srenghtukkel
New Member
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]
Missä suhteessa oot ottanu Healthia/Staminaa leveleillä? (Oletan että et ole ottanut kauheesti magickaa). Ja millä tasolla sneak on/onko kaikki perkit? Koska nuo conjurerit & necrot sun muut vihut ei kyllä huomaa minua lähes millään jos olen jossain sisätiloissa. Saa kyllä aika lähelle mennä ja kauan siinä olla että ne mut huomaa ja jos huomaa, niin rollailen vaan karkuun ja menee pari kertaa kyykkyyn (sneak 100 perk) niin ne hukkaa minut. Sitten voi taas mennä hiippailemaan ja backstabbaa ne 1 iskulla alas. Ja on se hyvä, että on edes jotain, jotka luo jonkinlaista haastetta taisteluihin.
Ite oon huomannu leveliskaalauksessa yhen ongelman, nyt kun oon lvl 41 hahmolla ja oon keskittynyt lähinnä sneakkiin ja one-handed aseisiin niin suurin osa vihollisista (ja myös apulaisista jos idiootit juoksee suoraan mun ja vihollisen väliin) kuolee 1-2 täydellä voimalla tehdyllä iskulla ja tavallisia aseita käyttävät viholliset saa hakata mua aika kauan että tarvii edes juoda potioneita. Mutta osa noista kovemmista necromancereista & conjurereista ym. on vaikeampia koska suojukset ei paljon suojaa taioilta joten jos näitä vastaan hiipiminen ei onnistu niin taistelun voittaa yleensä se kumpi onnistuu iskussaan ensin. Ärsyttävää sinänsä jos on vaikka tutkimassa jotain luolastoa ja yhtäkkiä jostain sivusta hyökkää pari necromanceria ja tappaa mut kaikenmaailman tuli taioilla ennen kun ehdin edes huomata... Sais viholliset, apulaiset ja pelattava hahmo olla huomattavasti kestävämpiä että taisteluiden aikana ehtis miettä..
Missä suhteessa oot ottanu Healthia/Staminaa leveleillä? (Oletan että et ole ottanut kauheesti magickaa). Ja millä tasolla sneak on/onko kaikki perkit? Koska nuo conjurerit & necrot sun muut vihut ei kyllä huomaa minua lähes millään jos olen jossain sisätiloissa. Saa kyllä aika lähelle mennä ja kauan siinä olla että ne mut huomaa ja jos huomaa, niin rollailen vaan karkuun ja menee pari kertaa kyykkyyn (sneak 100 perk) niin ne hukkaa minut. Sitten voi taas mennä hiippailemaan ja backstabbaa ne 1 iskulla alas. Ja on se hyvä, että on edes jotain, jotka luo jonkinlaista haastetta taisteluihin.