Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Suosittelisin sulle samaa mitä itsekkin käytän, eli : M240+Silencer ja OMA, Cold blooded ja Last stand ja sitten tietenkin Claymore.. Miksi suosittelen? Koska se on niin kiva ku sillä pystyy spreijaamaan niin hyvin ilman että kukaan kuulee:cool: .. Ja OMA siksi että kun ne kudit loppuu niin saan niitä lisää! ja tietenkin tykkään laittaa paljon claymoreja, mutta kun laittaa kolmannen se eka räjähtää..:o Ja Last stand on myös kivaa lun pääsee vielä ampumaan vaikka ei heti saisi sitä tapettua!

Niin ja vihollinen ei saa tappoa jos sinulla on Last Stand Pro ja vaikkapa Stuneja jäljellä, kun voit tappaa itsesi! Järkevää eikös?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uusin suosikkini pelimuodosta riippumatta on Assaultti (ihan minä vaan) ja siihen tuubi, sit OMA, DangerClose ja kolmosperkkinä voi sit olla jotain vapaavalintaista. Kaikki tykkää kun tuolla pistää menee. Ainakin sillä perusteella, kun tuota käyttäessä ei tule lainkaan hate-viestejä, mut anna olla kun pelaa AK/P90/TAR yhdistelmillä niin viestiä pukkaa kokoajan. Milloin olen nyyppä tai 10-prestige haxeri tai muuten vaan mulkku. Yks aivopuolikas kyseli tänään onko äitini kuollut kun puukotin sen Quarryn leiripaikalla, siellä ylhäällä. En löytänyt asiayhteyttä, mä kyllä kyselin siltä että onko se muka äitini vika, että se suckkaa. Ei ehkä järkevä idea, mut onneksi sen viestitulvan pystyi lopettaa ignore-listalla. Mut tuubilla kun ampuu niin ei tarvii hate-viestejä lukea... siksi suosittelen sitä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä oon ite vasta nyt alkanu käyttää hbs:ää sd:ssä sillon ku on paljon alle 29 lvl pelaajia vihuilla tai muuten vaan commando. Ehkä se kuulostaa raukkamaiselta ku on käytännössä kokoajan "uav" mut mitä välii, ei tätä kukaan muutenkaan oo ottanu tosissaan moneen kuukauteen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oikeasti...aika säälittävää teiltä kokeneilta CoD pelaajilta :( Ei voi muuta sanoa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tossa SPASissa grip pidentää kantomatkaakin minun mielestä. Aivan varma en ole mut jos joku muukin vahvistais epäilyni. Ja sit tää on ihan oikea kysymys johon haluan ihan kunnon vastauksen eikä mitää kieliposkessa heitettyä. :) Toi AA 12 naulapyssy on ihan hirvee kapistus ja sitä näkee vähän liian usein ratkomassa tilanteita. Nappi pohjaan, jumala ohjaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tossa SPASissa grip pidentää kantomatkaakin minun mielestä. Aivan varma en ole mut jos joku muukin vahvistais epäilyni. Ja sit tää on ihan oikea kysymys johon haluan ihan kunnon vastauksen eikä mitää kieliposkessa heitettyä. :) Toi AA 12 naulapyssy on ihan hirvee kapistus ja sitä näkee vähän liian usein ratkomassa tilanteita. Nappi pohjaan, jumala ohjaa.

Mä olen väitellyt tästä asiasta ihmisten kanssa niin kauan kun muistan, mun mielestä grip antaa kantomatkaa mutta kaikki muut sanoo mulle aina että V*tut pidentää ku lisää tarkkuutta. kysyin no mitäs se meinaa? että ne panokset ei leviä. mutta siitähän ei ole kuin haittaa, joten tulin tulokseen etten käytä sitä enää... FMJ:tä suosittelen tohon spasiin ja sitten kun on kaikki auki niin extended mags ehdottomasti :D

Automaattihaulikot on mun mielestä kaikki tässä vähän kyseenalaisia, ja model; Huhhuh...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onkos kukaan kokeillut L86 LSW:tä ACOG sightilla(oikeassa elämässä tähtäin on nimeltään SUSAT)? Aikas erikoinen. En ole kyllä vielä kovin hyvää tuntumaa siihen saanut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tossa SPASissa grip pidentää kantomatkaakin minun mielestä. Aivan varma en ole mut jos joku muukin vahvistais epäilyni.

Olen myös samaan mieltä. Ainakin sellainen tuntuma minulla on tuon gripin käytössä, että ase ampuu tappavia laukauksia kauempaa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kannattaako SPAS haulikossa käyttää FMJ : tä, Grippiä vai Holoa??

Muistan että jossain machinman videossa sanottiin että FMJ ei vaikuta spasiin mitenkään mut en sit tiedä..

Ja mitäköhän ihmettä täs pelis tapahtuu, menin snd ja siellä oli jotain näitä 10. prestige jätkiä. Mun joukkue alotti Terminalissa sieltä pihalta nii siinä isos ikkunas oli C4. Ajattelin että sen on pakko olla omien C4 koska oli menny vasta jotain 10s sitä rundia. Mutta sitten ku menin siitä nii se räjähti ja mä kuolin, koska se oli vihollisen. :confused:

Sit yks snd peli katkes ja tuli että "Security Problem on Host – Disconnecting for Safety". Mut pelasin partyn kans nii vaan mulle tuli se eikä niille muille. Yrittikö joku haxata mut tai jotain?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se grippi + steadyaim on oikeasti hyvä yhdistelmä haulikkoon mikäli ne pienentävät hajontaa.
Silloin haulit osuu kunnolla myös kauempaa jolloin haulikon kanssa ei tarvitse juosta viereen ennenkuin kohde tippuu ekalla laukauksella.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja mitäköhän ihmettä täs pelis tapahtuu, menin snd ja siellä oli jotain näitä 10. prestige jätkiä. Mun joukkue alotti Terminalissa sieltä pihalta nii siinä isos ikkunas oli C4. Ajattelin että sen on pakko olla omien C4 koska oli menny vasta jotain 10s sitä rundia. Mutta sitten ku menin siitä nii se räjähti ja mä kuolin, koska se oli vihollisen. :confused:

Oliko vihuilla hosti? koska se antaa huomattavan etumatkan niille jos niillä on ollut täydet tolpat ja teiän tiimillä ei.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko KFIN joku konsolifinin klaani tagi?

ei, mutta ko. pelaaja varmaankin haluaa näyttää muille suomalaisille, että käy täällä ja sitä kautta jos on muita KFINniläisiä, niin lisäävät helpommin ja saa siis seuraa peleihin... I Tink Sou :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Typerän kysymyksen esittäminen ja vielä yrittämällä olemalla hauska on typerää ja lapsellista, mutta vielä typerämpää ja lapsellisempaa on vastata typerään kysymykseen.

Jatketaas asiallisella MW2 keskustelulla. Itse taidan kohtapuolin jättää MW2sen taakse kokonaan, sillä peli ei ole tarjonnut samanlaisia huippuhetkiä kuin COD4 tarjosi. Ylitäytetty peli ei ole minun makuuni, joten se on bye bye

Niin ja meninhän vikassa SND ottelussa 2-6, joten tähän on hyvä lopettaa :D

Juurikin näin. Itse kanssa lopetin pelin pelaamisen. Itse pelissä on kyllä hyväpelattavuus ja ruudunpäivitys. Less is more:) Odotellaan mw3 sta. jos olisivat vaikka jotain oppineet....
 
Ylös Bottom