Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Mäki oon nähny erikoisen paljo niit timed out-sällejä. Jotenki ei kiinnosta pelaa enää sillee et keskittyy, muuta ku klaanimatseis. Sen takii oon löytäny just hauskoi settei, (M21silenced, pp2000, c4, maraton, cold-blooded ja ninja. SnD:ssä puolustaessa eka heitän lähemmälle pommille c4 ja meen sit leikkii kuollutta toiselle pommille hakee ninjadefuu. Se on just nättii.
Sit hyökätessä SnD:ssä otan setin (riot, m9 silenced, c4, scavenger, danger close ja commando pro). Eka heitän johonki autoon c4:sen ja meen sit sen taakse houkuttelee vastustajii m9 silulla (siinä ei silu toimi vaan vihut näkee sit pisteenä siel radaris), sit ku joku (jotkut) tarpeeks lähellä nii BOOM!!
Tänää vedin sillee et vedin yhellä rundilla 5 tyyppii vuoron perää c4:sella. Se on khyl pjerseest ku flasit ja stunnit tekee c4 toimimattomiks jonki aikaa, ku tänää olis tullu multikill SnD:ssä ku kaikki tuli tappaa mua ku olin vika ja houkuttelin ne sinne. Vois kyl jossai vaihees patchaa M9:n ja MG4:sen silut toimimaan. Toisaalta silu ei ees vie siitä tehoa yhtään, eli se silu ei vaikuta mihinkää muuhu ku vaa näkyy ja kuuluu
Näin BTW: voit laittaa kleikan samaan aikaan ku defuut, pari kertaa pelastanu meitsin