Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oli viimeyönä aivan mahtavat Suomi vs. Venäjä (6v6) HC S&D -pelit.

Täysi hatunnosto veli-venäläiselle rehellisestä pelistä. Tuubit ei lentäneet ainoassakaan matsissa ja missään kohtaa ei voinut syyttää vihollista kämppäämisestä jos sattui oma henki lähtemään. CCCP:n pojat tulivat heti matsin alussa flashit ja stunit edellä suoraan päälle ja useimmiten teurastaen meikäpojat alakynteen niin että meitä jäi 2-3 kuutta vastaan. Sisulla kuitenkin annettiin selätysvoitto 7 pelissä kun venäläiset voittivat vain 4 peliä.

Hitto, tätä lisää :D

Pelailin vissiin ittekin samoja venäläisiä vastaan jossain vaiheessa,sielläkään ei tuubi lentänyt:) tosiaankin hattua pitää nostaa vaikka olivatkin pirun kovia pelaajia!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täysi hatunnosto veli-venäläiselle rehellisestä pelistä.
On tullut huomattua että nämä itänaapurit ovat useimmiten vallan fiksuja ja rehellisiä nettipeleissä, mitä nyt MW2:ssa ja BC2:ssa on tullut huomattua. Joskus häiritsee se venäjänkielinen molotus mutta sillon vaan mutea. :cool: Pahimmat pellet taas on niitä brittikersoja.

Mikäs tuo tuollainen Global Thermonuclear War-pelimuoto on? Liityin erään kaverin privaattimatsiin jossa pelasivat tuollaista. Lieneekö jonkinlainen h0ax-lobby?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tietääks joku mistä tää johtuu? Minäkin olen muutaman kerran törmännyt harrietiin jota ei kahdella stingerillä alas saa. Ja paras kliimaksi tapahtui kerran, kun mut tapettiin heti toisen stinger laukauksen jälkeen ja kun respasin, ammuin jälleen kaksi stingeriä ohi samasta harrietista... oli aika WTF? -fiilis...

Tähtää nokkaa tai peräsinpyrstöön osuu, jos tähtäät siihen keskelle missä moottorit saattaa mennä ohi.

@bubble
realistisuus on perseestä, hyökkää irakiin jos haluut realismia
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tähtää nokkaa tai peräsinpyrstöön osuu, jos tähtäät siihen keskelle missä moottorit saattaa mennä ohi.

@bubble
realistisuus on perseestä, hyökkää irakiin jos haluut realismia

Eipä tällöin voi kyllä valittaa kämppäämisestä, tuubi+danger close+scavenger -yhdistelmistä, commandosta, killstreak-kämppäämisestä, boostaamisesta, elevaattoreista, eri bugien hyväksikäytöstä eikä paljon mistään muustakaan. Tää on kuitenkin vaan arcade-mättö missä ei tarvitse olla mitään järkeä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Puukot tässä pelissä on ihan vi**n naurettavia. Yksi huitiaisu ja vainaa. Ei auta vaikka ehdit kunnolla tulittamaan puukkojunkkaria. Toinen asia minkä voisi korjata tästä pelistä on UMP 45. Tehty ylitehoiseksi. Kaikenlisäksi joka toisella on tämä käytössä. Tylsin ase koko pelissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Puukot tässä pelissä on ihan vi**n naurettavia. Yksi huitiaisu ja vainaa. Ei auta vaikka ehdit kunnolla tulittamaan puukkojunkkaria. Toinen asia minkä voisi korjata tästä pelistä on UMP 45. Tehty ylitehoiseksi. Kaikenlisäksi joka toisella on tämä käytössä. Tylsin ase koko pelissä.

Tuosta umpista on jauhettu jo niin kauan, kun vaan peli ollu myynnis, joten WANHA, keksi uus whine aihe. Tässä pelissä vaan on näin, et ump, famas ja ak ovat pelin ainoot aseet joita edes kannattaa käyttää. Sama oli cod4, jossa oli ak:t,m16, m40/r700
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuosta umpista on jauhettu jo niin kauan, kun vaan peli ollu myynnis, joten WANHA, keksi uus whine aihe. Tässä pelissä vaan on näin, et ump, famas ja ak ovat pelin ainoot aseet joita edes kannattaa käyttää. Sama oli cod4, jossa oli ak:t,m16, m40/r700

Kämppiminen, puukottaminen, tuubit ja kaikki muutkin on aika pitkälti läpikäytyjä. Mutta onhan se hyvä, että asiat puidaan läpi vaikuttamatta itse seuraavaan peliin, josta voidaan taas rutkuttaa useita satoja sivuja ilman, että pelintekijöitä paljon hetkauttaa. Lisäksi henkilökohtainen, eriävä, mielipiteeni on, että ACR on ainoa ase, jota edes kannattaa käyttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Puukot tässä pelissä on ihan vi**n naurettavia. Yksi huitiaisu ja vainaa. Ei auta vaikka ehdit kunnolla tulittamaan puukkojunkkaria.

Ei puukot ole naurettavia, vaan se vika että tulittaminen ja osuminen ei canceloi sprinttaamista ja puukotusanimaatiota. Ei edes vaikka osuma olisi headshotti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuosta umpista on jauhettu jo niin kauan, kun vaan peli ollu myynnis, joten WANHA, keksi uus whine aihe. Tässä pelissä vaan on näin, et ump, famas ja ak ovat pelin ainoot aseet joita edes kannattaa käyttää. Sama oli cod4, jossa oli ak:t,m16, m40/r700


TAR-21, ACR,MP5k,Scar-H, M4 ovat lisäksi kovia aseita. Suurin osa vain haluaa räiskiä UMP:lla, koska se nyt on naurettavan helppoa. Jos vain jaksaa opetella enemmän, niin MP5k:nkin hallitsee jokaiselta rangelta
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla on yks offline tyyppi joka on 10. prestige, nii voisko sitä jotenki kopioida niin että niitä olis kaks koska nyt se valittaa vaan että on jo sen niminen tyyppi nii ei voi olla toista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla on yks offline tyyppi joka on 10. prestige, nii voisko sitä jotenki kopioida niin että niitä olis kaks koska nyt se valittaa vaan että on jo sen niminen tyyppi nii ei voi olla toista.

Mitäs ihmettä? Voiko kahden tyypin nicci olla sama?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäköhän olisi hyvä ase käyttää tässä mw2:ssa? Itse tykkään tuossa M4 ja MP5k aseesta, mutta olisiko parempia aseja käytettävissä?

Kiitos jo etukäteen :)

EIKÖHÄN NÄISTÄ ASIOISTA OLE JO MUISTUTETTU RIITTÄVÄN MONTA KERTAA, ETTÄ TURHANPÄIVÄISET TROLLAILUT EIVÄT MW2 KETJUUN KUULU (eivätkä mihinkään muuallekaan)!!! t: Ylläpito
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäköhän olisi hyvä ase käyttää tässä mw2:ssa? Itse tykkään tuossa M4 ja MP5k aseesta, mutta olisiko parempia aseja käytettävissä?

Kiitos jo etukäteen :)

EIKÖHÄN NÄISTÄ ASIOISTA OLE JO MUISTUTETTU RIITTÄVÄN MONTA KERTAA, ETTÄ TURHANPÄIVÄISET TROLLAILUT EIVÄT MW2 KETJUUN KUULU (eivätkä mihinkään muuallekaan)!!! t: Ylläpito

Suosittelisin sinulle ACR silencerilla + AA 12 FMJ ja perkkeinä Sleight of Hand, Cold Blooded ja Ninja. Ja tietienkin Claymoret ja Stunit!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Typerän kysymyksen esittäminen ja vielä yrittämällä olemalla hauska on typerää ja lapsellista, mutta vielä typerämpää ja lapsellisempaa on vastata typerään kysymykseen.

Jatketaas asiallisella MW2 keskustelulla. Itse taidan kohtapuolin jättää MW2sen taakse kokonaan, sillä peli ei ole tarjonnut samanlaisia huippuhetkiä kuin COD4 tarjosi. Ylitäytetty peli ei ole minun makuuni, joten se on bye bye

Niin ja meninhän vikassa SND ottelussa 2-6, joten tähän on hyvä lopettaa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Typerän kysymyksen esittäminen ja vielä yrittämällä olemalla hauska on typerää ja lapsellista, mutta vielä typerämpää ja lapsellisempaa on vastata typerään kysymykseen.

Jatketaas asiallisella MW2 keskustelulla. Itse taidan kohtapuolin jättää MW2sen taakse kokonaan, sillä peli ei ole tarjonnut samanlaisia huippuhetkiä kuin COD4 tarjosi. Ylitäytetty peli ei ole minun makuuni, joten se on bye bye

Niin ja meninhän vikassa SND ottelussa 2-6, joten tähän on hyvä lopettaa :D

Samma här. Ite lopetin jo aikapäiviä sitten. Ja ihan samat perustelut. Täyteen ängetty kaikkia killstreak sun muita. Muut ehkä pitävät, mutta omasta mielestäni se kertoo jo, että ykköstä jaksoi vääntää kakkosen julkaisuun asti ja kakkosta sen ekalle prestigelle asti.

Ps. Mapit olivat mielestäni täysin perseestä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikäköhän olisi hyvä ase käyttää tässä mw2:ssa? Itse tykkään tuossa M4 ja MP5k aseesta, mutta olisiko parempia aseja käytettävissä?

Suosittelisin sulle samaa mitä itsekkin käytän, eli : M240+Silencer ja OMA, Cold blooded ja Last stand ja sitten tietenkin Claymore.. Miksi suosittelen? Koska se on niin kiva ku sillä pystyy spreijaamaan niin hyvin ilman että kukaan kuulee:cool: .. Ja OMA siksi että kun ne kudit loppuu niin saan niitä lisää! ja tietenkin tykkään laittaa paljon claymoreja, mutta kun laittaa kolmannen se eka räjähtää..:o Ja Last stand on myös kivaa lun pääsee vielä ampumaan vaikka ei heti saisi sitä tapettua!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom