiikkansa takia ei vedä koskaan vertoa rihlatuille luotiaseille. IW olisi voinut vaikka laittaa pidemmän piipun haulikoihin gripin tilalle. Taitaa olla vain kyse siitä, että Spas on "häjymmän" näköinen pistoolikahvalla kuin +32" piipulla. Ja olisihan tuollainen aika hankala käsiteltävä ahtaissa tiloissa.

Oikeassa elämässä pistoolikahva edessä auttaa (aseesta riippuen) suuntaamisessa/rekyylin kesyttämisessä jolloin paikkolaukaus voi olla nopeampi. Lentoonammunnassa pistoolikahvasta on ainakin useimpien mielestä enemmän haittaa kuin etua. .
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Perkele, mua on kusetettu! Mulle on myyty täyteen hintaan peli, joka toimii vain puolet vuorokaudesta. Saatana! Oishan se näin yöihmisenä kiva pelata joskus myöhempäänkin, mutta IW:n mainio matchmaking hakee lagipaskaa from U.S.A.!!! Kiitos ja haistakaa *****. Edelleenkin kysyn mitä te ootte oikeen hieroneet siellä viimeset kaksi vuotta? Varmaan rahojen laskeminen vienyt kaiken ajan pelin kehitykseltä. Ja kyllä, CoD4:ssa sai ainakin vielä viime kesänä täydellisesti toimivia pelejä oli kello sitten vaikka puoli viisi aamulla. Varmaan sekin ominaisuus tulee vielä DLC:nä. Maksa 29,95 niin saat pienemmät viiveet. Ja tupla-XP kaupan päälle!!!

Läjä höyryävää paskaa, mutta silti se on pakko tunkea koneeseen joka ilta. AaaaaaaargH!!!!!!!!:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pisti vähän nakertaan, kun tänään menin online Domination, niin eka loppuu peli just, kun sain Chopperin (statsit tais olla 29-3-3) sitten seuraavassa pelissä sain 26 killstreakin, mutta arvaatkaas, mutta Nuke ei ollut käytössä. Vähän pisti nakertaa, ku olist tullut eka nuke siinä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pisti vähän nakertaan, kun tänään menin online Domination, niin eka loppuu peli just, kun sain Chopperin (statsit tais olla 29-3-3) sitten seuraavassa pelissä sain 26 killstreakin, mutta arvaatkaas, mutta Nuke ei ollut käytössä. Vähän pisti nakertaa, ku olist tullut eka nuke siinä :D

Jos olisit käyttänyt nukea, niin silloin yks killstreakeistasi olisi vaihtunut. Eli et olis ehkä ssanu edes sitä 26 streakkia. Tietty predator missilellä tulee usein 1 tappo, mutta ilman sitä yhtä tappoa, olisit ehkä feilannu harrierin saamisen. Uskoisin, että sulla oli käytössä 5, 7 ja 11 strekit. Mut ei siis kannata liikaa harmitella sitä asiaa. Itseäni kyllä nakersi, ku mulla oli 24 streak ja nuke olisi tullut seuraavaksi, mutta tapoin vahingossa itteni c4:sella, kun en tiennyt, että niitä saa vain käyttää 2 kerrallaan. Olin linnottanu yhen talon ja yhtäkkii vaan PUM!!! Ja sit melkoset raget tuli. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pisti vähän nakertaan, kun tänään menin online Domination, niin eka loppuu peli just, kun sain Chopperin (statsit tais olla 29-3-3) sitten seuraavassa pelissä sain 26 killstreakin, mutta arvaatkaas, mutta Nuke ei ollut käytössä. Vähän pisti nakertaa, ku olist tullut eka nuke siinä :D

Mä arvaan et sen on täytyny musertaa sut henkisesti, mut onnee sen nuken metsästykseen. Muista ens kerralla laittaa se killstreikkeihin mukaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nuken yrittäjät menkää pelaa SD elkää koittako sitä nukea ei se ihme ole. SD on kunnon modi.
 
Ylös Bottom