Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuleeko tuo barebones siis silleen, että on esim barebone FFA, barebone demo, jne, vai noita pelimuotoja tulee yheltä listalta?
Tuleeko tuo barebones siis silleen, että on esim barebone FFA, barebone demo, jne, vai noita pelimuotoja tulee yheltä listalta?
Jopas kiinnostaa todella paljon...Huhhuh olin viime viikon riparilla nii aika vaikeeta on pelata
Piti senssi pudottaa ysistä seiskaan ja siltikään en meinaa viel osua mihinkää.
Jopas kiinnostaa todella paljon...
Onko kukaan muu tehnyt vastaavaa huomiota, että nykyään tulee ainakin omiin peleihin paljon noita "timed out"-pelaajia, eli pelaajia jotka vain syntyvät peliin ja jäävät sitten joko koko rundin ajaksi siihen seisomaan tai siihen asti kunnes heidät heitetään ulos. En tiedä vaikuttaako se, mutta stimulus packagea pelailen..
Sitäpaitsi eikös tämä peli ole K18, joten miten riparilla olo vaikuttaa mihinkään? Käsittääkseni siinä on vielä kolmen vuoden odotusaika?
Et kirjottanu tuota lausetta tosissas.
Kuka täällä enään jaksaa tänne mitään lauseita tosissaan kirjoitella?Et kirjottanu tuota lausetta tosissas.
Tästä pelistä tuli nyt sitten tällainen Yleisurheilu tyyppinen kilpailu. Osa käyttää tilastoihin "dopingia" osa ei. Jos pärjäät sua epäillään dopingista. Jokainen hiokoon "varmoja" taktiikoitaan mun puolestani vaikka maan tappiin. Itse pelaan siten että joka peli olisi mukava pelata. Tietyllä säälillä noita rationaalisia kavereita kohtaan ja oikeella asenteella tästä pelistä riittää iloa vielä pitkäksi aikaa.
Mun mielestä näistä pelimuodoista on tullut tällasia ihme säätöjä. Itse pelailen taktiikalla Ammu ja juokse. Ei tosta pelistä voi kukaan nauttia jos aina "istuu" samassa paikkaan.
Nuo kleikat kyllä kuuluvat SnD matseihin ehdottomasti. Tekevät pelistä paljon taktisempaa. Onko se SitRep siellä perkeissä ihan mahdoton ajatus?SnD:ssä tää kleikkailu on "harmittavaa", mutta itse olen nyt hyväksynyt sen että henki lähtee sit jos lähtee, mutta enpähän ainakaan istu/klitsaa/hu**aa. Mun mielestä näistä pelimuodoista on tullut tällasia ihme säätöjä. Itse pelailen taktiikalla Ammu ja juokse. Ei tosta pelistä voi kukaan nauttia jos aina "istuu" samassa paikkaan. Tai laittaa kleikan joka ovelle.
Onko se SitRep siellä perkeissä ihan mahdoton ajatus?.
SnD on yksi taktisimmista pelimuodoista ja jos kleikat siinä harmittavat, niin sitten pelimuoto on väärä, harvemmin tuo mainitsemasi ammu ja juokse siinä toimii, vaikka itsekin toki sitä taktiikkaa suosin.