Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No kyllä se melkein on. NinjaR0o on kuitenki aika ylivoimainen tohon 3. slottiin, tai sit commando, jos haluaa puukkohippaa harrastaa.

kyllä SD:hen itse ainakin otan ninjan ehdottomasti. täytyy vain miinoja varoa, ei siinä sen kummempaa. parhaimmistoa on se, kun omasta joukkueesta kaikki ovat kuolleet (itseni mukaanlukien) ja virittämämme pommi on räjähtämässä. siinä vaiheessa vihollisen viimeinen kuolee miinaan :D


Heh, ootkos pelannut tän suomiskenen parhaimmiston kanssa. Siellä ei paljoa kulmissa kyykitä.

1012.gif
1012.gif
1012.gif
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No kyllä se melkein on. NinjaR0o on kuitenki aika ylivoimainen tohon 3. slottiin, tai sit commando, jos haluaa puukkohippaa harrastaa.
Niin, valintojahan nuo ovat, itse käytän välillä tuota SitRepiä jos huomaan, että vastustajat käyttävät paljon kleikkoja.

Heh, ootkos pelannut tän suomiskenen parhaimmiston kanssa. Siellä ei paljoa kulmissa kyykitä.
Olen 6. Prestigen tavan tallaaja, joka pelaa ihan sitä perus nettipeliä random porukassa.
Sen vain sanon että tuo suurta kunnioitusta herättävä "suomiskenen parhaimmisto" (josta en ole ikinä kuullutkaan) ei muodosta edes yhtä prosenttia tämän pelin pelaajista ja se miten he pelaavat (ja millä senssillä), ei liikuta tai vaikuta omaan peliini yhtään mitenkään.

"Kulmissa kyykkimisen" sekä "juokse ja ammu" pelityylien väliin mahtuvatkin sitten kaikki muut mahdolliset pelityylit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Myös tää " suomiskenen parhaimmisto " istuu nurkissa pelatessaan snd:tä kovia tiimejä vastaan. Lähes varma tieto.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

SnD on yksi taktisimmista pelimuodoista ja jos kleikat siinä harmittavat, niin sitten pelimuoto on väärä, harvemmin tuo mainitsemasi ammu ja juokse siinä toimii, vaikka itsekin toki sitä taktiikkaa suosin.

En itse näe mitään taktista sillä, että SD voitetaan istumalla nurkassa/suojassa venaten että hyökkääjät tulee nenille. Jos mahdollista, tietysti käytetään kleikkoja selustaa suojatakseen paremmin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En itse näe mitään taktista sillä, että SD voitetaan istumalla nurkassa/suojassa venaten että hyökkääjät tulee nenille. Jos mahdollista, tietysti käytetään kleikkoja selustaa suojatakseen paremmin.

Tässähän se pointti oli mitä jo tuossa kerran kirjoitinkin:
"Ei kannata suhtautua siten, että kaikki kleikat olisivat aina jonkun "istujan", itse käytän niitä suojelemaan pommipaikkoja joko puolustaessa tai sitten hyökätessä plantattuani."


Nämä nurkissa istumisethan ja kleikat vain sen istumisen tukena ovat Hasselhoffi nimenomaan sitä taktiikkaa, ei ehkä vastustajan mielestä mukavinta mutta taktista silti.

Se vain on yksinkertaisesti SnD pelimuodossa niin että ainakin hyökätessä omasta mielestäni kaikista vaikeimmat vastustajat vastapuolen puolustuksessa ovat juuri näitä. Voittoahan tuossa kuten muissakin objektiivisissä pelimuodoissa aina haetaan ja vastustaja pyrkii sitä estämään ja tekemään vastapuolen pelaamisesta mahdollisimman ikävää. Tuolla tavalla kun se onnistuu, niin tottakai se häviäjiä turhauttaa.

Tuo selvästi toimii kun siitä jengi aina avautuu, vai eikö porukalla taidot riitä tuollaisen vastustajan murtamiseen ja eivätkö omat statsit rundin jälkeen näytäkkään niin hyviltä kuin toivoisi? Tässä ei voi edes käyttää sitä tekosyytä, että istujat vain keräilevät killstreakeja, koska hervemmin niitä Choppereita, AC130 ja nukeja SnD:ssä näkee.

Loppuun vielä ettei asia tule väärin ymmärretyksi se, että itse vihaan istumista enkä sitä harrasta.

Myös tää " suomiskenen parhaimmisto " istuu nurkissa pelatessaan snd:tä kovia tiimejä vastaan. Lähes varma tieto.
Näin kuvittelisin sen siellä olevan. Eri asia toki jos yleisellä pelaavat random porukoita vastaan.

Helkkarin hyvä homma sinänsä, että porukalla on myös näitä pelityylejä, joilla myös "Suomiskenen kermaakin" vastaan pystyy laittamaan kampoihin, eivätkä pelaajat olekaan niitä jotka juoksevat kartan keskiosassa kun skenen jätkät vetävät reunoilla ja teurastavat porukkaa sieltä..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]


Jokasella omat mielipiteet, en näe itse siinä mitään taktista, se vaan on... kämppäämistä. Istumista. Kuuluu pelin luonteeseen, en ole väittänyt ettei "niin saisi tehdä". Se on vaan suoraan sanottuna arseesta.
Ja ei, ei mulla kyllä publalla riitä taidot sellasen porukan kaatamiseen jotka kaikki istuvat objekteilla turvaten toisten selustaa kleikat ojossa jokapuolella. Aika teräsmies itekin oot, jos sulla riittää taidot oikeesti "hyvään" SD-porukan kaatamiseen kun tuollalailla leuhkit,
Lilywhite sanoi:
Tuo selvästi toimii kun siitä jengi aina avautuu, vai eikö porukalla taidot riitä tuollaisen vastustajan murtamiseen ja eivätkö omat statsit rundin jälkeen näytäkkään niin hyviltä kuin toivoisi?
enkä usko että suurinta osaa ketkä tän pelin tuubeista, commandoista, kämppereistä avautuu, ole niitä joita kiinnostaa jotkut hel*v*tin tilastot, niillä ei ole mitään merkitystä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jokasella omat mielipiteet, en näe itse siinä mitään taktista, se vaan on... kämppäämistä. Istumista. Kuuluu pelin luonteeseen, en ole väittänyt ettei "niin saisi tehdä". Se on vaan suoraan sanottuna arseesta.
Ja ei, ei mulla kyllä publalla riitä taidot sellasen porukan kaatamiseen jotka kaikki istuvat objekteilla turvaten toisten selustaa kleikat ojossa jokapuolella. Aika teräsmies itekin oot, jos sulla riittää taidot oikeesti "hyvään" SD-porukan kaatamiseen kun tuollalailla leuhkit,

enkä usko että suurinta osaa ketkä tän pelin tuubeista, commandoista, kämppereistä avautuu, ole niitä joita kiinnostaa jotkut hel*v*tin tilastot, niillä ei ole mitään merkitystä.

En nyt oikein tiedä, että olisiko luetunymmärtämisessä parantamisen paikka kun olen jo kaksi kertaa kirjoittanut claymorejen puolesta ja istumista vastaan, mutta itse hoet vain koko ajan, että istuminen on arsesta.

Kyllä, istuminen on perseestä, mutta claymorejen käyttö on taktista. Claymoreja voivat käyttää myös muutkin kuin kämpperit. Toivottavasti nyt aukeni, ensi kerralla käytän ta-vu-vii-vo-ja ja kirjoitan hitaammin, jos se helpottaa asian sisäistämistä.


Omasta mielestäni en kyllä missään vaiheessa tuossa leuhkinut mitenkään. Itse pelaan niin SnD:tä, Sabotagae, Free for Allia ja normi, sekä HC pelimuotoja joka prestigessä challengejen takia, enkä ole mestari missään pelimuodossa.

Hyvä SD-porukka nyt on lähes mahdoton kaataa random porukan kanssa pelatessa.

Tuubit, commandot ja kämpperit näyttelevät liian suurta osaa pelista, siitä olen samaa mieltä, mutta nyt puhuttiin SnD pelimuodon taktisista jutuista ja kleikkojen käytöstä siinä ilman istumista.
Tilastoihin myös sama mielipide, mielestäni ovat aivan turhia. Ainoat tilastot jotka itselleni merkkaavat ovat nuo emblemit ja titlet, joita on hauska keräillä, säilyy omakin peli todella monipuolisena.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ja taas tekstiä

En ole väittänyt, ettei kleikkoja voisi käyttää muutkin kuin kämpperit. Olenko? En jaksanut vaan kirjoittaa "tästä ja tästä olen samaa mieltä, mutta tästä en.", vaan kirjotin suoraan minkä takia mun mielestä istuminen SD:ssä(joka on tie voittoon + kleikat auttaa sitä istumista, en edelleenkään tarkota ettei niitä voi käyttää muut kuin kämpperit) on niin turhauttavaa jossain publalla pelatessa, ei tarvi mitään tryhard youtube montageita tehdä että odotellaan kun 1-6 tilanne ja istutaan mapin perällä kleikkojen kanssa ja kun pitäis olla purkamassa. (esimerkki, en tarkoittanut että kaikki kämpperit tekevät näin, ja ei, edelleenkään ne ketkä käyttää kleikkoja eivät välttämättä ole kämppereitä.)

hasselhoffi sanoi:
En itse näe mitään taktista sillä, että SD voitetaan istumalla nurkassa/suojassa venaten että hyökkääjät tulee nenille. Jos mahdollista, tietysti käytetään kleikkoja selustaa suojatakseen paremmin.
hasselhoffi sanoi:
Jokasella omat mielipiteet, en näe itse siinä mitään taktista, se vaan on... kämppäämistä. Istumista. Kuuluu pelin luonteeseen, en ole väittänyt ettei "niin saisi tehdä". Se on vaan suoraan sanottuna arseesta.

edelleenkään en näe mitään erityistä taktista peliä SD:ssä, kleikat nyt ainakaan tuo siihen "mullistavaa" juonenkäännettä mun mielipiteeseen.

Lilywhite sanoi:
Hyvä SD-porukka nyt on lähes mahdoton kaataa random porukan kanssa pelatessa.

Itseasiassa aika "iisi jobi", jos vaan osaa mennä(=munaravi päälle) oikeisiin puskiin ja paikkoihin istumaan muutamaksi sekunniksi ja ottaa ennakkoon kun sieltä tulee kaveri, sitten munaravia toiselle paikalle. ei aina tietenkään onnistu, mutta SD:ssä paljon helpompi voittaa "kova" party randomeiden kanssa kuin esim. domissa, CTF, mikä muu vaan respamuoto. Niissä ei ole mitään jakoa, yleensä publalla partyt pelaa rennosti (ainakin toivottavasti?), respassa ei niiden rennolle pelailulle yksin(no, melkein yksin) ole mitään mahiksia. SD:ssä kylläkin, jos vaan sattuma osuu kohilleen.

anteeksi quotehirviö.. jos TT-2k keksii jonkun järkevän keinon (poistamatta viestiä :o), tee jotain tälle viestille..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mun mielestä istuminen SD:ssä(joka on tie voittoon + kleikat auttaa sitä istumista,




edelleenkään en näe mitään erityistä taktista peliä SD:ssä, kleikat nyt ainakaan tuo siihen "mullistavaa" juonenkäännettä mun mielipiteeseen.



Itseasiassa aika "iisi jobi", jos vaan osaa mennä(=munaravi päälle) oikeisiin puskiin ja paikkoihin istumaan muutamaksi sekunniksi ja ottaa ennakkoon kun sieltä tulee kaveri, sitten munaravia toiselle paikalle. ei aina tietenkään onnistu, mutta SD:ssä paljon helpompi voittaa "kova" party randomeiden kanssa kuin esim. domissa, CTF, mikä muu vaan respamuoto. Niissä ei ole mitään jakoa, yleensä publalla partyt pelaa rennosti (ainakin toivottavasti?), respassa ei niiden rennolle pelailulle yksin(no, melkein yksin) ole mitään mahiksia. SD:ssä kylläkin, jos vaan sattuma osuu kohilleen.


Ohhoh, nyt taitaa puhua oikein mestari, kuinkas "iisi jobi" se sattuma sitten on saada kohdalle? vai ei mitään taktista, kyllä on taas saatu naurut. itsehän pelaan yleensä melkeimpä pelkkää SD:tä koska mielestäni ainoa pelimuoto jonka saa hooceenä missä on jonkun näköistä taktikointia. HQ:ssa myös jos on se kuuden party, mistä päästään siihen että jos me mennään täys partyllä sd:ssä randomeita vastaan, ja (esim.) sä tulet sieltä puskista vastaan niin kyllä mä veikkaan että Ainakin yksi meistä kerkiää kuuluttamaan muille sun sijaintis...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Snd taktiikka kleikkojen kanssa: vitusti kleikkoja toiselle pommille ja ite toiselle. Snd taktiikka ilman kleikkoja: joutuu sijoittumaan puolustuksessa silleen että hyökkääjien kaikki tiet on blokattu, ja jos joku kuolee joku joutuu paikkaamaan sitä ym. Kumpi on taktisempaa?

Snd tässä pelissä sitä paitsi ei todellakaan ole mikään taktinen pelimuoto verrattuna esim. demolition ja ctf. Demossa joutuu miettimään vihujen spawneja, ctf:ssä mapin hallintaa ja tasapainoa hyökkäyksen ja puolustuksen välillä ym. Uskokaa vaan, kokemus merkkaa suunnattomasti, ihan vitusti etten sanoisi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Myös tää " suomiskenen parhaimmisto " istuu nurkissa pelatessaan snd:tä kovia tiimejä vastaan. Lähes varma tieto.

No matsi pelaaminen ei tässä muuta olekaan kuin istumista, mutta jos mennään publalle niin aika harvoin näkee suomipartyssä sitä, että respalta lähdetään taaksepäin... Tai mistä minä tiedän missä porukoissa te pelaatte.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ohhoh, nyt taitaa puhua oikein mestari, kuinkas "iisi jobi" se sattuma sitten on saada kohdalle?

Eipä siihen tarvita mikään mestari olla, olen kuitenkin imarreltu. Pelihän on suurimmalta osin sattuman(= tuurin) kauppaa(satut kattomaan juuri sinne mistä vastustaja tulee jne., kaikilla ninja käytössä niin lähes ainoat äänet mitkä kuulet on kiipeämiset+ympäristön äänet) eikä taidolla niin paljon olekaan tossa asiassa niin väliä, autoaim auttaa huonompia tähtäyksessä ja "hard-aim" oveen josta tulet niin aika supernopea saat olla puhumaan, että ehdit paljastaa tappajas olinpaikan ennen kuin kuolet. HC on toki eri asia, siihen ihan kuuluu kämppääminen(ei, en sano pahalla) ja korostuu enemmänkin se, et sun pitää tietää missä oot, missä muut on (kommunikaatio) ja tuntee mapit paremmin...
Pidän itseäni keskivertopelaajana, enkä kyllä näkis mitään syytä miksi normissa muutenkaan ehdit kertoa muille missä "mä olisin, jos tulisin puskista", tässä pelissä kun kuolee niin helposti ja autoaim auttaa saamaan sut nopeemmin hengiltä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

SD:tä koska mielestäni ainoa pelimuoto jonka saa hooceenä missä on jonkun näköistä taktikointia.

Alotuksesta tuubittaminen on taktiikka sekin. Siinä on syy miks HC on täysin kustu tässä pelissä + ns. kantapääkuolemat, eli yks säkäosuma tyyliin kantapäähän ja äijä heittää henkensä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^^Totta puhut mutta minkäs teet, oma mielipide että core on kuraa ei helpota yhtään asiaa. toivottavasti alkutuubeille tullaan tekemään jotain niinkuin WaWissa tehtiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^^Totta puhut mutta minkäs teet, oma mielipide että core on kuraa ei helpota yhtään asiaa. toivottavasti alkutuubeille tullaan tekemään jotain niinkuin WaWissa tehtiin.

Ainakaan tuubit ei lennä niin tiuhaan. Pelkästään se tekee pelaamisesta mielekkäämpää. Ainut, mikä HC:ssa on hauskaa, on yrittää saada tappoja heittopuukolla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ainakaan tuubit ei lennä niin tiuhaan. Pelkästään se tekee pelaamisesta mielekkäämpää. Ainut, mikä HC:ssa on hauskaa, on yrittää saada tappoja heittopuukolla.

itse en pelaa juuri muuta kuin hc/snd ja ne tuubit vähän jurppii mut jos sitä tulee niin laittaa kostoksi itsekin:cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

itse en pelaa juuri muuta kuin hc/snd ja ne tuubit vähän jurppii mut jos sitä tulee niin laittaa kostoksi itsekin:cool:

Niinhän sitä voisi, mut sit pelaaminen ei ole mitenkään hauskaa kun kaikki roiskii vaan tuubeilla. Kyl HCSD on minustakin kiva pelimuoto, jos vaan vastapuolelle osuu posse, mikä jättää tuubit pois. Esim täydellä suomiservulla vääntäminen on oivaa viihdettä.

Mut yksin publaa vääntäessä normi SD on oikeestaan ainut valinta. TDM:kin vielä menee vaihteluna, mut kaikki muut pelimuodot vaatii käytännössä edes muutaman pelaajan partyn. Muuten ei pala ku hermot....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pari kysymystä ja sen jälkeen kerron päivän peleistä :(

Kun ampuu AC-130 ja pitää sen tähtäimen keskipisteen jossain kohteessa lentääkö se pommi siihen vai pitääkö vähän ennakoida että se osuu? Muotoilen toisella tavalla Osuuko se pommi siihen mihin tähtään vai meneekö se ohi, koska en ennakoinut?

Kun joku ampuu AC:a pitääkö painaa jotain nappulaa että se heittää ne valojuovat? Aina tuhoutuu ekasta ohjuksesta, eikä saa nauttia ''Jumalana'' olemisesta. :D

Tänä aamuna alkoi codin peluu hyvin alle 2 minassa statsit 1-16 täydellistä spawni tappamista.

Sen jälkeen päätin pelailla TDM ja hävittiin heti eka peli vihollisen top 3 oli koko roundin top 3 ja seuraavassa pelissä pääsin heidän puolelle. ( jipii! ) Peli loppui ja hävittiin 4800-7500... viime pelin top oli nyt häntäpäässä ja viime pelin huonoin, joka oli puolellani sai pelissä 24-2. Miksi se ei voinut saada samoja statseja, kun olin hänen puolella!? Tai miksi ne top 3 tyyppiä oli niin huonoja nyt minun puolella?

No tästä en tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Pelailin domia ja tilanne oli 178-160, meillä oli 1 piste vastustajalla 2, jos näin mentäisii loppuun hävittäisiin 2 pisteellä, no sitten kuulin mikistä kauhun äänet, CmB pelaaja (heitä oli 4) sanoi että nyt pidetän vain A niin voitamme, ja he alkoivat camppia crashin A:lla. En saanut vallattua enää yhtään pistettä ja hävittiin 2 pisteellä! En yhtään ihmettele että laski väärin, koska ääni kuulosti suoraa 7 vvuotiaalta britiltä.

Tässä tuli pari hauskaa/hirveää peliä jota en halua uusia, mutta kuten aina ennenkin huomenna uusi päivä ja uudet tapot, vaikka näitä pelejä tulee harvinaisen usein jaksaa sitä pari tuntia myöhemminkin pelata uudestaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun ampuu AC-130 ja pitää sen tähtäimen keskipisteen jossain kohteessa lentääkö se pommi siihen vai pitääkö vähän ennakoida että se osuu? Muotoilen toisella tavalla Osuuko se pommi siihen mihin tähtään vai meneekö se ohi, koska en ennakoinut?

Kun joku ampuu AC:a pitääkö painaa jotain nappulaa että se heittää ne valojuovat?

Pitää ennakoida, "pommit" lentää sinne kohtaan missä sulla on tähtäin sillon kun ammut. Pitäisit kylläkin ihan automaattisesti nauttia Jumalana olemisesta, ehkä et vain satu huomaamaan jos ei ole ääniä tai jotain? Ja en ole varma, saako se aina ohjattua Javelinia poispäin, ja predatoria se ei ainakaan voi ohjata(jos joku sattuu predatorilla sen ampumaan).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pitää ennakoida, "pommit" lentää sinne kohtaan missä sulla on tähtäin sillon kun ammut. Pitäisit kylläkin ihan automaattisesti nauttia Jumalana olemisesta, ehkä et vain satu huomaamaan jos ei ole ääniä tai jotain? Ja en ole varma, saako se aina ohjattua Javelinia poispäin, ja predatoria se ei ainakaan voi ohjata(jos joku sattuu predatorilla sen ampumaan).

Ääniä kuuntelen kuulokkeista joten kaikki äänet kuulen, mutta jos joku tähtää minua siinä alkaa kuulumaan se 'piip piip piip' ääni sen jälkeen pitäisi kuulua se merkkiääni että se on heittänyt ne valojuovat ja näin ollen vaaran on ohi, mutta en kuule sitä ääntä.
 
Ylös Bottom