Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuleeko tuo barebones siis silleen, että on esim barebone FFA, barebone demo, jne, vai noita pelimuotoja tulee yheltä listalta?

Tuleeko tuo barebones siis silleen, että on esim barebone FFA, barebone demo, jne, vai noita pelimuotoja tulee yheltä listalta?

Tappo pelimuodot yhdellä listalla ja sitten objektiivi pelimuodot toisella listalla pois lukien SnD, näin ainakin ite ymmärsin.

Loistava homma, että nämä uudet pelimuodot vihdoin tulee! Kauan tätä on odotettukin!
Harmi vaan, että SnD puuttuu vielä listasta, mutta eiköhän sekin sieltä tule.. :rolleyes::)

2 uutta pelimuotoo siis tulee:
Barebones Pro
Objective Barebones Pro

Ja saa nähhä, pelimuotolista saatta mennä vähän erikoiseksi .. ;)

EDIT: Ja katsoin tuolta ModernWarfare 2/47 sivuilta uutista DLC2:sta...
Siellä oli myös asiaa päivityksestä:
"Robert Bowling has also passed on his recommendations for a possible patch in the future. These recommendations include a fix to the Fuel rock glitch, a fix to iron sights, combat free for all boosting, fix attachment issues and stop the constant reloading of grenade launchers using the One Man Army perk."

http://www.modernwarfare247.com/news/ps3-pc-resurgence-dated

^Noniin, avasihan pelintekijät silmänsä, ja tajuavat niitä ihan oikeita päivityksiä laittaa! Tänään aattelin tuubitella vähä ground waris, että saan sen danger close emblemin, niin vastustajilla oli 6suomi party, kaikilla tuubi&thumper käytössä. Omallakin tiimiläisillä taisi lähes kaikilla olla tuubi. Sitten tajusin ettei tässä oo mitää järkeä, ja lopetin tuubittamisen sekä raqe quit <3 :D

No tämä tuubi/danger/OMA kyllä saa lähteä. Vieläkö sais commando teleporttaamisen pois niin saattas yhessä tai vaikka useammassaki matsisa mielenkiinto pysyä. aina joku jänis on seläsä tactical knife/commando :o

Huhhuh olin viime viikon riparilla nii aika vaikeeta on pelata :rolleyes:
Piti senssi pudottaa ysistä seiskaan ja siltikään en meinaa viel osua mihinkää. :D

Huhhuh olin viime viikon riparilla nii aika vaikeeta on pelata :rolleyes:
Piti senssi pudottaa ysistä seiskaan ja siltikään en meinaa viel osua mihinkää. :D
Jopas kiinnostaa todella paljon...

Onko kukaan muu tehnyt vastaavaa huomiota, että nykyään tulee ainakin omiin peleihin paljon noita "timed out"-pelaajia, eli pelaajia jotka vain syntyvät peliin ja jäävät sitten joko koko rundin ajaksi siihen seisomaan tai siihen asti kunnes heidät heitetään ulos. En tiedä vaikuttaako se, mutta stimulus packagea pelailen..

Jopas kiinnostaa todella paljon...

Onko kukaan muu tehnyt vastaavaa huomiota, että nykyään tulee ainakin omiin peleihin paljon noita "timed out"-pelaajia, eli pelaajia jotka vain syntyvät peliin ja jäävät sitten joko koko rundin ajaksi siihen seisomaan tai siihen asti kunnes heidät heitetään ulos. En tiedä vaikuttaako se, mutta stimulus packagea pelailen..

En ole huomannut. Ainakin kun itse yritän päästä kavereiden kanssa samaan peliin, niin usein saa ränkätä tuskallisen kauan. Joskus käy kyllä tsägä ja pääsee heti mukaan.

En sitten tiedä, mistä johtuu, mutta TDM:ssä oli joskus killstreakina tsopperi suurimpana, mutta nyt ei saa edes ohjusta ilmaan. Liekö omaa huonoutta vai vastustajien paremmuutta? Selvä ero kuitenkin, sanotaan vielä 3kk takaiseen.

Sitäpaitsi eikös tämä peli ole K18, joten miten riparilla olo vaikuttaa mihinkään? Käsittääkseni siinä on vielä kolmen vuoden odotusaika? :rolleyes:

Et kirjottanu tuota lausetta tosissas.

no en.
Mutta kyllä siellä välillä sellaisia kiljuvia hermoheikkoja on seassa, että sääliksi käy. Ei kyllä mielestäni siksi, että peli on "niin väkivaltainen" ja tapetaan ihmisiä plaa plaa plaa, vaan juurikin pelaamisesta aiheutuvan käyttäytymisen vuoksi. Ehkä ongelma on enempi siis koukuttava peli ja liian nuori ikä kuin juuri syyttävällä sormella ko. peli.

Kyllähän sitä itsekin on hakattu Doomia ja Hexeniä yms. Mutta ehkä emme lähde nyt tälle raiteelle.

Et kirjottanu tuota lausetta tosissas.
Kuka täällä enään jaksaa tänne mitään lauseita tosissaan kirjoitella?

-----------
Ylläpidon terveiset: Eipä tarvitse avautua tähän ketjuun tai ylipäätään foorumille, jos teettää asiallinen postailu vaikeuksia. Sisällöttömästä ja täysin turhasta off-topic -kirjoittelusta varoitus sinulle.

PS. Muut voivat palata MW2-keskusteluun, jottei enempää mene raiteiltaan ketju. T: Corca

Mäki oon nähny erikoisen paljo niit timed out-sällejä. Jotenki ei kiinnosta pelaa enää sillee et keskittyy, muuta ku klaanimatseis. Sen takii oon löytäny just hauskoi settei, (M21silenced, pp2000, c4, maraton, cold-blooded ja ninja. SnD:ssä puolustaessa eka heitän lähemmälle pommille c4 ja meen sit leikkii kuollutta toiselle pommille hakee ninjadefuu. Se on just nättii.

Sit hyökätessä SnD:ssä otan setin (riot, m9 silenced, c4, scavenger, danger close ja commando pro). Eka heitän johonki autoon c4:sen ja meen sit sen taakse houkuttelee vastustajii m9 silulla (siinä ei silu toimi vaan vihut näkee sit pisteenä siel radaris), sit ku joku (jotkut) tarpeeks lähellä nii BOOM!! :D

Tänää vedin sillee et vedin yhellä rundilla 5 tyyppii vuoron perää c4:sella. Se on khyl pjerseest ku flasit ja stunnit tekee c4 toimimattomiks jonki aikaa, ku tänää olis tullu multikill SnD:ssä ku kaikki tuli tappaa mua ku olin vika ja houkuttelin ne sinne. Vois kyl jossai vaihees patchaa M9:n ja MG4:sen silut toimimaan. Toisaalta silu ei ees vie siitä tehoa yhtään, eli se silu ei vaikuta mihinkää muuhu ku vaa näkyy ja kuuluu :rolleyes:

Näin BTW: voit laittaa kleikan samaan aikaan ku defuut, pari kertaa pelastanu meitsin

Palasin taas Mw2:sen pariin viikkojen taukojen jälkeen ja toihan on taas ihan hauskaa. "Harmistuin" kun huomasin että hc-peleissä vieläkin jaksetaan KDR hunttausta istumalla. Oli pelimuoto mikä hyvänsä. Ja näkeehän näitä "taktiikoita" koko ajan tuolla liikkellä. SnD:ssä tää kleikkailu on "harmittavaa", mutta itse olen nyt hyväksynyt sen että henki lähtee sit jos lähtee, mutta enpähän ainakaan istu/klitsaa/hu**aa. Mun mielestä näistä pelimuodoista on tullut tällasia ihme säätöjä. Itse pelailen taktiikalla Ammu ja juokse. Ei tosta pelistä voi kukaan nauttia jos aina "istuu" samassa paikkaan. Tai laittaa kleikan joka ovelle. Kenelle sä tuolla sitten KDR:iäs näyttelet. Ihan sama ei kukaan usko et oot 4.30 KDR:än saanu ilman istumista, vaikka olisitkin. Jos on KDR 1 ja kerrot siitä kavereilles kukaan ei epäile että olisit sen istumalla saanut, vaikka olisitkin. Sama homma level 70, 10 prestige. Nyt ja aina sua syytetään Riot buusteriksi, vaikka olisit ittes sinne pelannut. Tästä pelistä tuli nyt sitten tällainen Yleisurheilu tyyppinen kilpailu. Osa käyttää tilastoihin "dopingia" osa ei. Jos pärjäät sua epäillään dopingista. Jokainen hiokoon "varmoja" taktiikoitaan mun puolestani vaikka maan tappiin. Itse pelaan siten että joka peli olisi mukava pelata. Tietyllä säälillä noita rationaalisia kavereita kohtaan ja oikeella asenteella tästä pelistä riittää iloa vielä pitkäksi aikaa.

Tästä pelistä tuli nyt sitten tällainen Yleisurheilu tyyppinen kilpailu. Osa käyttää tilastoihin "dopingia" osa ei. Jos pärjäät sua epäillään dopingista. Jokainen hiokoon "varmoja" taktiikoitaan mun puolestani vaikka maan tappiin. Itse pelaan siten että joka peli olisi mukava pelata. Tietyllä säälillä noita rationaalisia kavereita kohtaan ja oikeella asenteella tästä pelistä riittää iloa vielä pitkäksi aikaa.

Joo ihan samaa mieltä. Muutenki tuntuu siltä ku pelaa tätä, et on melkein ku pelkkää pakon omaista suorittamista se pelaaminen eikä mitää hupia. Jotenki tuntuu et moni ottaa vähä liian tosissaan ton pelaamisen. Tää peli ei oikeestaan edes tunnu codilta vaan joltain kuntosalilaitteelta. No toivottavasti Black ops olis ees vähä paremmin toteutettu.

Mun mielestä näistä pelimuodoista on tullut tällasia ihme säätöjä. Itse pelailen taktiikalla Ammu ja juokse. Ei tosta pelistä voi kukaan nauttia jos aina "istuu" samassa paikkaan.

Olis se toisaalta aika tylsää, jos kaikki vain ampuisivat ja juoksisivat.

Itse pelaan vähän eri meiningillä riippuen pelistä. TDM:ssä tuo ammu ja juokse (ja tosiaan kun on käytössä ACR, niin se on juurikin pikemminkin ammu ja juokse, kuin juokse ja ammu). Dominationissa taktiikkani on sitten juokse ja kuole. Ja sitten juokse uudelleen. Tällä taktiikalla olen aina pistekärjessä tai ainakin siellä huipulla, tosin K/D menee vähän miinuksen puolelle. SD:ssä sitten mennään vähän enempi hissukseen. En kyllä siinäkään jähmety paikalleni samaan paikaan koko peliksi, mutta eteneminen on varovaista ja hidasta: pisteeltä toiselle.

SnD:ssä tää kleikkailu on "harmittavaa", mutta itse olen nyt hyväksynyt sen että henki lähtee sit jos lähtee, mutta enpähän ainakaan istu/klitsaa/hu**aa. Mun mielestä näistä pelimuodoista on tullut tällasia ihme säätöjä. Itse pelailen taktiikalla Ammu ja juokse. Ei tosta pelistä voi kukaan nauttia jos aina "istuu" samassa paikkaan. Tai laittaa kleikan joka ovelle.
Nuo kleikat kyllä kuuluvat SnD matseihin ehdottomasti. Tekevät pelistä paljon taktisempaa. Onko se SitRep siellä perkeissä ihan mahdoton ajatus?

Ei kannata suhtautua siten, että kaikki kleikat olisivat aina jonkun "istujan", itse käytän niitä suojelemaan pommipaikkoja joko puolustaessa tai sitten hyökätessä plantattuani. Niitä voi myös jättää ansoiksi ja se on joukkueellesi todella hyvä jos vastustaja siihen juoksee sillä heiltä on heti melkein 20% joukkueesta eliminoitu.

SnD on yksi taktisimmista pelimuodoista ja jos kleikat siinä harmittavat, niin sitten pelimuoto on väärä, harvemmin tuo mainitsemasi ammu ja juokse siinä toimii, vaikka itsekin toki sitä taktiikkaa suosin.

Onko se SitRep siellä perkeissä ihan mahdoton ajatus?.

No kyllä se melkein on. NinjaR0o on kuitenki aika ylivoimainen tohon 3. slottiin, tai sit commando, jos haluaa puukkohippaa harrastaa.

SnD on yksi taktisimmista pelimuodoista ja jos kleikat siinä harmittavat, niin sitten pelimuoto on väärä, harvemmin tuo mainitsemasi ammu ja juokse siinä toimii, vaikka itsekin toki sitä taktiikkaa suosin.

Heh, ootkos pelannut tän suomiskenen parhaimmiston kanssa. Siellä ei paljoa kulmissa kyykitä.

Taas on iskenyt kyllästyminen pelin aseisiin. Ei vaan jaksa kiinnostaa pelata niillä umpeilla, uzeilla, rpd:lla ja spassilla joilla on tullut paljon pelattua. Mitkään TARit tms. eivät kiinnosta...

Aloinkin pelaamaan .44 magnumilla. Pelistä ei tuu sen kanssa yhtään mitään, mutta onpahan hauskaa juosta HC HQ:ssa valloituspaikalta toiselle :D

Ylös Bottom