Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eieiei. Nyt ootellaa black opsia, toivotaan et treyarz välttää IW:n virheet, sillä MW3 tulee tod. näk. olemaan vielä järkyttävämpi peli.

jep, täysi luotto treyarchiin! veikkaan että MW3:ta tulee kaupallisuuden huipentuma kaikilla kuukausimaksuilla ja hömpötyksillä.

Tuosta umpista on jauhettu jo niin kauan, kun vaan peli ollu myynnis, joten WANHA, keksi uus whine aihe. Tässä pelissä vaan on näin, et ump, famas ja ak ovat pelin ainoot aseet joita edes kannattaa käyttää. Sama oli cod4, jossa oli ak:t,m16, m40/r700

UMP, UMP & UMP. Sou sad. "Kannattaa käyttää"? Kyllä, jos oot aivan prkleen keila. Esim. MP5K toimii samalla tavalla. BTW: ei ihme et mu kd/r putoo, ku en käytä noita vehkeitä :rolleyes:
Kiitti infosta, alankin käyttää PELKÄSTÄÄN noita pyssyköitä. LOL! Kui v*tu tylsää se si o? Toisaalta kaikki muutenkin käyttää pelkästään noita aseita. "Kun 1 toimii, miksi siitä luopua?"

Ja jos oikeesti whineen aletaan: Kuinka moni tälle palstalle kirjoittava henkilö on täyttänyt 18 vee??? Aika monen kuitenkin "tunnen" täältä ja voin kertoa: prosenttiosuus ei ole järin mairitteleva. Miten olette saanut pelinne? Kuinka paljon rändöm densu veloitti? Oletteko koskaan ollut kotiarestissa? jne....hmmmmm.. tämä kohdistuu KAIKILLE tämän foorumin käyttäjille ( myös allekirjoittanut ) : valoja päälle!.

Itse pelistä siis: Aivan perkeleesti liikaa tavaraa (lue: killstreakit), jatkuvat killstreakit, Commando, OMA + GL & Puukko ylipäänsä, noin niinku muutama mainitakseni.

Pakko todeta ( jo W@W:inki pohjalta:) TREYARCH FTW!!

...Ja mitä tulee esim. GB-remake porukoihin....derp

kiitsa, MUI!

Nii, varmasti puplalla pärjää ihan millä aseella tahansa, en niin väittänytkään. Mutta tuu sit uusiks kirjotteleen, ku oot vaikka jotain apocalypse squadia vastaan vetäny 3v3 sdn:ssä 10 tappoa:D

Puplalla käytänkin muitakin aseita, ku famas, ump, ak. Tarkoitin viesteilläni GB matseja, kun en paljoa tätä puplaa nykysin hakkaa.

Ja mitä tuo sun jou oon täysikäne juttu on? Moni kenen kans itekki sä pelaat ei ole tod. näk. 18. HUAH! Eikä kaikki sun klaani kaveriskaan ole 18. Oman pelin sain ihan VPD:stä tilaamalla.

Itse olen 17 jos kiinnosti nii v1tusti tiettää.

Ainii. Mite tuo GB remake juttu liitty mihinkään? Jos sekin oli tarkotettu meikäläiselle, nii ur wrong buddy. Meiti klaani ei semmosia harrasta, mutta tiiän ihan KFIN pari klaanii jotka sitä tekee.

kiits, mo.

Vaikka henkilö ei täysi-ikäinen olekaan, ei silti oikeuta käyttäytymään lapsellisesti. Jos sinussa on mielestäsi tarpeeksi miestä pelaamaan Codia, pitäisi sussa olla myös tarpeeksi miestä keskustelemaan asiallisesti eikä ottaa nokkiin yhdestä mielipide-viestistä.

(kaikille täysi-ikäisyyttä odotteleville)

Itse peliin ettei olla ihan OT:ssa taas.. omaksi häpeäkseni rupesin miettimään että mun classeista löytyy famas, ump, ak... Mutta olen hyvin eri mieltä siitä että Ainoat aseet joita pelissä voi käyttää, ACR= kova ja tarkka, rekyyli hyvin vähäinen, M16=jos tykkää burstiaseista, tämähän on niiden ykkönen, P90=moni käyttää ja tykkää tästä aseesta, minä en, Hyi. :D *ja siinä vain muutama esimerkki, niinkun hasseli tossa sano, vector on hupaisa myöskin. ja joo, epäilen vahvasti että olisi jouco tarkottanu "mä oonki 18 sä et", epäilen pointin olevan hieman erilainen..

E: *

"Minä en publaa juurikaan pelaa." -Jaaaaa... GGWPUL
Eikös tää kuitenkin ole pelistä keskustelulle tarkoitettu palsta, eikä mikään xR00 GB-apinointi rage-my-ass ketju? tä?
Herneet pois sieltä peräkammarista, kiitsa. ...ehkä provoon, ehkä en.

Jottei ihan taas karkaa OT:ks; Suomiservut FTW. Eipä tartte kuunnella mitään kemalien viidakkoapinalässytystä, vaan voi keskittyä olennaiseen ja kuolla rauhassa, ni. Tulispa ne uuret mapit ja pelimoodit jo, ni sais taas tekosyyn no-lifettää...

Jottei ihan taas karkaa OT:ks; Suomiservut FTW. Eipä tartte kuunnella mitään kemalien viidakkoapinalässytystä, vaan voi keskittyä olennaiseen ja kuolla rauhassa, ni. Tulispa ne uuret mapit ja pelimoodit jo, ni sais taas tekosyyn no-lifettää...

Täs asias joukkeli on niin oikeessa. Eilenkin Suomiservussa pelasin pari tuntii ja helvetin hienoo mättöö vedettiin. Ei tullu vastaan mitään tuubituksii ja kommandoi paitsi Jhb(moro)=D

Suomiservulle pitää laittaa promilleraja.! Toodella hienoo pelata mäyräkoira ja punkkupullo sisuksissa selväpäisiä suomalaisia vastaan. Viittu mä saanu muita hengiltä ku joucon ja senkin yleensä vahingossa.... Se on vähintään promille mittariin tai saa mennä publalle ounaamaan... ;)

Suomiservu= parasta mitä tästä pelistä löytyy.. sanalle haaste tulee ihan uus merkityskin jos on normaali kova servu pystyssä. :D

Suomiservulle pitää laittaa promilleraja.! Toodella hienoo pelata mäyräkoira ja punkkupullo sisuksissa selväpäisiä suomalaisia vastaan. Viittu mä saanu muita hengiltä ku joucon ja senkin yleensä vahingossa.... Se on vähintään promille mittariin tai saa mennä publalle ounaamaan... ;)

samaa mieltä azzyyrin kans!Pikku vihneessä suomi servussa pelaaminen on ihan mukavaa ja jos muitakin ottaneita sattuu olemaan niin saa vähän itsekin naureskella kun muutkin feilaavat välillä:DJa ehdottomasti se promillen raja tai ei ole asiaa peliin!

Tämä viimeinen sivu on (pääosin) vailla maailman suurinta facepalmia. Yksi murisee pelaajien iästä, toinen umpista, ja kolmas jostain hemmetin matsista mitä on pelattu sitä-ja-sitä vastaan. Child please sanoisi Ocho Cinco tähän paikkaan.

Se nyt on aivan sama millä aseella tässä kukin pelaa. Ihan joka ainoalla aseella saa väkeä hengiltä, tähänkin peliin vaan muodostuu ne "suosikit" kuten kävi COD4n kanssa, ja tässä esim. Ump on vaan erittäin suosittu. Aivan sama jos joku pelaa Umpilla, ei se ainakaan minulta ole pois.

Ja jos valittaa muiden pelaajien mahdollisesta ikärajan alituksesta, olisi sekin whinetys hyvä tehdä ilman että myöhäis-puberteetti iskee kesken kirjoituksen. Sellasta sekasoppaa koko teksti että päähän sattuu.

Tämä viimeinen sivu on (pääosin) vailla maailman suurinta facepalmia. Yksi murisee pelaajien iästä, toinen umpista, ja kolmas jostain hemmetin matsista mitä on pelattu sitä-ja-sitä vastaan. Child please sanoisi Ocho Cinco tähän paikkaan.

Se nyt on aivan sama millä aseella tässä kukin pelaa. Ihan joka ainoalla aseella saa väkeä hengiltä, tähänkin peliin vaan muodostuu ne "suosikit" kuten kävi COD4n kanssa, ja tässä esim. Ump on vaan erittäin suosittu. Aivan sama jos joku pelaa Umpilla, ei se ainakaan minulta ole pois.

Ja jos valittaa muiden pelaajien mahdollisesta ikärajan alituksesta, olisi sekin whinetys hyvä tehdä ilman että myöhäis-puberteetti iskee kesken kirjoituksen. Sellasta sekasoppaa koko teksti että päähän sattuu.

Joo oikeassa oot, että tähän(kin) on tullut nuo suosituimmat aseet, ihan niin kuin CoD4:ssakin. Vai väittääkö joku, että CoD4:ssa käytetään muutakin asetta kuin MP5, AK-47, AK-74u ja M40? Mw2:ssa ne yleisimmät aseet taas on UMP ja Famas, ehkä myös Intervention.

Iällä nyt ei ole tässä pelissä muuta merkitystä, muuta kuin se, että nämä alaikäiset inisijät (ikähaitarilla 10-12 :rolleyes:) on pilannut meikäläiseltä ainaki kuulon! Todistettiin jopa kutsuntojen ennakkotarkastuksessa, että ei ihan kaikki desibelit (ne korkeimmat äänet) kuulu puhtaasti meikäläisen korvaan. Tästä syystä JouCokin pääsee yllättämään silloin tällöin takaa päin.

Minusta tuo JouCon teksti on erittäin helppo lukuista, tärkeimmät sanat on komiasti suurennettu ja tummennettu lukemisen helpottamiseksi ja ns. tärkeiden kohtien jääminen muistiin helpottuu. ;)

<<<<<<Ocho Cinco>>>>>>

Nyt kyllä paloi lopullisesti hermot HC:ssa. Heti aloituksessa joku ampui minua selkään ja jahtasi koko pelin ajan. Onkos muuten cod 4:ssa vielä paljonkin pelaajia, kun olen ajatellut ostaa sen?

Ylös Bottom