Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Ihan ehdoton hankinta täälläkin.

Toivotaan että ne vihollisten kyvyt ei nyt määräydy oman levelin mukaan, vaan ovat ns. "normaalisti".
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Omasta mielestäni saisi pysyä samanlaisena. Tietysti uusilla aseilla, taioilla, monipuolisemmilla major- ja minor skilleillä monilla tehtävillä yms yms. Parempia fysiikoita kuitenkin kaipaisin. On se kumma että kun pudottaa sulan lattialle ja siitä kuuluu isompi kolahdus kuin rautakilvestä. Se jopa tuntuu painavan enemmän. Mutta level systeemi voisi vaikka pysyä samana, itse tykkään ettei heti saada kaikkea parasta ja kun 2levelisenä löytää sen parhaan miekan voi vaikeusaste kaakossa juosta pelin tylsästi läpi...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Mutta level systeemi voisi vaikka pysyä samana

Eli siis sinusta ihan mukavaa, kun level 1:llä rotta tuottaa yhtä paljon haastetta kuin 15 levelillä? Itse taas en tuosta tykännyt yhtään. Kyllä sen oman hahmon kehitys pitäisi tuntua. Falloutissa oli selvästi parempi level-systeemi. Jolloin tietyllä alueella se tietty vastustaja oli tietyn vaikeustason vastustaja alusta loppuun. Eli siis aluksi se voi tuntua liian kovalta vastustajalta, mutta sitten lopussa sen voitkin täysin pätkiä.

Vielä tähän lisää sen, että jos Oblivionissa teki tyyliin herbien kerääjä&maagihahmon, niin sillä ehkä jo level 10+:lla rotta antoi turpiin ihan 100-0... koska siis se skaalaus tapahtui levelin, ei hahmotyypin mukaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [X360 Hype]

Pelille näytti olevan kaksi eri ketjua, joten ne on nyt yhdistelty sopivaksi sillisalaatiksi ensimmäisenä apajille ehtineen alle. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Trailerin perusteella juoni voisi kulkea seuraavanlaisesti..

Nordit olivat joskus saaneet lohikäärmeet (joita ei nykyään ymmärtääkseni enää Tamrielilla ole) riesakseen, ja olivat onnistuneet voittamaan nämä. Vuosien kuluessa he kuitenkin unohtivat koko otukset. Oblivionin tapahtumien jälkeen Skyrimissä puhkeaa sisällissota, jonka aikana lohikäärmeet jotenkin taas palaavat ja käyvät heikentyneiden nordien kimppuun. Jostain putkahtaa sankari, Dragonborn, joka karkottaa lohikäärmeet ja lopettaa sisällissodan.

Muistuttaa etäisesti Morrowindia, mutta sehän passaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Henkilökohtaisesti itse toivon että leveli systeemi olisi karusti nykäisty Morrowindistä, tai ainakin hyvin lähelle. Omasta mielestäni parhaimpia TES mitä on tehty :). Ei Oblivion huono peli missään nimessä ole, vielä kun pari modia jaksaa asentaa kylkiäiseksi. Uusi pelimoottori kuullostaa todella hyvältä, lisätietoja odotellessa..
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Eli siis sinusta ihan mukavaa, kun level 1:llä rotta tuottaa yhtä paljon haastetta kuin 15 levelillä? Itse taas en tuosta tykännyt yhtään. Kyllä sen oman hahmon kehitys pitäisi tuntua. Falloutissa oli selvästi parempi level-systeemi. Jolloin tietyllä alueella se tietty vastustaja oli tietyn vaikeustason vastustaja alusta loppuun. Eli siis aluksi se voi tuntua liian kovalta vastustajalta, mutta sitten lopussa sen voitkin täysin pätkiä.

Vielä tähän lisää sen, että jos Oblivionissa teki tyyliin herbien kerääjä&maagihahmon, niin sillä ehkä jo level 10+:lla rotta antoi turpiin ihan 100-0... koska siis se skaalaus tapahtui levelin, ei hahmotyypin mukaan.

Ei nyt välttämättä noin karkeasti. Kyllä nuo helpommat voisivat olla tietysti niitä jotka sivalletaan katuojaan ohimennen mutta sitten tulisi vastaan aina uusia eliöitä jotka sitten ovat pahempia. Aseetkin voisivat skaalautua mutta silti joillain rosvoilla ei olisi varaa mihinkään parhaaseen laatuun.

Toivoisin että jokainen ihminen/eliö olisi yksilö niin kuin juuri se oma hahmo jolla pelataan eikä olisi vain tavallisia kaupunkilaisia. Eli niin kauan kuin hahmoilla henki pihisee hekin voisivat suorittaa omia juttujaan ja lahdata vihollisia parhaansa mukaan. Esim. nykyinen köyhä juoppo voisi viikkojen kuluessa vaikkapa rikastua ja edetä urallaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Tämä on kyllä pakko osto, tuli sitä edellistäkin tahkottua monta tuntia :D
kai tässäkin on guildit ?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Tämä on kyllä pakko osto, tuli sitä edellistäkin tahkottua monta tuntia :D
kai tässäkin on guildit ?

Eipä kai noin tarkkoja tietoja vielä ole tullut, mutta kyllähän nuo guildit ovat niin oleellinen osa TES:n maailmaa, että olisin shokissa mikäli eivät olisi.

Oblivionia tuli pelin ongelmista ja virheistä huolimatta pelattua hivenen päälle sata tuntia aloittamattakaan edes pääjuonta, ennen kuin syystä tai kuudennesta tallennus korruptoitui. Olihan siellä tietysti odottamassa varmuuskopio, mutta väliin mahtuin hivenen yli 20h peliä joten ei enää jaksanut jatkaa.

Toivottavasti korjaisivat tulevaan osaan Oblivionin perisynnit, kuten surkean inventaarion sekä kauppiaiden varastettujen esineiden tunnistuksen. Toki molemmat, samoin kuin kaikki muutkin kriittiset ongelmat, olivat PC:llä patcheillä korjattavissa, mutta konsolipelaajaa kyllä sorrettiin. Lienee kuitenkin parasta tämäkin sitten joskus PC:lle hankkia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

kai tässäkin on guildit ?

99% varmuudella kyllä, killathan ovat yksi TES-sarjan tärkeitä perinteitä.
Tietenkin, kröhöm, jos joku on vaivautunut tuon The Infernal City- kirjan lukemaan (tietääkseni Bethesda ei ole tätä hyväksynyt aivan viralliseksi, toisaalta), niin siinähän kerrotaan että -spoiler- Maagien kilta suljetaan Oblivionin tapahtumien jälkeen tuntemattomista syistä.

Itse en perusta tuosta kirjasta, sillä kirjoittaja on ottanut itselleen valtavat vapaudet, kirjassa esimerkiksi kerrotaan eräs asia Morrowindin tulevaisuudesta, mistä en oikein perusta. :rolleyes:

Toivottavasti korjaisivat tulevaan osaan Oblivionin perisynnit, kuten surkean inventaarion sekä kauppiaiden varastettujen esineiden tunnistuksen.

Itse haluaisin nähdä tällaisia muutoksia:

  • Paljon enemmän tunnelmaa kuin Oblivionissa.
  • Tason mukaan skaalautuvat viholliset pois.
  • Kuten myös skaalatuvat aarteet sun muut.
  • Pauldronit takaisin, hanskat molemmille käsille erikseen, sama juttu kengille.
  • Eeppisempi main quest.
  • Paljon, paljon lunta, tiheitä kuusimetsiä, oikeasti korkeita vuoria, pimeitä luolia, edes muutama suuri kaupunki, ja tietenkin viikinkikyliä ja jäisiä järviä. Niin ja lunta.
  • Kiltojen tehtävissä saisi oikeasti olla jotakin juonta.
  • Kylmyys saisi vaikuttaa hahmoon, esim. lumimyrskyyn joutuessa ei näkisi juuri eteensä, lumen korkeus nousisi, ja vähillä/kylmillä/metallisilla vaatteilla kuolee, jossei joitakin turkkeja tai vastaavia pidä päällä.
  • Josta päästään seuraavaan osaan, vaatteita voisi pitää haarniskoiden alla, ja kaapuja niiden päällä.
  • Oblivionin taistelutyyli (eli jos miekka osuu viholliseen ja tämä ei suojaudu, vahinkoa tulee), mutta jännittävämpänä ja "aidompana".
  • Ja jos aseet/panssarit hajoavat, niin ne hajoavat myös graafisesti. Ne voisi vielä pitää päällään, mutta ne eivät suojaisi mitään ennen korjausta.
  • Kaikki hahmot ja otukset saisivat naarmuja vahingoittuessaan (panssareihin/vaatteisiin), mutta siihen se saisikin jäädä, itse en todellakaan haluaisi minkäänlaisia vuotavia avohaavoja/väärään suuntaan harottavia raajoja/ulos valuvia sisälmyksiä nähdä.

Siinä kaikki mitä nyt tuli mieleen. En tietenkään halua noita kammottuja Oblivionin mekaanikoita Skyrimiin, muttei niistä jaksa kaikista erikseen valittaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Itse haluaisin nähdä tällaisia muutoksia:

  • Paljon enemmän tunnelmaa kuin Oblivionissa.
  • Tason mukaan skaalautuvat viholliset pois.
  • Kuten myös skaalatuvat aarteet sun muut.
  • Pauldronit takaisin, hanskat molemmille käsille erikseen, sama juttu kengille.
  • Eeppisempi main quest.
  • Paljon, paljon lunta, tiheitä kuusimetsiä, oikeasti korkeita vuoria, pimeitä luolia, edes muutama suuri kaupunki, ja tietenkin viikinkikyliä ja jäisiä järviä. Niin ja lunta.
  • Kiltojen tehtävissä saisi oikeasti olla jotakin juonta.
  • Kylmyys saisi vaikuttaa hahmoon, esim. lumimyrskyyn joutuessa ei näkisi juuri eteensä, lumen korkeus nousisi, ja vähillä/kylmillä/metallisilla vaatteilla kuolee, jossei joitakin turkkeja tai vastaavia pidä päällä.
  • Josta päästään seuraavaan osaan, vaatteita voisi pitää haarniskoiden alla, ja kaapuja niiden päällä.
  • Oblivionin taistelutyyli (eli jos miekka osuu viholliseen ja tämä ei suojaudu, vahinkoa tulee), mutta jännittävämpänä ja "aidompana".
  • Ja jos aseet/panssarit hajoavat, niin ne hajoavat myös graafisesti. Ne voisi vielä pitää päällään, mutta ne eivät suojaisi mitään ennen korjausta.
  • Kaikki hahmot ja otukset saisivat naarmuja vahingoittuessaan (panssareihin/vaatteisiin), mutta siihen se saisikin jäädä, itse en todellakaan haluaisi minkäänlaisia vuotavia avohaavoja/väärään suuntaan harottavia raajoja/ulos valuvia sisälmyksiä nähdä.

Kompit näille! Tuo sään vaikutus pelaajaan olisi ainakin hienoa nähdä. Tulisi mukavasti lisää seikkailun meininkiä peliin. Mutta jotenkin tuntuu epärealistiselta toiveelta. Noh, onneksi aurinko sentään vaikuttaa vampyyreihin :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

99% varmuudella kyllä, killathan ovat yksi TES-sarjan tärkeitä perinteitä.
Tietenkin, kröhöm, jos joku on vaivautunut tuon The Infernal City- kirjan lukemaan (tietääkseni Bethesda ei ole tätä hyväksynyt aivan viralliseksi, toisaalta), niin siinähän kerrotaan että -spoiler- Maagien kilta suljetaan Oblivionin tapahtumien jälkeen tuntemattomista syistä.

Itse en perusta tuosta kirjasta, sillä kirjoittaja on ottanut itselleen valtavat vapaudet, kirjassa esimerkiksi kerrotaan eräs asia Morrowindin tulevaisuudesta, mistä en oikein perusta. :rolleyes:



Itse haluaisin nähdä tällaisia muutoksia:

  • Paljon enemmän tunnelmaa kuin Oblivionissa.
  • Tason mukaan skaalautuvat viholliset pois.
  • Kuten myös skaalatuvat aarteet sun muut.
  • Pauldronit takaisin, hanskat molemmille käsille erikseen, sama juttu kengille.
  • Eeppisempi main quest.
  • Paljon, paljon lunta, tiheitä kuusimetsiä, oikeasti korkeita vuoria, pimeitä luolia, edes muutama suuri kaupunki, ja tietenkin viikinkikyliä ja jäisiä järviä. Niin ja lunta.
  • Kiltojen tehtävissä saisi oikeasti olla jotakin juonta.
  • Kylmyys saisi vaikuttaa hahmoon, esim. lumimyrskyyn joutuessa ei näkisi juuri eteensä, lumen korkeus nousisi, ja vähillä/kylmillä/metallisilla vaatteilla kuolee, jossei joitakin turkkeja tai vastaavia pidä päällä.
  • Josta päästään seuraavaan osaan, vaatteita voisi pitää haarniskoiden alla, ja kaapuja niiden päällä.
  • Oblivionin taistelutyyli (eli jos miekka osuu viholliseen ja tämä ei suojaudu, vahinkoa tulee), mutta jännittävämpänä ja "aidompana".
  • Ja jos aseet/panssarit hajoavat, niin ne hajoavat myös graafisesti. Ne voisi vielä pitää päällään, mutta ne eivät suojaisi mitään ennen korjausta.
  • Kaikki hahmot ja otukset saisivat naarmuja vahingoittuessaan (panssareihin/vaatteisiin), mutta siihen se saisikin jäädä, itse en todellakaan haluaisi minkäänlaisia vuotavia avohaavoja/väärään suuntaan harottavia raajoja/ulos valuvia sisälmyksiä nähdä.

Siinä kaikki mitä nyt tuli mieleen. En tietenkään halua noita kammottuja Oblivionin mekaanikoita Skyrimiin, muttei niistä jaksa kaikista erikseen valittaa.

Tuo kylmyyteen kuoleminen on myös loistava idea. Olisi hienoa kun pitäisi pitkillä matkoilla vuorten yli pysähtyä luolaan tai pystyttää teltta jotta saa valkean ääressä lämmitellä.

Fast travelinkin saisi poistaa niin tulisi sitä matkustamisen tunnelmaa, kun aina vain ajattelee: "Kyllä mä nyt tän kerran voin käyttää fast travelia.." ja sitten sitä jo käyttääkin aina.

Ja ainoana tuolta jäi häiritsemään tuo kaavut haarniskojen päälle. Ei sellaisen ison metallihaarniskan päälle mikään kaapua mahdu, loistavaa tosin olisi tuo että vaatteet saa haarniskan alle. Eihän entisaikaakaan haarniskan sisällä ilkosillaan oltu.

Sanoisinko että Oblivion + yllä olevat asiat = täydellinen peli. Paitsi mielestäni hahmojen ja varusteiden tasoskaalaus saisi jatkua, ei vain niin radikaalisti kuin Oblivionissa.

Kompit näille! Tuo sään vaikutus pelaajaan olisi ainakin hienoa nähdä. Tulisi mukavasti lisää seikkailun meininkiä peliin. Mutta jotenkin tuntuu epärealistiselta toiveelta. Noh, onneksi aurinko sentään vaikuttaa vampyyreihin :D

Minusta tuo ei vaikuta ollenkaan epärealistiselta toiveelta. Kyllä nykyaikana jo osataan tuollainen paketti tehdä, jos ei jopa helposti niin ainakin se onnistuisi jos vain Bethesdan pojilla riittää kiinnostusta itse peliin eikä vain rahaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Mutta level systeemi voisi vaikka pysyä samana, itse tykkään ettei heti saada kaikkea parasta ja kun 2levelisenä löytää sen parhaan miekan voi vaikeusaste kaakossa juosta pelin tylsästi läpi...
Minun mielestä olisi parempi, että kaiken tason roina on pelissä alusta asti, mutta ei voisi käyttää ennen tarpeeksi suurta leveliä tarvittavassa taidossa. On aivan järjetöntä, että jotain ebony-varusteita ei käytännössä ole olemassakaan ennen kuin pelaaja saavuttaa tietyn levelin. Sitten on kauppojen hyllyt pullollaan ja kaikilla vihuilla päällä.

btw. Oblivionissa voi juurikin löytää suunnilleen pelin parhaan miekan ja varusteet vaikka 1 levelisenä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Fast travelinkin saisi poistaa niin tulisi sitä matkustamisen tunnelmaa, kun aina vain ajattelee: "Kyllä mä nyt tän kerran voin käyttää fast travelia.." ja sitten sitä jo käyttääkin aina.

Ja ainoana tuolta jäi häiritsemään tuo kaavut haarniskojen päälle. Ei sellaisen ison metallihaarniskan päälle mikään kaapua mahdu, loistavaa tosin olisi tuo että vaatteet saa haarniskan alle. Eihän entisaikaakaan haarniskan sisällä ilkosillaan oltu.

Sanoisinko että Oblivion + yllä olevat asiat = täydellinen peli. Paitsi mielestäni hahmojen ja varusteiden tasoskaalaus saisi jatkua, ei vain niin radikaalisti kuin Oblivionissa.

Fast travelin saisi tosiaan hukata, ja ja tilalle saisi tulla Morrowindista tutut liikenneverkostot, kuten laivat, maagien kultin teleportit, jne. Silt Striderit voisivat kyllä jäädä tunnelmasyistä pois Skyrimistä. (Kaikille jotka eivät tiedä, Silt Striderit ovat valtavia jättiläisötököitä, joita Morrowindissa käytetään "busseina".)

Kaavut haarniskojen päälle tuntuu kyllä vähän oudolta, kun sitä nyt ajattelee taas. Näinhän se Morrowindissakin toimi, mutta jos kaavut menisivät jalkapanssareiden ylle ja muuten jäisivät alle, saataisiin siistejä soturimunkkihahmoja :p

Olen edelleen skaalautumista vastaan, mutta ei se paljoa haittaisi, jossei se olisi aivan niin radikaalia kuin Oblivionissa, kuten sanoit. Vahvoja maagisia aseita voisi löytää, mutta ne kaikista vahvimmat löytyisivät edelleen kaiken maailman piilopaikoista ja bosseilta. Vihollisten osalta, olisi ehkä järkevämpää tehdä jotkin alueet paljon vaarallisemmiksi, että niissä riittäisi koluttavaa isompilevelisille. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Mitenkä olisi Fallout: New Vegasista tuttu HC-pelimuoto? Bethesdan pelihän tuokin on ja käyttää vieläpä samaa mottoria Oblivionin kanssa.

Hardcore mode is an optional gameplay mode in Fallout: New Vegas that increases the challenge of the game. In this mode, stimpaks heal over time, RadAway removes radiation over time, ammunition has weight, and the Courier must stay hydrated, eat periodically, and have a regular sleep cycle. Food only staves off hunger and heals you over time. To restore critically damaged limbs, you must use a doctor's bag, hydra, or visit a doctor. Sleeping in unowned beds does not fully heal your character. In addition, recruited companions can die permanently, where they are only rendered unconscious in casual mode.

Lisää haastetta todellakin. Tuohon vielä kylmän ilman aiheuttama lämmittelyn tarve, niin siinähän sitä olisikin.

Tietysti tässä Elder Scrolls -pelien maailmassa taioilla voisi varmaan avittaa näiden juttujen kanssa.
Kylmä ilma -> Resist cold
Liikaa kannettavaa -> Feather
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Olen edelleen skaalautumista vastaan, mutta ei se paljoa haittaisi, jossei se olisi aivan niin radikaalia kuin Oblivionissa, kuten sanoit. Vahvoja maagisia aseita voisi löytää, mutta ne kaikista vahvimmat löytyisivät edelleen kaiken maailman piilopaikoista ja bosseilta. Vihollisten osalta, olisi ehkä järkevämpää tehdä jotkin alueet paljon vaarallisemmiksi, että niissä riittäisi koluttavaa isompilevelisille. :)

Tuota lausetta korostaen ilmoitan vaan että voihan jotkin alueet tehdä vaarallisemmaksi vaikka levelit skaalautuisi, tällöin kaikki riippuu pelaajan omista taidoista eikä siitä montako tuntia on jaksanut farmata leveleitä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Todd Howard puhuu Skyrimistä Bethesdan Podcastin kuudennessa episodissa. Ilmeisesti Game Informerin helmikuun lehti tulee kertomaan ensimmäiset tiedot Skyrimin sisällöstä.

Sitä odotellessa: Bethesda Podcast - Episode 6
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Vihdoinkin jotain oikeita uutisia! (Anteeksi tästä yksinpuhelusta)

Kuten sanoin aikaisemmin, Game Informerin helmikuun julkaisu tulee kertomaan Skyrimistä paljon. Herrat eivät kuitenkaan malttaneet olla kertomatta lisää tästä tulevasta "namista", joten he julkaisivat nettiin artikkelin, jossa kertovat että lehden paljastus tulee olemaan 14 sivua pitkä, monta kymmentä aitoa pelikuvaa sisältävä jättiläinen, joka kertoo uusista pelimekaniikoista, uudesta moottorista, ja juonesta.

Eikä tässä vielä kaikki! He paljastivat tämän artikkelin yhteydessä kiinnostavan riimukirjoituksen, ja toisen artikkelin, jossa auttavat kääntämään tämän. Tämä riimukirjoitus tulee näkymään lehden takakannessa. Olkaatte hyvät, käännös:

Dragonborn Dragonborn
by his honor is sworn
to keep evil forever at bay
and the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout
Dragonborn for your blessings we pray

And the scrolls have foretold
of black wings in the cold
that when brothers wage war come unfurled
Alduin bane of kings
ancient shadow undound
with a hunger to swallow the world.

Ja minun oma pieni valaistukseni:

Runossa mainitaan Alduin, joka on nordien versio Akatoshista. Akatosh on keisarikunnan uskonnon mukaan ajan jumala, ja heidän "Zeuksensa". Akatosh ottaa yleensä lohikäärmeen hahmon. (Kyllä, se lohikäärme Oblivionin lopussa oli Akatosh.) Nordien Alduin, vaikka onkin samassa virassa, on ilmeisesti kauhistuttava tuhoaja. Trailerissa onkin yhtäkkiä järkeä :)

Lähteet:
Game Informer - February Cover Revealed
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3 Hype]

Bethesdan foorumeilta lainattua:

"Since people are asking, wanted to briefly touch on level scaling. All our games have had some amount of randomness/levelling based on player level. Skyrim's is similar to Fallout 3's, not Oblivion's."

Hyvä juttu että muuttuu tuo! Tämä peli alkaa vaikuttaa koko ajan paremmalta..

Itse asiassa, useat henkilöt ovat saaneet tuon GI:n helmikuun lehden nyt jo, ja vuotaneet sisällön nettiin. (Tämä ei tietenkään ole välttämättä totta)

Lainaanpa eräille hyville TES-sivuille kirjoitetun viestin.



well people some FACTS that you already want to know:

* The screenshots looks AMAZING!
* The "dovakiri" or dragonborns are dragon hunters, at the begining of the game you can choose be the last of them.
* There is a guy "ESBERN" one of the last blades.
* There are gore
* In a screenshot youre fighting something that looks like a wolfman
* The dragons are so AMAZING and big
*the new engine, the grass, all looks like a paint, looks awesome.

in my flickr i show some pics but i ddont know if this forum is against show copyrighted material.

Muutama muu käyttäjä vahvisti ymmärtääkseni sisällön. Screenshotteja löytyy netistä, mutten linkkiä pistä tänne, sillä en tiedä rikkooko se jotakin lakia.

Näyttää kyllä aivan uskomattomalta.. :eek:

Tontsalle kiitokset nyt tämän viestin yhteydessä, olit avuksi ;)

Lähteet:
UESP - Forums
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom