Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fedurre

New Member
Täällä sovitaan jokaisesta klaanimatsista. Tarkoittaa että jokainen klaani ei tee omaa threadia, vaan sopii tässä. Toki sopiminen on sallittua mesessä yms; mutta ensisijaisesti täällä. Klaanista vain yksi henkilö kerrallaan kysyy tiettyä matsia eikä jokainen jäsen.

Sovittujen matsien virallinen pelattava aika- ja päivämäärä ilmoitetaan myös tänne. Peruutuksista ilmoitetaan tänne ja sen jälkeen ratkaistaan miten jatketaan.

Tiedustelu:
Kun haluat sopia tulevasta matsista esimerkiksi Matti Meikäläisten kanssa, toimi kuten esimerkissä:

@Matti Meikäläiset:

Käykö xx.xx, kello xx:xx klaanimatsi, saataisiin x pelaaja määrä.
Vastaaminen:
Tapahtuu normaalisti quotella. Vastaa jokaiseen asiaan mitä on kysytty kerralla, niin ei tarvitse montaa viestiä tehdä. Eli vastaat myös oman klaanisi mahdollisen pelaajamäärän jne. Esimerkki:

Lainattu teksti
Meille käy tuo xx:xx kellonaika hyvin, jos saatte aikaisemmin, vaikkapa xx:xx jo tiimin kasaan niin voidaan aloittaa silloin meidän puolesta. Saamme näillä näkymin x pelaajaa.
Klaanien Yhteystiedot:
[Da] Da Clan
MSN: da_junnuuu@hotmail.com
KFIN: Junnuuu
PSN: Junnuub

[R3] Ryminällä Rankasti Runtaten
MSN: Arucardi@hotmail.com
KFIN: Arucard-
PSN: Arucard-

[CFF] Commandos From Finlad
MSN: huzko@hotmail.com
KFIN: Huzko
PSN: Huzko

[T-T] Twisted Trigger
MSN: jormander@hotmail.com
KFIN: JouCo
PSN: JouCo

[t|C] Team Chaos
MSN: ode_23_@hotmail.com
KFIN: odee
PSN: odee

[CTd] Clan Takedown
MSN: clantakedown_primary@hotmail.com
KFIN: Pforce/Berdu
PSN: Pforce_/Berdu
IRC: #clan.takedown @ IRCnet

[AE] Attitude Era
MSN: -
KFIN: Wertyman/limputtaja
PSN: Lateksii/limputtaja

[LbS] Lolled by Skilled
MSN: -
KFIN: Zodiac/HC76/quassimo
PSN: Zodiac-FIN/HC76/quassimo

[dRun] deathRun:
MSN: aimlez@hotmail.com
KFIN: Stamina/Myytti
PSN: Stamina/Myytti
Otteluohjelma:
16.1. - 25.1.2009
Kierros 1
[Da] 16 - 0 [R3]
[CFF] 3 - 16 [T-T]
[CTd] 16 - 2 [dRun]
[LbS] 16 - 8 [AE]

Kierros 2:
[R3] 17 - 23 [t|C]
[CTd] 16 - 0 [CFF]
[dRun] 22 - 16 [LbS]
[AE] 16 - 0 [T-T]

26.1. - 1.2.2009
Kierros 3:

[Da] 16 - 3 [CFF]
[T-T] 23 - 17 [R3]
[t|C] 1 - 16 [CTd]
[AE] 12 - 16 [dRun]

Kierros 4 :
[AE] 6 - 16 [Da]
[R3] 16 - 18 [LbS]
[dRun] 16 - 5 [T-T]
[t|C] 16 - 3 [CFF]

2.2 - 8.2.2009
Kierros 5:

[Da] 16 - 20 [CTd]
[AE] 14 - 21 [t|C]
[T-T] 10 - 16 [LbS]
[CFF] 8 - 16 [dRun]

Kierros 6:
[R3] 5 - 16 [CTd]
[CFF] 2 - 16 [AE]
[T-T] 16 - 4 [t|C]
[Da] 16 - 8 [LbS]

9.2. - 15.2.2009
Kierros 7:
[AE] 23 - 18 [R3]
[Da] 16 - 5 [t|C]
[T-T] 3 - 16 [CTd]

Kierros 8:
[T-T] 2 - 16 [Da]
[dRun] 22 - 14 [R3]
[LbS] 1 - 16 [CTd]

16.2. - 22.2.2009
Kierros 9:

[LbS] 16 - 2 [CFF]
[dRun] 13 - 16 [t|C]
[CTd] 16 - 0 [AE]

Kierros 10:
[R3] 16 - 4 [CFF]
[t|C] 16 - 1 [LbS]
[dRun] 5 - 16 [Da]

23.2. - 1.3.2009
Pudotuspeli 1:

[t|C] 16 - 13 [AE]

Pudotuspeli 2:
[dRun] 16 - 7 [LbS]

2.3. - 8.3.2009
Välierä 1:

[CTd] 24 - 4 [dRun]

Välierä 2:
[Da] 24 - 11 [t|C]

9.3. - 15.3.2009
Pronssiottelu:

[t|C] 24 - 15 [dRun]

Finaali:
[CTd] 24 - 10 [Da]

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Matsien sopimisen voi aloittaa jo tänään vaikka liiga alkaa huomenna. Eli kaksi kierrosta per viikko mennään. Tarkemmat ohjeet toisessa ketjussa liittyen kierroksiin jne.

Täällä sovitaan jokaisesta klaanimatsista. Tarkoittaa että jokainen klaani ei tee omaa threadia, vaan sopii tässä.

Onkohan toi oikeesti järkevää, kohta kun kaikki teamit huutelee keskenään täällä ja etsii sopivaa peliaikaa niin tän ketjun luettavuus tippuu nollaan. Muutenkin jos tänne tulee sivu kaupalla sopimisia niin omien viestien tai vastausten kahlaaminen menee ihan liian vaikeeksi.

Eikö jokainen teami voisi vaan tehdä oman ketjun jossa matsit sovitaan, niin kuin aiemminkin, tulee vaikka sitten tänne ilmoittamaan sen peliajan kunhan se ensin on saatu sovittua.

Onkohan toi oikeesti järkevää, kohta kun kaikki teamit huutelee keskenään täällä ja etsii sopivaa peliaikaa niin tän ketjun luettavuus tippuu nollaan. Muutenkin jos tänne tulee sivu kaupalla sopimisia niin omien viestien tai vastausten kahlaaminen menee ihan liian vaikeeksi.

Eikö jokainen teami voisi vaan tehdä oman ketjun jossa matsit sovitaan, niin kuin aiemminkin, tulee vaikka sitten tänne ilmoittamaan sen peliajan kunhan se ensin on saatu sovittua.

kannatan Zodiakkia, erittäin hyvä idea ;) :)

Kokeillaan nyt aluksi tätä systeemiä. Jos ei toimi tai on vaikeeta niin sitten siirrytään omiin ketjuihin sopimaan.

Millon AE:lle sopisi että pelataan? Mä luulen että meille sopii esim. LA 21 tai 22 alkaen.

LbS jätkät voisi ilmoitella tähän ketjuun että kenelle toi LA aika sopisi.

@CFF

Eli mikäs päivä saisitte sen 4 pelaajaa vähintään kasaan. Meille käy tässä varmaan melkein joka päivä, mutta pelatkaa rauhassa eka matsinne jos on sovittuna...Eli matsien pelaamis järjestyksellä ei ole väliä kahden kierroksen välillä. Kunhan pelattava matsi on jompi kumpi niistä kierroksista joka pitää tietyllä viikolla pelata. Eli koska dRun ei saa vielä ihan porukkaa niin koska teille käy?

Olen saamaa mieltä Zodiacin kanssa tää tulee menee sekavaksi... Itse luen vai ketjun uusimman sivun viestit, enkä kahlaa kaikkia viestejä läpi.

Toivottavasti JouCo jaksaa meiltä sit kahlata ketjua läpi, mä en jaksais.

Olen saamaa mieltä Zodiacin kanssa tää tulee menee sekavaksi... Itse luen vai ketjun uusimman sivun viestit, enkä kahlaa kaikkia viestejä läpi.

Toivottavasti JouCo jaksaa meiltä sit kahlata ketjua läpi, mä en jaksais.

Se ei ainakaan mielestäni vaadi hirveästi vaivaa, mutta tuskin siitä tarvii muuta lukea kuin enintään edellinen sivu. Mutta tehdään omat jos tarvitaan/menee sekavaks.

Millon AE:lle sopisi että pelataan? Mä luulen että meille sopii esim. LA 21 tai 22 alkaen.

LbS jätkät voisi ilmoitella tähän ketjuun että kenelle toi LA aika sopisi.

Meille vois vaikka käydä tänään 21. jos teille käy voidaan tänään 21 aikoihin kattoo onko molemmilla porukkaa

Meille vois vaikka käydä tänään 21. jos teille käy voidaan tänään 21 aikoihin kattoo onko molemmilla porukkaa

No voidaan me kokeilla jos saadaan porukka kasaan, mutta mikään sitova päätös tämä ei ole. Eli jos ei saada tarpeeksi porukkaa niin sitten peltaan esim. huomenna tai sunnuntaina.

Niin ja tarvittaessa tänään voidaan varmaan aloittaa klo. 22:00 ??

Eli LbS kaverit ilmoitelkaa pääsettekö pelaa tänään mahdollissimman pian.

T-T:n matsit todennäkösesti vasta ens viikol!
CFF & AE: ehdotuksia tuleen ;)

@[Da]

Käykö 18.01, kello 18:00 klaanimatsi, saataisiin 5 pelaaja määrä.

Ja mä voin pelata myös.

Piekana
Zodiac-FIN
Ahma

Vielä kun saisi 2 lisää.

Kyttyräselkä mukana myös.

LbS vs. AE klo. 22 (?)

Rosterissa:
Zodiac-FIN
Piekana
Ahma
quassimo
...
...

Kyttyräselkä mukana myös.

LbS vs. AE klo. 22 (?)

Rosterissa:
Zodiac-FIN
Piekana
Ahma
quassimo

...
yhdeksältä jos on, niin passaan vuoron paremmin ehtijöille :)
no kokeilen tulla jonain muuna päivänä, klo 21:30 alkaa olemaan aikaisin aika jolloin varmasti olen mukana... Luulisi, että näin Perjantaina ei nuorukaisillakaan ole nukkumaanmenoaikaa niin aikaisin, niin voisitte joustaa kymmeneksi ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom